Трабант и Вартбург форум http://www.2tpower.com/forum/ |
|
ремонт на двигател на Трабант-въпроси http://www.2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=2388 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | kabelcho_trabi [ Понеделник, 16.11.2009 г. 14:20 ч. ] |
Заглавие: | ремонт на двигател на Трабант-въпроси |
Здравей Те ,колеги Трабито ми е омаслило единия цилиндър ако само на него сменя гарнитурата ще има ли проблеми за двигателя.Цилиндъра е 1 от към бубините там ми цапа свеща свалих предпазателя и го видях . ![]() ![]() ![]() п.с. предварителнно Ви благодаря |
Автор: | theultimate [ Понеделник, 16.11.2009 г. 14:47 ч. ] |
Заглавие: | Re: ремонт на двигател на Трабант-въпроси |
Какво точно имаш предвид под омаслен цилиндър? Цапане на свещта означава електрода да е изцапан - тогава колата работи на един цилиндър, обикновено е от лоша центровка. Това което е по-вероятно - самия двигател отвън да е омазан с масло. Да - в повечето случаи е достатъчно да смениш гарнитурата. Има една гарнитура между цилиндъра и главата и една между картера и цилиндъра. Сменяш проблемната, затягаш на кръст и си готов. След това е хубаво да почистиш омасления двигател с пароструйка или с четка и меглио (или друг обезмаслител), защото колкото е по-чист двигателя, толкова по-добре се охлажда. |
Автор: | kabelcho_trabi [ Понеделник, 16.11.2009 г. 17:19 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: ремонт на двигател на Трабант-въпроси | |||||||||
Благодаря Ви, за бързите отговори и на двама Ви ![]() |
Автор: | kabelcho_trabi [ Понеделник, 16.11.2009 г. 20:26 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: ремонт на двигател на Трабант-въпроси | |||||||||
Колега ДЗ по-принцип имам немски бутала,глави,цилиндри и вал без картера ако реша да правя ремонт да двиг. трябва ли да се прави нещо ремонт по картера или се слагат новите части ,защото не съм се сблъскал с такива двигатели а и помощника ми го нямаше та самичък се справих с главата аз я затегнах на 41-42 нм така пишеше ![]() ![]() п.с. ДЗ незнам дали прочете поста че, не го виждам Извиних Ти се няма да се повтори ![]() ![]() |
Автор: | kabelcho_trabi [ Понеделник, 16.11.2009 г. 21:00 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: ремонт на двигател на Трабант-въпроси | |||||||||
Чесно и на мен несами любими двигателите за ремонт но дотук имам 6 двигателя долу-горе нямам пропуск каквато и кола да съм карал двигателя долу точно преди зимата и вече не ми пука пак Ти благодаря за информацията сега смених гарнитурата пък ако се наложи целия долу за един ден и така (горе в хола )ремонт кофти ,че двигателя е на 83000 км трябва и съединителя да сменям и свалям ли го мотора се ревезира и мисля да резна главите с милиметър и да става каквото ще.Ще търся картер за да редя новите части и да имам готовност да го качвам ![]() п.с. на буталото пишеше 71 по на дясно 98 и под тях 3 а на главата 7,8 при мерене на компресия 7,9 на цилиндър мерене след покупката беше на 5,4 на 1 цил. и 7,9 на втори |
Автор: | theultimate [ Понеделник, 16.11.2009 г. 23:21 ч. ] |
Заглавие: | Re: ремонт на двигател на Трабант-въпроси |
Двигателя няма много живот - средния пробех на правилно подтржаните мотори май е около 100 000. Иначе съединителя и ревизията - не е баш така. В смисъл съединител се сменя за 2-3 часа от сам човек, в пъти по-лесно е от на една обикновена западна кола. Ревизията на мотора изисква много повече труд и познания. |
Автор: | shotik [ Вторник, 17.11.2009 г. 19:01 ч. ] |
Заглавие: | Re: ремонт на двигател на Трабант-въпроси |
Прегледал ли си в какво състояние е гарнитурата на генерацията,там където излизат изгорелите газове,да не са разхлабени шпилките/болтовете/ и от там да ти омаслява целия цилиндър ?Прави ли са челата на генерацията и подравнени ли са цилиндрите спрямо нея ? |
Автор: | kabelcho_trabi [ Вторник, 17.11.2009 г. 20:37 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: ремонт на двигател на Трабант-въпроси | |||||||||
Да ,колега гледах ги даже ги смених въпреки ,че бяха запазаени но за съжеление не е от там аз вчера смених гарнитурата на главата и на изпускателите май се повтарам то се личеше къде е духало но сега имам друг проблем турбината е заминала .Оста е износена около 1 мм назаден лагер ![]() п.с. Може да я триете ако решат модератори решено. |
Автор: | theultimate [ Вторник, 17.11.2009 г. 20:45 ч. ] |
Заглавие: | Re: ремонт на двигател на Трабант-въпроси |
Спокойно, перката се сменя лесно и не е скъпа. |
Автор: | j_totkow [ Сряда, 18.11.2009 г. 10:18 ч. ] |
Заглавие: | Re: ремонт на двигател на Трабант-въпроси |
я кажете тогава някой мурафет за по-лесно сваляне на самата турбина от оста, че искам да и сменя лагерите |
Автор: | kabelcho_trabi [ Сряда, 18.11.2009 г. 21:24 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: ремонт на двигател на Трабант-въпроси | |||||||||
Здравей ,колега аз да се похваля вече съм с ремонтирана турбина нова ос при стругар 15лв и два лагера-6202-10 лв по Темата :охлабваш ремъка от динамото ,трябва да се разхлабят и ламарините малко ,под турбината имаш гайка 13 ключ отвиваш и накланяш турбината към калника близкия откачаш ремъка и турбината е долу от тук нататък е по-сложното но се въоръжи с чук500гр. зегер-клещи за отваряне и затваряне на зегерки ако нямаш с отверка клещи-обикновенни на шайбата за ремъка има зегерка сваляш и почваш да биеш с дорник .Трябва да излезне оста с перката ,след това на тялото на турбината остават лагерите избърши и ще видиш и там има зегерки свали тази ,която е от към шайбата и от другата страна с дорника избий и двата лагера заедно излизат между тях има втулка пазия и с това приключва разглабянето .Огледа непременно погледни оста там където лежат лагерите ако има износване по-добре при стругар и нова ос от по-яка стомана ,че оста на Трабито е стомана 3 ![]() ![]() п.с.а не забравих да пием по-бира за новите турбини ![]() ![]() ![]() |
Автор: | j_totkow [ Сряда, 18.11.2009 г. 21:35 ч. ] |
Заглавие: | Re: ремонт на двигател на Трабант-въпроси |
ае така като чета е много лесно, но с чука леко заплесках оста а перката не иска да се вади (естествено свалих зегер шайбата и след това удрях) другата седмица ще продължа с манипулацията иначе благодаря за инфото (между другото и самата перка ми е много скапана та ще се слага друга) |
Автор: | kabelcho_trabi [ Сряда, 18.11.2009 г. 22:20 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: ремонт на двигател на Трабант-въпроси | |||||||||
Затова колега ,писах дорник но оста е много мека значи нова ос спокойно няма страшнно изпили малко с флекса от оста и шайбата на ремъка ама наистина малко само да се махне подбитото на оста ако трябва нагрей шайбата с горелка но само нея не и оста и пак бой вземи си помощник по-лесно е аз сам го правих и имаше бум през прътите ![]() |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |