Трабант и Вартбург форум http://www.2tpower.com/forum/ |
|
Опори за задния капак на Трабс комби http://www.2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=291 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | chronometer [ Вторник, 18.03.2008 г. 16:59 ч. ] |
Заглавие: | Опори за задния капак на Трабс комби |
Откъде могат да се намерят нови и на каква цена? Подлежат ли старите на ремонт? Тъй като са на принципа на газовия амортисьор, едва ли, но все пак да попитам. В Пловдив, в магазина на ул. "Васил Априлов" предлагат един чифт, който първо изглежда така, все едно е цапцаросан от някоя автоморга и второ - струва колкото половин Трабант. Дайте някакъв съвет. ![]() |
Автор: | Santa [ Вторник, 18.03.2008 г. 19:04 ч. ] |
Заглавие: | |
На абсолютно всяко комби,дори и руско,амортисьорите за задна врата струват неприлично много пари.Нали не мислиш,че източногерманците са ги измислили тия амртисьори...взели са ги на готово от вече съществуваща кола.Просто технологията на изработка на тоя амортисьор е такава,че няма какда е евтин. Изход...ами подпираш капака с една летва и си свиркаш... |
Автор: | Gosho [ Вторник, 18.03.2008 г. 19:13 ч. ] |
Заглавие: | |
Остави ;етва , направо земаш някой клон , по възможност не обрулен ![]() Сега по сериозно - един приятел си купува миналата година за фиеста 20 лв броя Ако не ти се дават 40 лв има малко по интелигентен вариянт от летвата . Прави се малък отвор так където свърша вътрешната част при отворено положение и се връзва за конче тъъъъънко болтче или пиронче което след като си отвориш мушваш в дупчицата и работата заспива ![]() |
Автор: | theultimate [ Вторник, 18.03.2008 г. 20:04 ч. ] |
Заглавие: | |
Ксерокса на който работех имаше амортисьор да го подържа отворен като го отвориш примерно заради заседнала хартия. В тънкия край на амортисьора имаше подвижно закрепена планка с дължина колкото тялото на амортисьора, която се запъва в него, като защита да падне и също така да не го сменяш ако изпусне. ![]() Нещо от тоя сорт е като черното и сивото е амортисьора, а червеното - планката. Мисля че при правилно изпълнене ще ти свърши едната работа. Все пак пробвай да потърсиш от моргата амортисьор от друга кола със същата дължина, не вярвам да ти вземат скъпо. |
Автор: | chronometer [ Сряда, 19.03.2008 г. 12:33 ч. ] |
Заглавие: | |
[quote="Gosho"]Остави ;етва , направо земаш някой клон , по възможност не обрулен ![]() Сега по сериозно - един приятел си купува миналата година за фиеста 20 лв броя Ако не ти се дават 40 лв има малко по интелигентен вариянт от летвата . Прави се малък отвор так където свърша вътрешната част при отворено положение и се връзва за конче тъъъъънко болтче или пиронче което след като си отвориш мушваш в дупчицата и работата заспива ![]() А колата Фиеста ли е, или Трабант? Имаш предвид, че опори от Фиеста стават на Трабант, или просто ме ориентираш за цената? Колкото до метода с пирончето - отдавна е приложен, но това е кърпена работа. Да не говорим, че точно когато човек е подпрял с гръб капака установява, че пирончето е изгубено. ![]() |
Автор: | Teo [ Сряда, 19.03.2008 г. 12:51 ч. ] |
Заглавие: | |
Орентира те за цената ![]() ![]() ПП - освен дължина гледай и нютоните!!! |
Автор: | Santa [ Сряда, 19.03.2008 г. 13:08 ч. ] |
Заглавие: | |
И ладовите бяха някъде там... |
Автор: | chronometer [ Сряда, 19.03.2008 г. 15:21 ч. ] |
Заглавие: | |
[quote="Teo"]Орентира те за цената ![]() ![]() ПП - освен дължина гледай и нютоните!!![/quote] А на опората за Трабса нютоните колко са? ![]() |
Автор: | Teo [ Сряда, 19.03.2008 г. 20:03 ч. ] |
Заглавие: | |
Да и 3-те неща трябва да гледаш ![]() ![]() Като се замисля, че и мен това ме чака..... ![]() |
Автор: | Santa [ Сряда, 19.03.2008 г. 21:59 ч. ] |
Заглавие: | |
Като не паснат нютоните-слагате оловни тежести,докато започне да се затваря и готово... Само да не клекне задницата преди да започне да се затваря вратата... ![]() |
Автор: | орлича [ Сряда, 19.03.2008 г. 23:11 ч. ] |
Заглавие: | |
Имам нови немски амортесьори за Трабант, но не са ГДР производство. Ето това пише на тях: TYP 16-4 380N 35/90 Купувал съм ги оттам. Твърдостта им е много важна, тъй като както се знае, пантите на комбито са много слаби и при по-твърди ще се счупят на 10-тото затваряне на капака. |
Автор: | Teo [ Четвъртък, 20.03.2008 г. 00:39 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
Огромни благодарности ![]() ![]() ![]() |
Автор: | chronometer [ Четвъртък, 20.03.2008 г. 16:59 ч. ] |
Заглавие: | |
На оригиналните опори пише GF10-010031-200, IFA-DDR. Ако приемем, че числото двеста означава нютоните, излиза, че новите немски опори /с 380 нютона/ са почти два пъти "по-натопорчени". ![]() Да не се налага да сменяме и пантите? ![]() |
Автор: | nenich [ Събота, 25.10.2008 г. 22:23 ч. ] |
Заглавие: | |
Гледам че темата е старичка но имам опит в решаването на този проблем и затова реших да си кажа мнението ![]() |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |