Трабант и Вартбург форум http://www.2tpower.com/forum/ |
|
Моят Т601SK http://www.2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=29&t=655 |
Страница 1 от 3 |
Автор: | chronometer [ Вторник, 17.06.2008 г. 09:57 ч. ] | |||
Заглавие: | Моят Т601SK | |||
Това е моят Трабант 601S-Kомби. В момента е на 38600 км., всичко по него е оригинално гедерейско, с изключение на дясното огледало, което поставих допълнително. Освен смяна на обичайните консумативи и нормалното техническо обслужване, друго не съм правил. Карам го с много кеф. Особено ми е приятно да шокирам разни селяни с претенции, които първо го гледат с презрение, само защото е Трабант, след което му гълтат пушека и се чудят кво става.
|
Автор: | barkas1000 [ Вторник, 17.06.2008 г. 12:42 ч. ] |
Заглавие: | |
Прекрасна колица.Радвам се,че се намират все още толкова запазени Трабанти!Със здраве да си я караш! |
Автор: | chronometer [ Вторник, 17.06.2008 г. 16:47 ч. ] |
Заглавие: | |
Благодаря за добрия отзив и за пожеланието, колега. ![]() |
Автор: | kocta [ Вторник, 17.06.2008 г. 16:53 ч. ] |
Заглавие: | |
Да си я пазиш ![]() Снимчици от вътре? |
Автор: | chronometer [ Вторник, 17.06.2008 г. 17:07 ч. ] |
Заглавие: | |
ОК, ще я пазя и няма да я тунинговам. ![]() |
Автор: | kocta [ Вторник, 17.06.2008 г. 17:09 ч. ] |
Заглавие: | |
Ще чакам с нетърпение ![]() |
Автор: | Ivaka [ Вторник, 17.06.2008 г. 19:00 ч. ] |
Заглавие: | |
Много запазена машинка! Пази я! А относно това че ти дишали пушека по светофарите - замислял ли си се че докато ти изръчкваш яката машинката, колите около теб си ускоряват съвсем нормално и се чудят какво е това което издава такъв измъчен звук задминавайки ги едва едва. Просто твърдението че с 25 коня късаш коли с по 3-4 и повече пъти коне звучи леко смешно. |
Автор: | chronometer [ Сряда, 18.06.2008 г. 08:57 ч. ] |
Заглавие: | |
За пожеланието, благодаря. За другото ти мнение - хм, ти май не си се качвал на технически изправен Трабант, но си слушал много вицове за него и затова си мислиш, че познаваш колата. Естествено, не мога да се дърпам с някой турбозвяр, но я си представи колко пишман коли 7-8 употреба с пишман шофьори с аграрен произход се търкалят по пътищата. Седнало в ръждата, напуйчило се, само защото така наречената му кола носи престижна за него марка, шарило като балък и на инструктор, и на даяджия, за да вземе книжка и си мисли, че е шофьор и има кола. Конете много, но само на книга, акъла -малко. Или някоя претенциозна кака, хванала с два пръста волана, все едно държи х** и гледаща на околните с вселенско презрение, но невиждаща знака за предимство. За съжаление, такива хора в такива коли са навсякъде. Мислиш ли, че тях Трабантът не ги отсвирва и то не само на светофарите? И за какъв измъчен звук говориш? Това да не ти е Молотовка? Я малко уважение към Заксенрингския събрат... ![]() |
Автор: | chronometer [ Сряда, 18.06.2008 г. 10:15 ч. ] |
Заглавие: | |
Колеги, благодаря на всички за отзивите. ![]() ![]() |
Автор: | theultimate [ Сряда, 18.06.2008 г. 10:51 ч. ] |
Заглавие: | |
chronometer до сега не съм срещал кола, която ако я напечеш качествено да ускорява по-лошо от трабанта освен разни крайно издухани руски коли, карани от мангали на село. Всичко е че или съседния шофьор не иска да напече повече, или е бунак и го прави в ниски обороти. Колкото и да е вървежен....повечето коли правят 40-50 на първа и 90-100 на втора сравнително бързо без да им изхвъркне мотора. Иначе трабанта изглежда много лачен отвън. Пусни и някакви снимки отвътре. |
Автор: | chronometer [ Сряда, 18.06.2008 г. 11:00 ч. ] |
Заглавие: | |
Мислех първо да монтирам музиката, но щом има интерес, ще снимам интериора преди това. А ти би ли проверил за буферчета? |
Автор: | theultimate [ Сряда, 18.06.2008 г. 11:08 ч. ] |
Заглавие: | |
Почти съм сигурен че има, ама тряя да звънна. Нали тия гумените на бронята дето ако някой те подпре да опре на тях? |
Автор: | chronometer [ Сряда, 18.06.2008 г. 11:10 ч. ] |
Заглавие: | |
Да. Два броя, моля ![]() |
Автор: | Ivaka [ Сряда, 18.06.2008 г. 14:12 ч. ] |
Заглавие: | |
Возил съм се на изправен трабант, карал съм такива, дори съм карал Трабанта на Гемар който беше един от най-бързите в този форум - правеше 40 на първа и вдигаше 130, но това е друга тема. Просто трабанта не може да се опъне на никоя кола, дори на старт. Ако говорим за някакви издухани бръкми тогава може. Направи следния експеримент - като спреш на някой светофар започни да припомпваш яко газта- да дадеш знак на тоя до тебе че искаш да се гоните и гледай какво ще стане, даже номера няма да му видиш. Просто толкова може трабанката с нейните 25 магаренца ![]() А колкото до измъчения звук... емиии измъчен е, освен ако двигателя не е перфектен и със спортен филтър, иначе звучи ужасно и много често дразни околната обстановка(наблюдения на коментари на хора) |
Автор: | chronometer [ Сряда, 18.06.2008 г. 15:08 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
Гледам, и не вярвам на ушите си... ![]() Нито си видял на живо, нито си чул, нито си карал моя Трабант, така че говориш наизуст. Да си жив и здрав да "наблюдаваш" още дълги години коментарите на хората. Все едно аз да тръгна да плюя твоя Варц, щото съм се качвал в някакъв такъв и не ми е харесало, а това ме прави абсолютен специалист по тези коли. Или че някакъв нещастник се дразнел от звука на двигателя. Ами такива са 2Т двигателите, браточка, шумни и работят неравномерно на празен ход - така е и при Трабант, и при Вартбург, и при Баркас. Твоя все едно ромони като планински ручай....Верно, забравих, че на света има два вида коли - тази на Ивака и всички останали, като мощността на вторите задължително се мери в магаренца...Къде съм тръгнал да представям моята...А на кръстовищата ако трябва, спирачка ще натискам, само и само да не изпреваря някой, щото Ивака така решил. А нещо полезно няма ли да свършиш, като например да провериш за буферчета в Стара Загора, в случай, че Васко не намери в София, или предпочиташ само да ми плюеш колата? |
Страница 1 от 3 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |