Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
филип3
Пърпоранчо
Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч. Мнения: 430 Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
|
 Тата Нано в Ловеч
Спам
_________________ www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51 www.pathologie.de/startseite/ www.esp-pathology.org/home www.bpa-pathology.com www.bgpathology.org/ www.patolog.ru/ www.ascp.org/content publications.iarc.fr/ Трабантозавър
Последна промяна филип3 на Събота, 09.01.2010 г. 22:45 ч., променена общо 26 пъти
|
Вторник, 15.09.2009 г. 22:14 ч. |
|
 |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2551 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
 Re: Тата Нано в Ловеч
Задавах си много примерни въпроси за потенциалните качества на кола за 2500 долара.
Колко струва комплект нови лети джанти със 16ки примерно? 1000лв+ Колко струва да се боядиса свясно една кола при наш майстор с металик? 1500лв+ Колко струват частите за основен ремонт в един праисторически двигател от 90те? 1000лв+
Та сега. Колко трябва да е спестено за да струва цяла кола нова 3-4 бона? Имам сериозните подозрения че тази кола ще има ресурс като трабант за ~100 000км. И още по-сериозните подобрения че ще има екстри пак колкото трабант. Не че нещо, ама предпочитам някоя кола от доказан производител на 10-15 години с климатроник, 100+ коня мотор и др. щуротии. Дори да си жена пак е по-малкото зло да идеш веднъж на няколко месеца на майстор, отколкото да караш еднодневка, на която всичко й е правено колкото да стигнеш от А до Б.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Вторник, 15.09.2009 г. 22:30 ч. |
|
 |
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 642 Местоположение: Варна
|
 Re: Тата Нано в Ловеч
Това са цени за теб и мен, не за завод производител  Комплект джанти като се поръчват на едно цената е поне на 50%. Боядисване на необорудвано купе е далеч по-лесно, качесвено и ефтино, отколкото на сглобена, готова кола. Частите за основен ремонт са неща, които ги купуваме на дребно...при покупка на едро на двигатели (или части за тях) цената на целия двигател може да се окаже по-ниска от ремонтния комплект. 
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Вторник, 15.09.2009 г. 22:58 ч. |
|
 |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2551 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
 Re: Тата Нано в Ловеч
И все пак за 3-4 000лв нова кола трябва да е спестено адски много от качеството. Ако беше толкова лесно Фиат, Рено и Дачия одавна щяха да имат коли на такава цена.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Вторник, 15.09.2009 г. 23:27 ч. |
|
 |
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 642 Местоположение: Варна
|
 Re: Тата Нано в Ловеч
Ефтина работна ръка, ефтини материали, лиспа на глезотийки, роботизирана поточна линия и ниска печалба от бройка 
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Вторник, 15.09.2009 г. 23:41 ч. |
|
 |
Bat_Ilko
Долен и зъл ентусиаст
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч. Мнения: 227 Местоположение: Стара Загора
|
 Re: Тата Нано в Ловеч
Всичките тези операции го прави автоматизирана машина - и в Малайзия и в България и в Германия. Иначе няма сметка, стига да не ползваш робски труд. Разликата в цената е основно в материала. И аз съм песимист за тази ''кола'' и не я искам по пътищата. Стигат ни камикадзетата, некадърниците, дупките, грешните и липсващи знаци и маркировка, а сега ще започнат да се влачат и разни моторетки на 4 колела със спирачки, направени от компакт диск. Опасни са - нито ще завиват, нито имат някаква пасивна защита, и ако решиш да изпревариш с такава кола ще ти трябва минимум седмица. Като се набият 3 такива зад някой трактор и тримата не си гледат в огледалата и чакат 2 километра празно пред тях за да изпреварят и гледай сеир.
_________________ http://www.vbox7.com/play:b720d575
|
Сряда, 16.09.2009 г. 00:04 ч. |
|
 |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2551 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
 Re: Тата Нано в Ловеч
Колкото и евтино да го направиш - хубавото си е хубаво, некачественото си е некачествено.
Вероятно ще излезе хит за хора, които ненавиждат колите, но по принуда им трябват да ходят от А до Б. Евтино, гаранция, модерна работа. Който иска да изпитва удоволствие от карането, да кара по-бързо от 50-90-130, да вози и други хора, да има екстри като климатик, като кожен или плюшен салон, като хубава музика.....лошо. Както каза Бат Илко вместо стари голфове и бмв-та пътя ще се напълни с умреляци 1.1, които ще аварират постоянно. От пусто-> в празно.
Само си представете един трабант, който е правен изцяло с унгарски части понеже са евтини - мисля че ми схванахте идеята.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Сряда, 16.09.2009 г. 00:31 ч. |
|
 |
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 638
|
 Re: Тата Нано в Ловеч
Това е градска кола. А градската кола трябва да е преди всичко евтина.Всичко трябва да и е евтино.Какви са тия 16-ки...масови 13-ки,155 при това.4 еднакви амортисьора,4 еднакви пружини и окачването да е така направено,че да може да се подмени цялото за два часа работа в сервиза.
