Трабант и Вартбург форум http://www.2tpower.com/forum/ |
|
Проблем http://www.2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=4091 |
Страница 1 от 2 |
Автор: | azot4eto1 [ Сряда, 02.11.2011 г. 19:23 ч. ] |
Заглавие: | Проблем |
Колеги здравейте преди 2 дена си купих траби за да ходя на лов но имам проблем. ![]() На бутане пали без нукакъв проблем 1м и е готов, като е изгасен пускам фаровете работят ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Автор: | niki_k [ Сряда, 02.11.2011 г. 19:49 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем |
Ако,акомулатора ти е наред-от това което прочетох имаш проблем с шалтера на стартера! |
Автор: | azot4eto1 [ Сряда, 02.11.2011 г. 20:29 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем |
ами шалтера е добре сменил съм му капачката и го пробвахме когато го събрахме работи си стартера на единия болт и ушенцето само върти а на другия исхвърля бендикса абе с 2 думи стартера е тестван и си работи. |
Автор: | hrisvasilis [ Сряда, 02.11.2011 г. 21:10 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем |
При мен преди време имаше сходен проблем. Контакт има, но при опи за палене нищо не се случва. Оказа се контактния ключ, както и Доктора е предположил. При раздвижване на кабелите зад ключа и запали и оттам разбрах, че е от него. |
Автор: | azot4eto1 [ Сряда, 02.11.2011 г. 21:46 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем |
ами то добре да направя така но моя кашон е 6-так ![]() а и да ви попитам има ли тема с схема някаде из форума как да го направя на 12 волта и да не се занимавам с глупости ![]() |
Автор: | mladen201 [ Сряда, 02.11.2011 г. 22:09 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем |
Сменя се динамото,бобините,моторчето за чистачките, акумулатора и крушките. Общо взето това е. Аз моя Трабант го паля с 6в стартер. Инсталацията даже е по-устойчива от на 12в. |
Автор: | azot4eto1 [ Сряда, 02.11.2011 г. 23:54 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем |
за стартера вече знам че става защото като го направи майстора и го пробва ма 12в а другите части може ли да се ползват от друг автомобил защото части за траби вече не се намират много много като чувам,та мисалта ми е примерно от жигула да се сложат. |
Автор: | azot4eto1 [ Четвъртък, 03.11.2011 г. 01:41 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем |
значи отивам при братята роми и си взимам един жигулски генератор 2 бубини и едно реле за мигачи и някоя и друга крушка и съм готов таи ли. а и нещо за паленето там какво казахте. |
Автор: | azot4eto1 [ Четвъртък, 03.11.2011 г. 13:59 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем |
да разбрах генератор бобини и реле мигачи малко крушки и сам готов.Благодаря много като го реставрирам ще пиша ![]() ![]() ![]() |
Автор: | TTT [ Петък, 04.11.2011 г. 10:30 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем |
1. Като пишеш заглавие на темата, хубаво е да се конкретизира. Например аз бих написал: "Не пали от стартера" или "Стартера не върти". Иначе - проблеми много и различни. Някои си имат проблем с алкохола, други с колите. трети с жените, с парите и тъй нататък... 2. Съветвам те да провериш състоянието на връзката между кабела "маса" от акумулатора и купето. И да го почистиш хубаво! От там при старите коли идва често този "проблем" - има ток, а не пали или "ток да те убие, бензин да те удави, ама не ще да запали" Успех! И пиши накрая каква е била причината. Ще е полезно за другите. |
Автор: | 6traka [ Събота, 05.11.2011 г. 20:31 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем |
здравеи .както се споменава по горе от колегите виш за хлабави връзки,на мене също ми се е случвало. фарове лампи работят но като завартя само цъка бобината на бендикса ,измъчих се разглобих всичко дори и паяка (конт.ключ) всичко бетон.оказа се че на +клемата и е хлабав кабела на просто око е стегната нооо нее няма контакт. ![]() |
Автор: | azot4eto1 [ Понеделник, 07.11.2011 г. 23:02 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем |
Ами извинявам се за не конкретизирането на темата и благодаря за съвета ще го проверя и него защото сега се захванах с пребоядисване,ще пиша като го оправя. |
Автор: | theultimate [ Вторник, 08.11.2011 г. 01:00 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем |
Някои части се намират трудно, но специално алтернатор и моторче за чистачки може да си намериш в рамките на 40лв, крушките са най-обикновени, даже по бензиностанциите ги има. Аз преди борих такъв проблем и проблема беше комплексен - кофти силови връзки, кофти акумулатор и кофти контакчен ключ. Като сложих работещ 12в акумулатор и оправих всички връзки, пали като кибрит. |
Автор: | azot4eto1 [ Петък, 11.11.2011 г. 02:12 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем |
ами колеги май проблема си е наистина акумулатора защото днес съм му свалил масата зачистил съм я сменил съм клемите и на -/+ кабелите от паяка съм извадил орязал наново захванал и неще и неще ![]() |
Автор: | TTT [ Петък, 11.11.2011 г. 11:24 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Проблем | |||||||||
Имам предвид да се почисти и мястото, където "масата" се хваща към двигателя. При акумулатора може да е супер, ама ако в другия край не е... В краен случай пусни един дебел кабел директно от акумулатора до стартера вместо маса за експеримент и ще разбереш къде е заровено кучето. ![]() |
Страница 1 от 2 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |