Трабант и Вартбург форум
http://www.2tpower.com/forum/

Проблем с паленето
http://www.2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=1709
Страница 1 от 1

Автор:  _PePo_SpRintA_ [ Петък, 06.03.2009 г. 16:59 ч. ]
Заглавие:  Проблем с паленето

Здравеите колеги!Имам следният проблем,трабчето ми неиска да запали.Ток има,гориво има,бе сичко на прав поглед е наред,но когато вартя да запали неиска и най-странното е,че като повартя известно време почва да ми гърми гърнето.Вазможно ли е да съм разменил жигльори,и как да разбера.Като сваля свещите са мокри ,значи ходи гориво.Разменях кабелите на цилиндрите и пак нищо. МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ!!! [smilie=angry]

Автор:  theultimate [ Петък, 06.03.2009 г. 18:34 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с паленето

Откачи светщите (от двигателя, иначе да са закачени към лулите). Дай на контакт на свободна предавка. Опри свещите както са с лулите на маса и върти на ръка перката за да превърташ двигателя. Виж дали и двете свещи дават искри. Аз залагам на проблем с електронното или тотално изгубена центровка.

Автор:  _PePo_SpRintA_ [ Петък, 06.03.2009 г. 20:27 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с паленето

Начи тва го направих и двете дават ток напрао да те убие,но ми се струва ,че е мраднала плочката на електронното.щото двете болчета кадето я държат са опряли до края ,а май не трябва да е така.И можете ли да ми кажете как се прави центровка да се помача на електронното!! :)

Автор:  theultimate [ Петък, 06.03.2009 г. 21:24 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с паленето

Лошо. Попринцип трябва да идеш на майстор. Ама тъй като трябва да стигнеш до него ще го караме по-битово. Намери от някъде шублер. Махни и двете свещи. Намираш горна мъртва точка на първи цилиндър (от към скоростната) - това е положениеото, където буталото е в най-високата си точка. След това въртиш турбината в обратна на часовниковата стрелка посока за да свалиш буталото с 3-4мм надолу. Отново опираш съответната свещ на маса и въртиш леко голямата плочка на запалването докато чуеш цъкване. След това притегни леко болтчетата и разцъкай с турбината напред назад, докато се увериш че искрата се подава 3-4мм преди горна мъртва точка. Надявам се че само голямата метална плочка се е разместила - ако и пластмасовата платка се е разместила се хвърляш в големи филми.

И пак казвам - това според мен е временна работа. Ако можеш да идеш при майстор трабантаджия, който има индиакторен часовник - така е най-добре.

Автор:  _PePo_SpRintA_ [ Петък, 06.03.2009 г. 21:27 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с паленето

Мерси много човече,утре ще се пробвам [smilie=2beers]

Автор:  ivanski [ Събота, 07.03.2009 г. 11:12 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с паленето

Да не си разменил местата на кабелите за свещите ?
Повтори това със искрата и виж като дава искра дадена свещ дали буталото, което и съответсва е на ГМТ .

Автор:  _PePo_SpRintA_ [ Събота, 07.03.2009 г. 11:44 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с паленето

Готово ,запали благодаря на всички [smilie=2beers] :D, .Беше си заминала центровката

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/