Трабант и Вартбург форум
http://www.2tpower.com/forum/

Как се познава дали работи на един цилиндър?
http://www.2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=319
Страница 1 от 2

Автор:  Bobi96 [ Вторник, 25.03.2008 г. 12:43 ч. ]
Заглавие:  Как се познава дали работи на един цилиндър?

Не знам дали моят е наред! И за всеки случай пишете. Моля! :)

Автор:  theultimate [ Вторник, 25.03.2008 г. 12:55 ч. ]
Заглавие: 

Трудно ми е да ти го обясня....звука е различен, почва да мяза на резачка или косачка. Другото което е - пуши яко и хич не върви, максимум 50 да дигнеш и то с газ до дупка. А най-сигурния начин да познаеш - като угасиш мотора и свалиш свещите, ако електрода на някоя от тях е мокър, значи съответния цилиндър не е работил.

Автор:  garmini [ Вторник, 25.03.2008 г. 17:17 ч. ]
Заглавие: 

Също и ако ти работи на един цилиндър няма мощност.Друг начин по който можеш да разбереш е като пипнеш свещите.И двете трябва да са топли(това предполагам го знаеш) :D

Автор:  tsveto [ Вторник, 25.03.2008 г. 21:33 ч. ]
Заглавие: 

Ако те самнява,че работи на един цилиндър смени си свещите с нови.Аз на моия веднага щом му смених свещите се оправи.

Автор:  fraxinus [ Вторник, 25.03.2008 г. 22:56 ч. ]
Заглавие: 

ами ако си карал трабант който си върви нормално няма как да не усетиш ако върви на 1цилиндър

Автор:  Teo [ Сряда, 26.03.2008 г. 01:37 ч. ]
Заглавие: 

Момчето е на 13, няма как да е карал до такава степен, че да усети колата :)

Автор:  fraxinus [ Сряда, 26.03.2008 г. 08:21 ч. ]
Заглавие: 

Недей ги подценява сегашните младежи

Автор:  Nasakoto [ Сряда, 26.03.2008 г. 09:59 ч. ]
Заглавие: 

Никой не се е родил научен. Пича не знае и пита. Не е нужно да го изяждате с парцалите.

Иначе: откачи ремъка и запали за 30-тина секунди. Така ще разбереш дали онова тракане дето се чува на клипа е от перката, или от самия двигател. Гасиш и пипаш цилиндрите. Ако и двата са еднакво топли - черпиш. Ама ако не са - правиш си съответните изводи и хващаш инструментите. :)

Автор:  Bobi96 [ Сряда, 26.03.2008 г. 13:08 ч. ]
Заглавие: 

Ето, вече има отговори! Ще проверя едно от нещата, които ми казахте (може и две) за да съм сигурен! Мерси на всички!!! :wink:

Автор:  mimoz@ [ Четвъртък, 27.03.2008 г. 22:02 ч. ]
Заглавие: 

такъв проблем имам от 4 месеца При мен първи цилиндър работи когато си иска Като запаля първо започва да ръмжи и пуши много така разбирам че ми работи само единия цилиндър Тръгвам и повреме на движение сякаш колата сама си подава газ В този момент първи цилиндър се опитва да заработи Ако реши да заработи -добре ако не се движа с 40км и съм в червения сектор Спирам сменям свещ и тръгвам На следващия ден пак същото УЖАС Сменях сегменти гарнитури центровки -резултат няма Какво още? Сега пък като спра колата отдолу някъде под първи цилиндър капе бензин Ако някой може да помага Предварително благодаря

Автор:  Teo [ Четвъртък, 27.03.2008 г. 22:32 ч. ]
Заглавие: 

Кабели сменя ли? Бубина? Запалване? Ако си с чукчета - състоянието?

Автор:  mimoz@ [ Четвъртък, 27.03.2008 г. 22:40 ч. ]
Заглавие: 

Сменях кабели бубини лули С електронно съм

Автор:  Teo [ Четвъртък, 27.03.2008 г. 22:55 ч. ]
Заглавие: 

Смени цялото електронно :roll:
ЕДИТ: Сега се сетих...цилиндъра има ли добра маса :?

Автор:  mimoz@ [ Четвъртък, 27.03.2008 г. 23:21 ч. ]
Заглавие: 

[quote="Teo"]Смени цялото електронно :roll:
ЕДИТ: Сега се сетих...цилиндъра има ли добра маса :?[/quote]

Е това незнам Как да проверя А за електронното доколкото знам са горно и долно Кое да сменя И проблем ли ще е ако се смени само цилиндъра защото имам резервен двигател

Автор:  fraxinus [ Четвъртък, 27.03.2008 г. 23:28 ч. ]
Заглавие: 

Бензин може да капе от преливника на карбуратора ако дръпнеш смукача преди да го угасиш. Това е нормално Ако обаче не си го дръпнала и тече значи имаш проблеми с карбуратора . А за работата на 1 цилиндър виж тези неща които колегите казаха. А за маса... как няма да има!

Страница 1 от 2 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/