Трабант и Вартбург форум
http://www.2tpower.com/forum/

Проблем с тока
http://www.2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=1742
Страница 1 от 2

Автор:  Reiko [ Неделя, 15.03.2009 г. 20:44 ч. ]
Заглавие:  Проблем с тока

Колеги. ПОМОЩ. Нещо тока ми прави проблеми. Като пусна на къси само единият фар работи, а на дълги и двата. И мигачите работят когато си поискат. Даже снощи пробвах десния не стана и тази сутрин като отидох го гледам, че свети, и цяла нощ си е мигал. И още едно въпросче, от къде точно се правеше центровката на запалването, че май свещите не подават искра в правилния момент.

Автор:  theultimate [ Неделя, 15.03.2009 г. 21:50 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с тока

Като начало провери бушоните дали са здрави, жичките на клемореда дали са хубаво стегнати. След това свали мигачите и изшкури клемите, ако ти се занимава може и нови кабелни обувки да сложиш. Просто са кофти направени без шлаух и се окисляват. Провери също клемата на фара, който не свети - 3 жички са и може едната да се е откачила, тъй като са закачени за клемата с нещо като пружинки доколкото си спомням.

Автор:  Reiko [ Неделя, 15.03.2009 г. 22:24 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с тока

Бушоните са наред провеих ги, жиците са стегнати. Всичко по него си е оригинално и си има шлаухове така, че окисляването е изключено. Само от къде се правеше центровката за паленето, че ме съмняват свещите доста. Мисля, че не подават в правилния момент искра.

Автор:  theultimate [ Неделя, 15.03.2009 г. 22:26 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с тока

Пак ти казвам свали си мигачите и им погледни клемите. Окисляват се и то яко.

За центровката: Завии волана пълен десен и пред гумата ще видиш една метална кръгла капачка. Като я махнеш ще видиш плочката на запалването. Платката не я бараш. Центровката се прави като отхлабиш двете болтчета по периферията на голямата плочка и я въртиш.

Автор:  Reiko [ Неделя, 15.03.2009 г. 22:29 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с тока

Мерси много ще пробвам другата седмица.

Автор:  vladeto [ Четвъртък, 19.03.2009 г. 16:12 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с тока

а по повод тока- виж си и релето...имах подобен проблем и го смених с ладово такова..по-голямо е, но пък върши работа.

Автор:  theultimate [ Четвъртък, 19.03.2009 г. 16:56 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с тока

Точно за релето няма смисъл. Ново немско е 25лв и ще надживее колата. Втора ръка да е десетина лева. Не си играйте точно с най-важните неща за колата.

Автор:  vladeto [ Четвъртък, 19.03.2009 г. 17:32 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с тока

theultimate написа:
Точно за релето няма смисъл. Ново немско е 25лв и ще надживее колата. Втора ръка да е десетина лева. Не си играйте точно с най-важните неща за колата.


ми...аз говоря при мен какво смениха...уж от това било... :mrgreen:

Автор:  injenerra [ Събота, 21.03.2009 г. 19:18 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с тока

Ами аз да Ви кажа колеги на трабанта таблото с предпазителите е такова че често загряват местата на контактуване на предпазителя и контактното тяло от самото табло по тази причина 4есто те се окисляват и трупат нагар а в следствие дългото загряване ламаринките омекват та почистете добре тези контактни повърхности и след това релето за мигачите е електронно то взима маса от болта на който е захванато добре е там да се провери дали няма някакви нечистотий Другият проблем е с фара там на куплунга за лампата кабелите се задържат от едни "жилави" ламаринки те също се окисляват лесно и бързо добре е и те да се зачистят късмет колега!
ПС релето за мигачите има вътре има едни контакти които можеш да зачистиш сам и не ти трябва да си купуваш никакви релета нови

Автор:  theultimate [ Събота, 21.03.2009 г. 20:03 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с тока

Само една малка поправка - 12 волтовото реле за мигачи НЕ взима маса от мястото на захващане, а си има отделна. 6 волтовото с металния корпус взима от там...

Автор:  Reiko [ Събота, 21.03.2009 г. 20:25 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с тока

Мерси много ще видя какво мога да направя.

Автор:  injenerra [ Събота, 21.03.2009 г. 20:52 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с тока

Ами 12V са два вида едните си взимат маса от мястото на закрепване а другите си имат клема!

Автор:  theultimate [ Събота, 21.03.2009 г. 21:46 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с тока

Възможно :) Поне моето, което разглобих за да сменя един кондензатор беше независима платка в пластмасова кутийка.

Автор:  Reiko [ Неделя, 16.08.2009 г. 21:01 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с тока

Нов проблеми който вече ме вбеси. На пусия стартер само бендикса отиваше напред без да завърта. По едно време и това спря да прави. Смених стартера. Пак нищо. Кабелите ги гледах, та направо на изуст ги научих и няма и няма. Пак не ще. Моля за помощ.

Автор:  Nasakoto [ Неделя, 16.08.2009 г. 22:12 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с тока

Reiko написа:
Нов проблеми който вече ме вбеси. На пусия стартер само бендикса отиваше напред без да завърта. По едно време и това спря да прави. Смених стартера. Пак нищо. Кабелите ги гледах, та направо на изуст ги научих и няма и няма. Пак не ще. Моля за помощ.



Отиваш в първия уважаващ себе си магазин за авточасти и си купуваш нови клеми за акумулатора - дали ще са оловни или месингови си е лично твой избор (аз лично предпочитам оловните). Сваляш оригиналните (понеже съм сигурен, че си с оригиналните комунистически клеми), хвърляш ги със съответното презрение и благодарност, монтираш си новите (като стягаш яко кабелите, че тоците там са големи), палиш Трабанта, след това палиш гумите. :)

Общо ремонта ще ти излезе 4 лева, и около час време.

Страница 1 от 2 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/