От нас до работа са 8 км и всяка сутрин чакам точно 9 светофара.S-класа ли да си взема,щото според критериите на Пенчо,караш 18-годишно БМВ,купено с парите,дето баща му му е дал за бала,кола с под 2 литра мотор не е кола ???
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Сряда, 16.09.2009 г. 09:04 ч. |
|
 |
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 642 Местоположение: Варна
|
 Re: Тата Нано в Ловеч
Завода още не е готов, вие вече решихте какво ще е качеството.... За Дачия помните ли какво се говореше преди да започне производството (че и в този форум също)? А какво се оказа - по-качествени са от доста коли в ниския, че и средния клас! 
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Сряда, 16.09.2009 г. 12:07 ч. |
|
 |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2551 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
 Re: Тата Нано в Ловеч
Не сравнявайте Дачия с този боклук. Дачията ползва доказали се технологии от рено. То си е Рено румънско производство и затова е по-евтино. Ама едно е 12000лв, друго е 4000. Второто ще да е с доста долнопробни китайски материали. Санта....говорих точно за такива като теб. Хора, които мразят колите, но са принудени да ги използват. Хубаво до работа викаш се тая конете. Ама е по-хубаво в мерцедеса като не усещаш дупките нали? Или като има климатиче и лятото не пътуваш вечно потен и с изгорял мозък. И като отидеш на почивка, на село, на моренце не хващаш влака понеже те е страх колата да не гръмне по пътя или просто щото пичовете с колите по 150 коня "ти се качват на главата". За мен колата е истинска или кошник. Съгласен съм на градски коли от сорта на Поло примерно, които са по-малки и маневрени. Ама такива подигравки всичко в името на евтинджоса не.... Като искаш евтино - кеф ти лади, голфове и т.н коли за под 2000лв. Там поне е влагана някаква инжинерна мисъл и поне за времето си са били добри коли. Все едно по моя голф съм правил повече ремонти от колкото ще изникнат за 5 години на една Тата. Ама е хиляди пъти по-кола. Дори трабанта е. Мисля че всички сме слагали турски, унгарски и китаийски части по колите. Е? Около два-три пъти по-евтино от оригиналното и след няклко хиляди километра пак. Да не говорим че често още в началото дава бъгове или размерите не са точни. Цяла кола с такива части - мечта ![2beers [smilie=2beers]](./images/smilies/2beers.gif)
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Сряда, 16.09.2009 г. 16:50 ч. |
|
 |
Reiko
Wing Tsun Fighter
Регистриран на: Понеделник, 19.01.2009 г. 17:15 ч. Мнения: 225 Местоположение: Пловдив
|
 Re: Тата Нано в Ловеч
Аз предлагам да не правим заключения преди да вдим какво е.На много подобни прогнози (не е нужно да са се отнасяли до коли) са се оказвали погрешни. Нека е произведат, хората да купят, и чак тогава да почваме с критиките. А отностно удобствата, theultimate e прав. Но все пак има хора (като мене) които не траят прекалено многото екстри. Лично аз мразя климатиците в колите. Като излезна веднага започвам да подсмърчам и да ми сълзят очите. Пък съм 100% сигурен че колата ще има климатик, но ще е различен модел и на различна цена.
_________________ Нормалните хора вярват, че ако нещо не работи, значи не е направено добре. Инженерите вярват, че ако нещо не работи, просто още не е довършено.
|
Сряда, 16.09.2009 г. 17:12 ч. |
|
 |
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 638
|
 Re: Тата Нано в Ловеч
Хич не е така.Коли като Голф вече няма.Германците бяха последните мохикани дето ги правеха и те се отказаха последни.Последният читав голв е слязъл от конвейра в началото на 90-те.Т.е. вече е на около 16-19 години. Сещам се за някогашното служебно ТИКО и едно бусче ДАМАС.Тикото го потрошиха от товарене,за което то очевидно не беше направено,но ДАМАС-а е безсмъртна и абсолютно неунищожима машина,стига да не претоварваш системно.За управление е гадно до върха на черешата и още отгоре,но това животно нямаше чупене.Така го и бракуваха,защото взеха някакви убити фолцвагени.И нови пак бяха кочини.ОК...вози добре,товароносимост двойна,разхода нагоре с примерно 20% което е нищо за тия обеми.Обаче ремонти,цени на части...да си е_е ма_та...Бяха нови,на единия му сипаха фалшива течност за чистачки,замръзна и...до там беше...400 долара (нямаше евро още) казанче за чистачки.На Дамас-а такава повреда е невъзможно да се случи,защото "казанчето" е една полиетиленова торба.Разтяга се.И с чиста вода да я забравиш зимата,пак няма да и стане нищо. Новата кола си е нова.А Голфове вече няма...българите и румънците ги изкупиха.И по Европа няма. Мерцедеса...кефа да го карам в града с климатичето ще трае до първия ремонт по окачвнаето...щото там са бруталяшки числата за части и труд.А ако е двигател...лелеее....там съвсем утекоха нещата. А батИлко да не се прави на уЩипан,ми да каже колко пъти е изправял вече летите джанти  Да,ако са ни нормални пътищата,бих си взел примерно А-клас.Дори СМАРТ.Ама тук пътища нямаме.Оня ден се набих с форда в една дупка...и следващото ми спиране беше при гумаджията за изправяне на джанта,защото гумата изпусна.А тая кола има огромен ход на окачването и като е празна,идва даже висока.На връщане...точно това си говорим с един колега...намалявам и му разправям-гледай тоя с Астрата сега как е се набие в дупката...и точно така стана...една новичка АСтра...като скочи в трапа,директно на тампон.И както беше мокро,се завъртя в насрещното.А не караше с повече от 40. Така,че Мерцедеса...и за служебен не го искам.Сега имаме служебно Мондео...там няма да ти казвам какви проблеми са с нафтата.А си заредил от някоя крайпътна бензинджийница в провинцията,а си влязъл за смяна на дюзи. Така,че...ТАТА НАНО...ако наистина е толкова проста и евтина,си е перфектна кола.Но имам съмнения,че и тя ще е бъкана с електроника и ще дава същите безумни проблеми както и всичките останали боклуци,дето ги бълват производителите. За дълги пътувания със семейството из провинцията хората са измислили ванове.И с 60 да караш,няма кой да ти се качи на главата.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Сряда, 16.09.2009 г. 17:47 ч. |
|
 |
Bat_Ilko
Долен и зъл ентусиаст
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч. Мнения: 227 Местоположение: Стара Загора
|
 Re: Тата Нано в Ловеч
Сега съм на железни джанти и вече изправях една. Летите чакат за другото лято. На стария дарак летите съм ги изправял веднъж за 50 000км и като я дадох бяха по конец. Зависи от каране, окачване и тегло на колата. Има и кекави джанти, ама имаи доста корави алуминиеви. Кекавите са точно китайските и турските и някои модели, правени, за да са максимално леки, ама там не се брои - ей тук може да се направи аналогия с Тата.
_________________ http://www.vbox7.com/play:b720d575
|
Сряда, 16.09.2009 г. 18:34 ч. |
|
 |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2551 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
 Re: Тата Нано в Ловеч
Там е работата. Няма да е толкова проста. И на мен ми се иска да карам чисто нов трабант 1.1 или някоя друга кола от старото поколение - хем ново, хем просто и глупакоустойчиво, но по скоро: Ето това е отговора. Пак ще има части за много пари и ще е далавера да я хвърлиш като изтече гаранцията. Всички нови коли са така - почнеш ли да ремонтираш - хвърляш. Стара каквото и да е - мерцедес, бмв на 15 години пак не е чак такъв кошмар за ремонт. Няма казанчета за 400лв със сигурност.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Сряда, 16.09.2009 г. 19:49 ч. |
|
 |
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
 Re: Тата Нано в Ловеч
Ся... говоря го от личен опит. Шарнир на Мерцедес 124-ка - 16 до 45 лева. Аз избрах тези от 27 лева. Кормилен накрайник - 19 лева. Окачването му се ремонтира веднъж на три - четири години ежедневно българско каране (моите за една година не са мръднали). В старите Мерцедеси философията е: частите са скъпи, ама като го направиш веднъж, забравяш кога си го правил. Усреднено годишно, цената на поддръжката е същата, като на кола от средния клас. Само дето тия пяри ги даваш веднъж на 3 до 5 години, вместо по малко през 6-8 месеца. Удоволствието от шофирането не го коментирам - който е карал Мерцедес, ще ме разбере. А и знаеш, че имаш кола, която ще те откара до другия край на Европа и ще те върне. А в града става все по-екстремно. Аварийните спирания и резките маневри (за да избегнеш поредния гОлфон или поредната яма на пътя) са ежедневие. Колко ще издържи окачването на тези сапунерки? Доколко надеждна и адекватна ще е спирачната система и колко време ще издържи ? ABS ?!? Дали ще се вместят в цената, за да сложат тази необходимост (понеже това вече не го броя за екстра)? Така че тук споделям мнението на Васко - за тия пари по-добре да се вземе дърта кола от тогавашния среден или висок клас, вместо такива нови изцепки. 
_________________ Hard to the core !
|
Сряда, 16.09.2009 г. 21:51 ч. |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 3 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|