Трабант и Вартбург форум
http://www.2tpower.com/forum/

Настройка на карбуратор 28H1-1
http://www.2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=3040
Страница 1 от 1

Автор:  hrisvasilis [ Петък, 30.07.2010 г. 11:56 ч. ]
Заглавие:  Настройка на карбуратор 28H1-1

Взех едно трабантче преди месец и имам проблеми с празния ход. Жилото е регулирано и смазано и не задържа. Карбуратора външно само го чистих. Винтовете 1 и 2 обаче са въртяни на око и не знам как да ги настроя. Опитах се да чета немското ръководство http://www.2takter.de/vergaser/, но нещо не можах да го схвана. В момента колата на празен ход държи ту ниски, ту високи обороти и при дръпнат смукач докрай трудно пали.Ако някой има опит с тези винтове нека сподели как да ги настроя. Еко винта за сместа на празен ход не е пипан.
Изображение
Изображение

Автор:  ivanski [ Петък, 30.07.2010 г. 13:42 ч. ]
Заглавие:  Re: Настройка на карбуратор 28H1-1

Ама тази гумена тръбичка от поплавъковата камера до клапата за смукача трябва да е вързана.

Аз нещата ги оправих по следния начин :

Винт2 го завих с половин оборот и готово.
Ако се вгледаш, ще видиш че там където винт2 стопира лоста си е направил едно легло в него в продължение на годините и от там според мен ти идва нестабилността в празния ход .

А може и да е в о-пръстена на един голям винт, който не се вижда.

Винт1 е за смукача и по-точно, като го дръпнеш колко да отвори дроселовата клапа.


НО първо се проверява нивото на поплавъка и как се движи в поплавъковата камера. :!:

Не бързай да бърникаш.
Виж какво ще напишат и другите колеги.
[smilie=hic]

Автор:  hrisvasilis [ Петък, 30.07.2010 г. 13:51 ч. ]
Заглавие:  Re: Настройка на карбуратор 28H1-1

Да тръбичката е свързана по принцип, но на снимката е разкачена, понеже тъкмо бях проверил нивото в поплавковата камера.Поплавъка не заяжда. Винт 2 действително си е направил легло. Мислех да го навия докато опре и да му донавия половин оборот, но не знам дали е правилно. Не съм го свалял карбуратора още, но явно ще се наложи. Някой зверски е стягал капака на поплавковата камера и между два болта се вижда явно огъване и гарнитурата не уплътнява.. :(

Автор:  theultimate [ Петък, 30.07.2010 г. 14:08 ч. ]
Заглавие:  Re: Настройка на карбуратор 28H1-1

Какво разбираш под "си е направил легло" ? Двата регулировъчни винта - за оборотите и сместа на празен ход имат гумени уплътнителни О-пръстени. За 20 години гумата е станала на пластмаса и винта се върти свободно. Струват стотинки по железариите.

Автор:  hrisvasilis [ Петък, 30.07.2010 г. 14:12 ч. ]
Заглавие:  Re: Настройка на карбуратор 28H1-1

Винт 2 където опира в дроселовата клапа там е втрапено, но това не е толкова фатално. При мен проблема е че е много разбазикано :(

Автор:  theultimate [ Петък, 30.07.2010 г. 17:10 ч. ]
Заглавие:  Re: Настройка на карбуратор 28H1-1

Попринцип там е заводска регулировка със специална приставка за индикаторния часовник....каквато незнам някой да има. Аз моя си го регулирах на око - спрях в момента, в който винта започва да отваря дроселовата клапа. Кабуратора работеше задоволително до момента в който не му видях сметката от простотия :mrgreen: Макар че карбуратора, който взех от Зизи и според него е със заводски настройки успява да работи стабилно и на по-ниски обороти от стария.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/