Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 3 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
paskov
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 10.10.2011 г. 10:40 ч. Мнения: 372 Местоположение: Варна, България
Skype: vlado.paskov
Automobile: Seat Ibiza SC, Trabs
|
 Монтиране на двигател
Здравейте колеги (вече мога да ви наричам така защото и аз се здобих с Трабант). Има доста работа по колата, но малко по малко ще я връщам към живота. Първият ми въпрос към вас е как се слага двигателя, защото го получих в насипно състояние в багажника. Окомплектован е, просто трябва да го закачиш.
Направих грешката първо да монтирам скоростната кутия, после трябваше да я сваля за да сложа двигателя. Та въпроса ми е, как точно се слага. Поставих го в/у рамата но не прилепва спокойно. Другия ми въпрос е къде трябва да се завият двата дълги болта на шестограм, който предполагам държат двигателя към рамата.
Сдобил съм се със конструктивните чертежи на колата, и книгата "Аз ремонтирам трабант".
_________________ Vladimir Paskov's Blog Trabant
VMSoft Android apps by VMSoft
Dream on Dream on Dream on Dream until your dreams come true
|
Събота, 19.11.2011 г. 21:54 ч. |
|
 |
shotik
.
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:27 ч. Мнения: 137 Местоположение: София
|
 Re: Монтиране на двигател
Двата болта с шестогран са за закрепване на стартера към кутията и мотора ,когато са на мястото им. Аз винаги съм монтирам първо кутията на задния тампон,като предварително съм вкарал полуоските в местата им.Завъртам кутията обратно на часовниковата стрелка ,така че предния тампон да се размине с предната опора и леко повдигната с подлагане на нещо твърдо.Феродовият диск предварително трябва да е центрован ! Двигателят го превръзвам с колан, който да го прехвърля през рамо,вдигам мотора и леко завъртян го пускам до десния фар и насочвам към оста на ск.кутия и ги събирам.С колана имам възможност да са ми свободни ръцете и да направлявам и в случай ,че оста не влезе ,да завъртя кол.вал малко за да се получи зацепването.Стягам с няколко болта мотора към ск.кутия и двете заедно ги прехвърлям на мястото им,върху опорите на моторната рама.После се стягат гайките на тампоните и следват другите операции по прикачване на части,кабели и др. Надявам се да си разбрал и да го направиш така ,ако нямаш приспособление за вдигане на мотора.
_________________ винаги може да се научи нещо ново
[
|
Неделя, 20.11.2011 г. 12:25 ч. |
|
 |
paskov
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 10.10.2011 г. 10:40 ч. Мнения: 372 Местоположение: Варна, България
Skype: vlado.paskov
Automobile: Seat Ibiza SC, Trabs
|
 Re: Монтиране на двигател
Благодаря за съветите, вчера видях че тампона под картера е за смяна. Днес взех нов, както и две нови свещи. Мисля, че ще се оправя със монтирането на двигателя, но имам следния въпрос:
Как се центрова феродов диск?
_________________ Vladimir Paskov's Blog Trabant
VMSoft Android apps by VMSoft
Dream on Dream on Dream on Dream until your dreams come true
|
Понеделник, 21.11.2011 г. 11:51 ч. |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 3 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|