Трабант и Вартбург форум http://www.2tpower.com/forum/ |
|
Проблем с паленето http://www.2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=1709 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | _PePo_SpRintA_ [ Петък, 06.03.2009 г. 16:59 ч. ] |
Заглавие: | Проблем с паленето |
Здравеите колеги!Имам следният проблем,трабчето ми неиска да запали.Ток има,гориво има,бе сичко на прав поглед е наред,но когато вартя да запали неиска и най-странното е,че като повартя известно време почва да ми гърми гърнето.Вазможно ли е да съм разменил жигльори,и как да разбера.Като сваля свещите са мокри ,значи ходи гориво.Разменях кабелите на цилиндрите и пак нищо. МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ!!! ![]() |
Автор: | theultimate [ Петък, 06.03.2009 г. 18:34 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с паленето |
Откачи светщите (от двигателя, иначе да са закачени към лулите). Дай на контакт на свободна предавка. Опри свещите както са с лулите на маса и върти на ръка перката за да превърташ двигателя. Виж дали и двете свещи дават искри. Аз залагам на проблем с електронното или тотално изгубена центровка. |
Автор: | _PePo_SpRintA_ [ Петък, 06.03.2009 г. 20:27 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с паленето |
Начи тва го направих и двете дават ток напрао да те убие,но ми се струва ,че е мраднала плочката на електронното.щото двете болчета кадето я държат са опряли до края ,а май не трябва да е така.И можете ли да ми кажете как се прави центровка да се помача на електронното!! ![]() |
Автор: | theultimate [ Петък, 06.03.2009 г. 21:24 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с паленето |
Лошо. Попринцип трябва да идеш на майстор. Ама тъй като трябва да стигнеш до него ще го караме по-битово. Намери от някъде шублер. Махни и двете свещи. Намираш горна мъртва точка на първи цилиндър (от към скоростната) - това е положениеото, където буталото е в най-високата си точка. След това въртиш турбината в обратна на часовниковата стрелка посока за да свалиш буталото с 3-4мм надолу. Отново опираш съответната свещ на маса и въртиш леко голямата плочка на запалването докато чуеш цъкване. След това притегни леко болтчетата и разцъкай с турбината напред назад, докато се увериш че искрата се подава 3-4мм преди горна мъртва точка. Надявам се че само голямата метална плочка се е разместила - ако и пластмасовата платка се е разместила се хвърляш в големи филми. И пак казвам - това според мен е временна работа. Ако можеш да идеш при майстор трабантаджия, който има индиакторен часовник - така е най-добре. |
Автор: | _PePo_SpRintA_ [ Петък, 06.03.2009 г. 21:27 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с паленето |
Мерси много човече,утре ще се пробвам ![]() |
Автор: | ivanski [ Събота, 07.03.2009 г. 11:12 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с паленето |
Да не си разменил местата на кабелите за свещите ? Повтори това със искрата и виж като дава искра дадена свещ дали буталото, което и съответсва е на ГМТ . |
Автор: | _PePo_SpRintA_ [ Събота, 07.03.2009 г. 11:44 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с паленето |
Готово ,запали благодаря на всички ![]() ![]() |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |