Трабант и Вартбург форум
http://www.2tpower.com/forum/

Вартбург и Трабант - Основна кола или хобито в гаража?
http://www.2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=3397
Страница 1 от 1

Автор:  alcoholmeter [ Понеделник, 20.12.2010 г. 09:19 ч. ]
Заглавие:  Вартбург и Трабант - Основна кола или хобито в гаража?

Здравейте двутактови унищожители на озоновият слой.

Понеже почти във всяка тема присъства поне по един път думата BMW на газ, голф от перник, фиат брава 1.4 12V, тоя карб пак се разпадна ще изФърлям колата и т.н.
искам да Ви запитам аз, двутактовата кола какво е за вас?
основен автомобил които Ви изкарва хляба и Ви вози ауспух или просто глезотията от гаража която да Ви начеша крастата ?

[smilie=respect]

Автор:  hrisvasilis [ Понеделник, 20.12.2010 г. 09:22 ч. ]
Заглавие:  Re: Вартбург и Трабант - Основна кола или хобито в гаража?

За жена ми основна кола, а за мен хоби :)

Автор:  speedster [ Понеделник, 20.12.2010 г. 12:01 ч. ]
Заглавие:  Re: Вартбург и Трабант - Основна кола или хобито в гаража?

Принципно имам друга кола която освен че вдига 200 за друго не става. Казвам го защото в един момент ми притрябва комби да си обслужвам строежа, и след един много несполучлив опит с една Лада05, която бързо замина там където и е мястото, попаднах на Вартбурга си. Така и станах фен на 2Т, машината много ме кефи, карам го рядко но триумфално и спазвам принципа че пестиш ли гориво пестиш и мазило, затова яко газ пък да пуши колкото си ще.

Автор:  ivanski [ Понеделник, 20.12.2010 г. 13:29 ч. ]
Заглавие:  Re: Вартбург и Трабант - Основна кола или хобито в гаража?

Аз си го карам често в сравнение с повчето коли от нашите марки .
Естествено ми е и хоби.

Чат - пат го карам постоянно, друг път го оставям за седмица - две .

Общо взето си го карам за да събирам погледите и удоволствието от това да гледам на хората непринудените умивки, когато избръмчавам покрай тях .

Автор:  Turbo [ Понеделник, 20.12.2010 г. 14:05 ч. ]
Заглавие:  Re: Вартбург и Трабант - Основна кола или хобито в гаража?

На мен определно ми е хоби Вартбурга. Малко непрактичен ми се струва за ежедневен автомобил.

Автор:  theultimate [ Понеделник, 20.12.2010 г. 14:28 ч. ]
Заглавие:  Re: Вартбург и Трабант - Основна кола или хобито в гаража?

Хоби. Основната е голф, само че не от перник :mrgreen:

Но при липса на друга кола бих го карал ежедневно. Принципа е - всичко останало, само не и градски транспорт.

Автор:  Ivaka [ Понеделник, 20.12.2010 г. 15:24 ч. ]
Заглавие:  Re: Вартбург и Трабант - Основна кола или хобито в гаража?

Кола за хоби - кола по която да си човъркам, да си правя подобрения и да си карам за кеф.За ежедневка кола - БМВ Е34 520i с кожа, клима и ел пакет - автомобил за комфортно извънградско пътуване, тих и удобен, не е много за града, но се преживява.
А времената когато хората са си вадили хляба с тези коли мисля че отминаха отдавна, сега потребностите са съвсем други и както каза Turbo - вартбурга си е малко непрактичен за ежедневен автомобил. Въпреки това в случай на нужда винаги мога да разчитам на него.

Автор:  Младен Трабанта [ Вторник, 21.12.2010 г. 00:15 ч. ]
Заглавие:  Re: Вартбург и Трабант - Основна кола или хобито в гаража?

Освен Трабито си карам и един бай - Пежо 309. Карат се и двете редовно, когато сме повече хора и особенно през зимата заради хубавото парно и четирите врати карам бай - Пежо но иначе карам редовно траби по някога бай - Пежо се позастоява :mrgreen:

Автор:  niki_k [ Събота, 25.12.2010 г. 13:24 ч. ]
Заглавие:  Re: Вартбург и Трабант - Основна кола или хобито в гаража?

Основна,кара се постоянно,градско и извънградско.Гордея се с трабчо.Пък другите да си мислят каквото щат!

Автор:  филип3 [ Събота, 01.01.2011 г. 03:32 ч. ]
Заглавие:  Re: Вартбург и Трабант - Основна кола или хобито в гаража?

2 коли е оптимума - едната за хоби и другата за работа.
А като няма друг начин, и Трабито е основна. Няма нищо срамно да се простираш според чергата си.

Автор:  Kiril Terziev [ Събота, 01.01.2011 г. 11:54 ч. ]
Заглавие:  Re: Вартбург и Трабант - Основна кола или хобито в гаража?

OOO не Трабанта е само хоби нищо повече,моят е страшно ненадежден като кола!
пример: Вчера трябваше да закарам един акумулатор на ''лудака''и след поредният ремонт той запали, но като дойде време да го караме на там Трабанта се запъна и отказа да запали ,бензин да те удави и ток да те изпържи и не !
Колко пъти ни е зарязвала тая кола на пътя, не ми се брои ,пустият му и карбуратор ..... :cry:

Автор:  K.I.P. [ Събота, 01.01.2011 г. 19:53 ч. ]
Заглавие:  Re: Вартбург и Трабант - Основна кола или хобито в гаража?

Трабанта на дядо ми след като почина , си се караше като редовна кола ,(макар че и преди дядо ми си я караше където и да отиде , това му беше единствената) , и така до края на тази кола си беше ежедневка , която спасяваше да останем без кола , защото имахме един ситроен (ромънски при това - олтцит) , който зимата трудно палеше , последно време тоците му бяха много зле и трабнта беше надеждното спасение , което палеше веднага. И беше доста добра кола като ежедневка , макар и с лошо парно , но както съм казвал от преди за съжаление 20 годишната служба приключи. Моето мнение е че трябва да има и от 2те неща помалко - хобито и ежедневието в 1 , защото двутактовият двигател има нужда да се кара ,да се подържа добре най вече , това смятам че е най добрата комбинация , но и най трудната за постигане.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/