Трабант и Вартбург форум
http://www.2tpower.com/forum/

Въпрос за българско електронно
http://www.2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=2839
Страница 1 от 1

Автор:  theultimate [ Понеделник, 26.04.2010 г. 15:49 ч. ]
Заглавие:  Въпрос за българско електронно

Опитваме се да монтираме едно българско електронно запалване на колегата Steetboy. Проблема е че кабелите към датчика на Хол са отрязани и не са същите цветове. На оригиналното немско запалване са черно, зелено, кафяво. Тук са синьо, зелено, кафяво. Тъпо ми се струва да ги връзвам на късмет, явно трябва да се мерят токове. Та въпроса ми е - какво трябва да има като ток на трите проводника.

Това, което мисля че трябва да покаже е - маса (най-вероятно на кафявия), едно постоянно захранване, и едно което се включва от време на време като трябва да има искра? А на оригиналното запалване кой кабел на какво отговаря?

Автор:  koce [ Понеделник, 26.04.2010 г. 16:14 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос за българско електронно

Това е немското на Вартбург. На единия извод като се свържат бобините и се даде контакт трябва да има 6 волта, а другите 2 са за датчиците. Може и да се разменят само че ще трябва и кабелите за свещите да се разменят. Тук токовият 15g е черно и бяло. Разликата на Вартбурга е само че има 3 датчика. Маса няма.

Автор:  DEYAN IYI [ Понеделник, 26.04.2010 г. 18:41 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос за българско електронно

Не знам доколко ще ти е от полза, но все пак... :)

Изображение

Изображение

Автор:  Оги [ Вторник, 27.04.2010 г. 11:40 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос за българско електронно

theultimate написа:
... А на оригиналното запалване кой кабел на какво отговаря?

На датчика на хол с оригиналните цветове са подредени кафяв>зелен>черен отпред назад спрямо посоката на колата. Твоите цветове трябва съобразиш с това какъв цвят от твоите за какъв от оригиналните са навързани - за да се подредят. Може би ще се наложи да разплетеш връзките за да паснеш цветовете.
Не си спомням точно кой за какво беше, но на единия трябва да има постоянен +12v, другия -12v, третия сигнал +12v който се променя рязко до 0 при въртене на кол. вал на 180 гр. Момента на скок или спад е момент на искрата в съответния цилиндър. Ако не ме лъже паметта променливия трябва да е средния /зелен/. Работи' само с волтметър или мултицет. Използуването на крушка води до повреди. Пожелавам успех !

Автор:  S7r33tBoY [ Сряда, 05.05.2010 г. 14:14 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос за българско електронно

Ами нищо не гръмна [smilie=2beers]

Мерси отново ! 8)

Автор:  theultimate [ Сряда, 05.05.2010 г. 18:17 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос за българско електронно

Оказа се, че синьото е вместо черното, всичко друго е същото. Мерси за отговорите.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/