Трабант и Вартбург форум http://www.2tpower.com/forum/ |
|
ПОМОЩ!!! ИМАМ ПРОБЛЕМИ С ТРАБАНТА http://www.2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=2552 |
Страница 1 от 3 |
Автор: | RTK [ Неделя, 03.01.2010 г. 21:00 ч. ] |
Заглавие: | ПОМОЩ!!! ИМАМ ПРОБЛЕМИ С ТРАБАНТА |
От 2 години не беше пален в началото нещеше но слет като му прочистихме карбуратора и му наляхме малко беизин в цилиндара запали ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Автор: | RTK [ Понеделник, 04.01.2010 г. 00:34 ч. ] |
Заглавие: | Re: ПОМОЩ!!! ИМАМ ПРОБЛЕМИ С ТРАБАНТА |
1985 година свещите са наред лоли кабели бобини също яво е зарад центроката ![]() |
Автор: | theultimate [ Понеделник, 04.01.2010 г. 00:59 ч. ] |
Заглавие: | Re: ПОМОЩ!!! ИМАМ ПРОБЛЕМИ С ТРАБАНТА |
Аз също залагам на центровката - като се разхлабят много двете плочки, центровката отива с разни безумни положения. |
Автор: | RTK [ Понеделник, 11.01.2010 г. 23:00 ч. ] |
Заглавие: | Re: ПОМОЩ!!! ИМАМ ПРОБЛЕМИ С ТРАБАНТА |
не е била центровката а 2-риа цилиндар не работел бобината е била за смяна а ся мн бяга ![]() ![]() |
Автор: | konstantin.atanasov [ Четвъртък, 04.02.2010 г. 21:19 ч. ] |
Заглавие: | Re: ПОМОЩ!!! ИМАМ ПРОБЛЕМИ С ТРАБАНТА |
и само от това ли???аз съм имал такива проблеми,ама трабантчето пак е вървяло повече. |
Автор: | fraxinus [ Понеделник, 08.03.2010 г. 18:44 ч. ] |
Заглавие: | Re: ПОМОЩ!!! ИМАМ ПРОБЛЕМИ С ТРАБАНТА |
Да не отварям нова тема че заглавието на тази ми подхожда ![]() ![]() ![]() От известно време забелязах че Трабанта пали по трудно студен иска газ до дупка+смукач и трябва да карам дълго време 4-5км на смукач иначе гасне.Оборотите са неустойчиви.Като загрее нещата се пооправят макар да не е перфектно.Двигателят ХЪЛЦА-не мога да намеря по точно описание-чува се характерен звук от към филтъра и прескача. Това което съм правил-кабелите са нови,свещите са регулирани с хлабиномерна пластина,карбуратора бе свален разглобен и продухан от Илко с компресора , центровката я направих на ГМТ и на двата, без да отварям крилцата на центробежния.Ако някой каже нещо друго ще го направя. Още нещо се сетих -от бая време забелязвам ,че като поработи 20-30сек. на празен ход /по светофарите/ после при подаване на газ заглъхва преди да се изфорсира. Това са симптомите... |
Автор: | shotik [ Понеделник, 08.03.2010 г. 21:20 ч. ] |
Заглавие: | Re: ПОМОЩ!!! ИМАМ ПРОБЛЕМИ С ТРАБАНТА |
[quote="fraxinus"]Да не отварям нова тема че заглавието на тази ми подхожда ![]() ![]() ![]() центровката я направих на ГМТ и на двата, без да отварям крилцата на центробежния. И на колко мм преди ГМТ я направи тази центровка ? ![]() ![]() |
Автор: | fraxinus [ Понеделник, 08.03.2010 г. 21:32 ч. ] |
Заглавие: | Re: ПОМОЩ!!! ИМАМ ПРОБЛЕМИ С ТРАБАНТА |
точно на горна мъртва точка както д-р Зизи писа, така че като се завърти вала ставало 4мм предварение |
Автор: | shotik [ Понеделник, 08.03.2010 г. 23:13 ч. ] |
Заглавие: | Re: ПОМОЩ!!! ИМАМ ПРОБЛЕМИ С ТРАБАНТА |
Нещо не си разбрал ! При сложено приспособление и разтварени крилца се прави на 4 мм преди ГМТ да ти се отворят контактите/чукчетата/. Когато нямаш приспособление не е точно настройването и то е към 1 мм преди ГМТ,но колкото да се придвижиш до сервиз или дома. Отварял ли си да четеш книгата "Аз ремонтирам Трабант " ? Виж в раздел "Полезно и вредно" ,подточка "Книги",третата книга ,ако я нямаш тази книга,на страница 100 и след нея...Има показано приспособление на стр 140,фиг.14.17,но то е по-трудно за изработка само по тази фигура. Миналата година на някой пратих приспособление и индикатор,но не си спомням на кой,ако чете да направи снимка и да го покаже,сам съм си го правил . |
Автор: | fraxinus [ Понеделник, 08.03.2010 г. 23:39 ч. ] |
Заглавие: | Re: ПОМОЩ!!! ИМАМ ПРОБЛЕМИ С ТРАБАНТА |
viewtopic.php?f=32&t=2639 Определено не е от центровката.Карах с такава центровка и преди и си вървеше ок , ако и да не е съвсем точна си палеше и държеше обороти |
Автор: | fraxinus [ Вторник, 09.03.2010 г. 00:05 ч. ] |
Заглавие: | Re: ПОМОЩ!!! ИМАМ ПРОБЛЕМИ С ТРАБАНТА |
За съжаление единственото приспособление за отваряне на центробежния което имам е една скоба от твърд арматурен тел с изпилени краища-така става горе-долу но трябват двама души и не знам до колко е точно.За пробата съм пробвал-Доктора е прав когато е на гмт при отворени крилца се върти около 4мм |
Автор: | shotik [ Вторник, 09.03.2010 г. 00:13 ч. ] |
Заглавие: | Re: ПОМОЩ!!! ИМАМ ПРОБЛЕМИ С ТРАБАНТА |
Зизи ,не съм от тези които искат да спорят,познаваш ме кой съм ,аз също те знам и не ти правя спор по нищо ,даже съм те поздравил с успешното завършване на "Опера",незнам защо си мисля ,че ти винаги ме нападаш в това което съм написал. Мисля ,че 23 г ми бяха достатъчни да знам какво е имало в един трабант и само тенекеджия и бояджия са били майстори ,които са работили по моите коли. Мисля ,че повече няма какво да ти пиша ,а момчетата ,ако искат да знаят какво да правят да се потрудят като теб и мен и да си намерят материали и да четат и да си поизцапат ръцете. |
Автор: | shotik [ Вторник, 09.03.2010 г. 00:27 ч. ] |
Заглавие: | Re: ПОМОЩ!!! ИМАМ ПРОБЛЕМИ С ТРАБАНТА |
цитат -Извинявай ,че ти създавам двойна работа, но заради спорта- пардон- спора. Кой създава спора -аз или ти ? |
Автор: | fraxinus [ Вторник, 09.03.2010 г. 20:22 ч. ] |
Заглавие: | Re: ПОМОЩ!!! ИМАМ ПРОБЛЕМИ С ТРАБАНТА |
Май нещата отиват към смукане на допълнителен въздух.Този вариант го бях изключил щото като сваляхме карбуратора сменихме и гарнитурата на фланеца ,но като гледам има омазняване отдолу. А споменатите дреболии ги бях огледал.Първата ми работа още преди 2г беше да изскубя водомера.Щангата на смукача си я има,Бурмичките ми ги нагласяха /уж/ майстори .Винта за въздуха ми го завиха малко, еко жигльора не знам кое е .Опитах се да повиша оборотите от винтчето ограничаващо дроселовата клапа на празен ход но и това не реши проблема-студен гасне ,а като загрее бръмчи на излитане Както и да е ремонта се отлага за края на виелиците. |
Автор: | theultimate [ Сряда, 10.03.2010 г. 01:34 ч. ] |
Заглавие: | Re: ПОМОЩ!!! ИМАМ ПРОБЛЕМИ С ТРАБАНТА |
Проблема не му е от лоша центровка. За да гасне и да не пали поради центровка трябва да е безумна - примерно 1см преди ГМТ, т.е плочката да отишла в някой от двата края. По-скоро ще да е нещо в карбуратора. Доколкото разбрах от писанията ти всичко е пипано по тоя карбуратор, а това не е добре. Ако си с новия модел 1-1 винта на дросела го дават да не се пипа (дросела трябва да е затворен), еко жигльора - също. Моите настроики така бяха разбазикани (това скуката е голяма работа ![]() |
Страница 1 от 3 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |