Трабант и Вартбург форум http://www.2tpower.com/forum/ |
|
Консервация на кухините на Трабант http://www.2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=2431 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | trabant maniac [ Сряда, 02.12.2009 г. 18:46 ч. ] |
Заглавие: | Консервация на кухините на Трабант |
Здравейте.Вчера и днес консервирах кухините на моя Трабант.Първо се сдобих с отработено масло.След това започнах с багажника.Напълних с масло отворите в багажника както е показано в книгата.След това напълних праговете с помоща на спринцофка и шлаух.Махнах предната тапа на прага и вкарах шлауха до края на прага и вкарвах масло като постепено изтеглях шлауха до отвора от който го вкарах така процедирах и с другия праг.Напълних с масло и напречната греда под предните седалки и гредата под педалите и надлъжната греда на пода.Поставих и тапи направени от гума на всички отвори.Искам да благодаря на Орлича че ми обясни за консервирането на кухините.Мисля че ще е добре да има една тема с важните операции които трябва да се извършат след покупката на автомобил Трабант така ще бъде по лесно за човек непознаващ спецификата на подържане на автомобила за да не пропусне някоя важна операция. |
Автор: | shotik [ Сряда, 02.12.2009 г. 20:21 ч. ] |
Заглавие: | Re: Консервация на кухините на Трабант |
Колкото старо и критикувано да е това консервиране ,то върши работа,само като допълнение е трябвало да го сгрееш и с 1/4 количество грес.Аз така направих 1988 г на ново купе и миналата година ноември месец като ходих на гости на колегата ми ,който купи трабанта ,нарочно загледах как са праговете и не видях да има изгнило или ръжда по тях. Вярно е ,че след години ,което е неминуемо и се правят заварки ,майстора ще има много пъти повод да псува,но всеки е с правото си на запазване на имуществото си . |
Автор: | tsveto [ Сряда, 02.12.2009 г. 21:04 ч. ] |
Заглавие: | Re: Консервация на кухините на Трабант |
Горе-долу колко масло ти "глатнаха" прагове-греди и да кажеш до каде ги пълниш или какво количетво слагаш....? |
Автор: | trabant maniac [ Сряда, 02.12.2009 г. 22:09 ч. ] |
Заглавие: | Re: Консервация на кухините на Трабант |
Около 4 литра но мисля да сложа още малко на гредите. |
Автор: | Младен Трабанта [ Сряда, 02.12.2009 г. 22:24 ч. ] |
Заглавие: | Re: Консервация на кухините на Трабант |
И аз на всичките си Трабанти на които съм правил така не са мръднали малко е мръсничка работата но си заслужава ако особенно мислите да карате трабантчето си с перспектива! |
Автор: | fraxinus [ Сряда, 02.12.2009 г. 23:58 ч. ] |
Заглавие: | Re: Консервация на кухините на Трабант |
А може ли да се направи нещо ако ръждата вече е потеглила отвътре.Може ли да се спре. Продават ли се още предни греди ,прагове и т.н.С кърпене само нещата решават ли се |
Автор: | ivanski [ Четвъртък, 03.12.2009 г. 11:42 ч. ] |
Заглавие: | Re: Консервация на кухините на Трабант |
Аз пак не мога да ви разбера . И какво като омажете гредите от вътрешна страна с масло ? Нали всичко ще се стече в дъното на прага от вътрешна страна . Според мен трябва с компресор и тънък маркуч , който се навира в праговете и гредите да се мине и разпръсне консервант от сорта на боя, боди или нещо такова, което да полепне хубаво на страните от вътрешна страна . Освен това де се оставят фабричните отвори в дъното на праговете отворени за да се проветрява и да не става конденз, когато влезе вода а това няма как да не стане . Предни греди трудно се намират.Иначе предна греда доста успешно се кърпи, ако полужението не е трагично . За праговете и да няма може да се огънат нови, но те се продават все още . Тъпото е при веждите и целите подкалници, такива вече съвсем няма в България, иначе гледам в Германия си продават всички части на каросерията . За тръгнала ръжда от вътрешна страна би трябвало да продават някакъв ръждопреобразовател, но и той трябва да се нанесе под налягане. Но ако е по-сериозно полужението ме съмнява да се оправи, освен с къреж или смяна . А всички си имаме там ръжда, бъди сигурен в това . |
Автор: | koce [ Четвъртък, 03.12.2009 г. 12:11 ч. ] |
Заглавие: | Re: Консервация на кухините на Трабант |
Този номер съм го правил преди около 8 години. Взех един шприц за наливане на масло представлява като помпа за колело, но по-голама. Събира 1 лилър горело масло. Няма да минете само с 1 литър. Горелото източено от двигателя е по-добро, че по-трудно се отмива от чистото. Слага се пластмасов маркуч примерно 10 мм. или шлаух, като в предният край се нагрява със запалка и се затваря или залепва. Пробиват се на предния край странично с нагорещена дебела игла 4 и повече отвори и маркуча се вкарва в кухините и пръска, като душ настрани издърпвайки маркуча маслото стига навсякъде няколко пъти. От тгава не са мръднали да гният. Излишното масло изтича от отворите, но я оставете някъде да не тече на асвалта. След време и там където не е стигнало маслото то "пълзи" и се омаслява. Успех. Слагал съм Боди на ръжда в багажника, но ръждата го избутва и пак работи. По-добре е оловен миниум с безир, ако се намери, че го забраниха, като отровен и вреден. |
Автор: | theultimate [ Четвъртък, 03.12.2009 г. 12:32 ч. ] |
Заглавие: | Re: Консервация на кухините на Трабант |
Не съм наливал масло в праговете, но гърнето на трабант от 1983г. още е здраво, докато гърнетата на западните коли ги сменяме на 3-4 години, това със сигурност е от маслото вътре. |
Автор: | koce [ Четвъртък, 03.12.2009 г. 12:41 ч. ] |
Заглавие: | Re: Консервация на кухините на Трабант |
Зависи и от материала. Моето средно гърне е оригинално неръждавейка 20 години и не е мръднало не е и ръждясало, но задното за 10 години го сменявам 3 пъти. |
Автор: | fraxinus [ Четвъртък, 03.12.2009 г. 20:10 ч. ] |
Заглавие: | Re: Консервация на кухините на Трабант |
По принцип веднъж годишно пръскам с флакон за кухини щото винаги влиза вода.По принцип е направено така че ако влезе вода да се изтече назад от отворите ама знам ли. А това за предната греда сигурен ли си че подлежи на кърпеж.Чувал съм че не бива/от тенекиджийство нищо не разбирам/ |
Автор: | ivanski [ Петък, 04.12.2009 г. 12:00 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Консервация на кухините на Трабант | |||||||||
Най е добре да се намери оригинална . Трябва да видя как ги произвеждаш. Ми да на предната греда трябва да следиш там където се закачва магарето да не се измести, слага се едно обезкостено магаре и се кърпи . Ето направо в снимки процеса на смяна на предна греда, прагове и какво ли още не http://images.google.bg/imgres?imgurl=h ... N%26um%3D1 http://images.google.bg/imgres?imgurl=h ... N%26um%3D1 http://trabime.cz/trabi.php?id=3&aid=188&sid=1 А това масло все от някъде ще изтече и си представям за каква смрад ще става въпрос в купето . |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |