Трабант и Вартбург форум http://www.2tpower.com/forum/ |
|
Запалителна система http://www.2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=150 |
Страница 1 от 2 |
Автор: | Alehandro [ Събота, 23.02.2008 г. 00:25 ч. ] |
Заглавие: | Запалителна система |
Здравейте приятели.Всички знаем че нашите двутактови машини работят с класическата запалителна система с тройния прекъсвач.По заможните от нас могат да си позволят и луксозна електронна запалителна система.Лично аз с удоволствие бих си сложил,например една от съвременните електронни запалителни системи на BOSCH.А вие?Кой би отказал такава екстра,особенно като знае че нашите машини понякога създават доста ядове с запалителната си система. |
Автор: | Santa [ Събота, 23.02.2008 г. 02:13 ч. ] |
Заглавие: | |
Определено залагам на класическата.По принцип не съм фен на механичните сиситеми,когато могат равностойно да бъдат заменени с елактроника...но Вартбура е специфичен случай. |
Автор: | TTT [ Събота, 23.02.2008 г. 12:16 ч. ] |
Заглавие: | |
При запалителната система не става въпрос за заможност, лукс и т.н. а за надеждност и ремонтопригодност. Съшо не съм съгласен, яе една добре настроена електромеханична система често създава проблеми.Напротив! Защо електрониката навлезе масово в автомобилите чак сега, последните 5-10 години/. Защото преди не беше толкова надеждна. При един автомобил с класическото чукче и наковалня - насред път всеки средноинтелигентен човек ще се оправи. Или ще спре някой и ще му помогне. При автомобил с електронно запалване при авария на пътя изхода е един (ако не си носиш цяло резервно запалване) - звъниш по джиесема, идват и те закарват до сервиза/някой път на цена, по-голяма от продажната цена на двутактовия ти автомобил/ Затова аз предпочитам класиката. С всичките и предимства и недостатъци. И изпитвам вътрешно удоволствие, когато някой път пред блока си правя центровката(един-два пъти годишно) и мине някой комшия с лъскава западна кола и ми каже: "-Ех, блазе ти!". "-Защо бе?". "-Ами защото сам се оправяш, а на мене ми е писнало през две-три седмици да ходя на сервиз и да давам минимум по 20-30 лева." Сметнете с парите за едно електронно запалване колко нови чукчета и наковални ще си купите. Това е! Всяко удоволствие се заплаща! Дори и мързела да не се научи човек сам да си прави качествено центровката. |
Автор: | Alehandro [ Събота, 23.02.2008 г. 22:44 ч. ] |
Заглавие: | - |
Съгласен съм с теб.Никой не отрича предимствата на класическата запалителна система.Прав си че е много надеждна.Но не можиш да отречеш и предимствата на електронните системи. |
Автор: | Nasakoto [ Събота, 23.02.2008 г. 23:13 ч. ] |
Заглавие: | |
Я да се позаям малко с приятелски чувства: Някой ще ме светне ли какви точно са предимствата на електронните системи, специално при 2Т автомобилите. С какво една чисто електронна система е по-добра от варианта "чукче+комутатор" (примерно)? Я да ви видим сега... ![]() |
Автор: | theultimate [ Събота, 23.02.2008 г. 23:18 ч. ] |
Заглавие: | |
Поне при трабанта електронното се центрова много по-лесно. Практически всеки идиот може да си го центрова ако има часовник. При чукчетата и часовника не е гаранция.... Отделно че не се измества, което рано ли късно става при чукчетата. |
Автор: | 353W-fen [ Неделя, 02.03.2008 г. 01:13 ч. ] |
Заглавие: | |
![]() ![]() |
Автор: | Оги [ Вторник, 04.03.2008 г. 12:47 ч. ] |
Заглавие: | |
Електрониката е пълно фалшименто. Единственото и предимство е че не се влияе от износване на триещи се части. На нова кола с оригинално електронно- важи; на стара- никога щом може да върви с чукчета а в магазина всичко е менте. ![]() |
Автор: | iei [ Вторник, 04.03.2008 г. 16:06 ч. ] |
Заглавие: | |
Прав си,обаче точно поради механичното износване на частите на 1000км. правя центровка. |
Автор: | Nasakoto [ Вторник, 04.03.2008 г. 18:03 ч. ] |
Заглавие: | |
Смени си кондензаторите. |
Автор: | iei [ Вторник, 04.03.2008 г. 18:43 ч. ] |
Заглавие: | |
Не става въпрос за конензатори,а просто за 1000км. мърда. Ако качеството на ел.компоненти е като на съвремените автомобили единствената подръжка на запалителната система ще е смяна на свещи.Да не говориме за качеството на искрата. |
Автор: | Nasakoto [ Вторник, 04.03.2008 г. 21:32 ч. ] |
Заглавие: | |
Смени си кондензаторите. |
Автор: | Ivaka [ Вторник, 04.03.2008 г. 23:10 ч. ] |
Заглавие: | |
Смени си кондензаторите |
Автор: | Santa [ Сряда, 05.03.2008 г. 00:02 ч. ] |
Заглавие: | |
Пак сте се наговорили да тормозите хората с глупости...Как се сменят кондензатори,запресовани в плочката...При мен единия ми се разпдна в ръцете-само корпуса му остана набит в желязото и пак не пожела да излезе. iei...потърси си нова плочка.Все още се срещат.И не са скъпи.Немски,унгарски...се тая...Може и съвсем оригинална да намериш...(в стария форум бях писал за това,плочката е от някакъв Форд). |
Автор: | Nasakoto [ Сряда, 05.03.2008 г. 10:10 ч. ] |
Заглавие: | |
Как се сменят ли? Ами просто им се маха планката, която ги свързва електрически с чукчето. Кондензатора остава да пълни дупката - електрически той вече не съществува. След това се купуват три от тези и се свързват горе при бобините. Цената, смятам, не подлежи на коментар. |
Страница 1 от 2 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |