Трабант и Вартбург форум http://www.2tpower.com/forum/ |
|
два проблема!кача обороти на неутрална/тресе много на скорос http://www.2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=543 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | racer [ Понеделник, 19.05.2008 г. 00:05 ч. ] |
Заглавие: | два проблема!кача обороти на неутрална/тресе много на скорос |
колеги,трансплантирахме ново сърце на трабантчето,но сега създава няколко сериозни проблема,които ги нямаше при стария двигател: "майстора",при когото отидохме,бай стоян,намери едно трабантче за 150 лева,и двамата със собственика твърдяха,че е на 5000км.купихме го,тоя майстор,да му еба майката ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() лостовата система на карба-сложихме масло,няма промяна... възможна причина 2-радиален уплътнителен пръстен-възможно ли е?при двигател само на 5000км?който обаче,не е каран от доста време,да речем една година... другия проблем-тресе много,когато е на скорост,като че ли тресе от двигателя-гледахме тампона,изглежда стар,макар че онзи"майстор" стоян,да го еба в дъртия лъжлив копелдак, ![]() ![]() ![]() въпрос номер три-някой да е чувал какво е това масло хицетол или хицет??? |
Автор: | theultimate [ Понеделник, 19.05.2008 г. 00:13 ч. ] |
Заглавие: | |
За да е такъв клошар да ти вземе бензина при това с масло, представям си как е свършил останалата работа. Провери има ли омаслявания по двигателя - ако има, значи от там изпуска. Провери всичко дали е стегнато - картер, цилиндри, глави, карбуратор, колектор, дали има всички гарнитури. Тампона като го пипаш трябва да е мек, тоест да можеш малко да го стиснеш, да не е като дърво. Провери дали не ти е натегнато жилото за газта - при свободно положение трябва да има луфт, а да не е под напрежение. А това за двигателя на 5000км - няма такова нещо. Тоя мотор преди 5000км са му сложени нови унгарски сегменти и евентуално бутала и шлайф. След което е каран със съмнителни масла в съмнително количество. Ако е кофти маслото, пада от цилиндрите и 1 година си ръждясва като за световно...С други думи не си вади никакви изводи от километрите. |
Автор: | fraxinus [ Понеделник, 19.05.2008 г. 07:59 ч. ] |
Заглавие: | |
Казвам ти "Майсторе" щото не ти знам името... оборотите може да се регулират от карбуратора , виж и жилото- да не е стегнато или да заяжда. А тресенето-кой го знае дали е балансиран тоя нов вал както трябва има щото има майстори....съмнително някой да тръгне да прави такава неблагодарна операция като основен ремонт на трабант и след това да го зареже и продаде на части ако всичко му е наред |
Автор: | ivanski [ Вторник, 20.05.2008 г. 11:34 ч. ] |
Заглавие: | |
Двутактовия двигател трябва да е добре херметизиран.Това съм чел по книгите. За номер три.Това явно си го прочел от книгата където казват при работещ двигател се излива това масло да се смаже някъв семеринг или нещо такова .Вече забравих, най-вероятно вече не съществува . Намери си по-хубав майстор, бягай от тоя . Пиши какво става . |
Автор: | racer [ Сряда, 21.05.2008 г. 22:29 ч. ] |
Заглавие: | |
siso,за маслото си прав-но тя книгата е от преди 20 години и е нормално да не се произвежда това масло при тоя "майстор"със сигурност няма да стъпим повече... баща ми гледа двигателя отдолу и тампона,каза че тампона бил олят целия в масло...иначе бил нормален като твърдост... а тоя трабант дето го взехме за донор,е набор 69.но двигателя е сменян.собственика и тоя майстор твърдяха,че е донесен преди 15-тина години от германия чисто нов,и е каран само 5000 км...но видимо двигателя изглежда износен... мене ме е яд,защото очаквах че с новия двигател мощността ще се повиши(стария беше на 84 000км без ремонт на цилиндровия блок),ама нъц.може би наистина като засмуква въздух,и си губи мощността.... иначе му взехме валволин 2т минерално-11 лева е в добрич,още нямам впечатления. струва ми се че ще трябва да сменяме грънци-теа ми изглеждат запушени-дали да не ги напълня с нафта и да ги запаля? |
Автор: | ivanski [ Сряда, 21.05.2008 г. 23:08 ч. ] |
Заглавие: | |
Ама чакай сега.Не се засилвай да чистиш гърнетата. Намери първо качествен майстор.Или някой трабантджия или бивш такъв пенсионер да чуе как работи колата . За слаба мощност има много причини . Първо провери центровката .Да се направи с часовник. Работят ли и двата цилиндъра ? После мини към карбуратора там работата е тънка и си трябва човек с опит . Засега ако двигателя е мазен и мръсен може да го изчистиш хубаво . Ама намери човек ,който разбира от трабанти наистина . |
Автор: | theultimate [ Четвъртък, 22.05.2008 г. 14:52 ч. ] |
Заглавие: | |
При трабанта износването на двигателя има значение за мощността само ако е прекалено много. За да ти е омаслен тампона, вероятно е избил херметика. Отваряте с баща ти по книга картера, слагате черен маслоустойчив силикон за двигатели (4-5лв макс) и ще заспи. Всичко се притяга, накрая двигателя се почиства с четка и кореселин или най-добре с пароструйка. Всички гарнитури трябва да са читави, ако има изпуснали се сменят. След като двигателя ти е хубаво уплътнен, намираш някой с индикаторен часовник да му направи една хубава центровка и ще постигнеш желаното увеличение на мощността. |
Автор: | boycho [ Четвъртък, 22.05.2008 г. 15:37 ч. ] |
Заглавие: | |
силикона не беше ли червен,а това кореселин колко струва |
Автор: | theultimate [ Четвъртък, 22.05.2008 г. 23:36 ч. ] |
Заглавие: | |
Има най-различен - вече няма херметик, а силикон, устойчив на масло, антифриз, спирачна течност и температура за уплътяване на двигатели и скоростни кутии. |
Автор: | Nasakoto [ Петък, 23.05.2008 г. 11:50 ч. ] |
Заглавие: | |
И херметик има, стига да знаеш къде да търсиш ![]() |
Автор: | ivan [ Петък, 23.05.2008 г. 15:26 ч. ] |
Заглавие: | |
Има и срува 3лв аз само с него работя |
Автор: | racer [ Събота, 31.05.2008 г. 22:24 ч. ] |
Заглавие: | |
вчера проблема беше решен-оказа се въздушен команден клапан-тъй като карбуратора е 28 HB 4-1,предпоследния.лостчето,което е свързано с щанга за дроселната клапа,е неправилно сложено,така че въздушния команден клапан е постоянно отворен-влиза повече въздух-засмуква повече гориво-държи високи обороти.сега нещата са ок.също така оборотите на празен ход бяха твърде високи,и ги намалихме. тоя нашия майстор наистина си свършил работата през пръсти-от бензинопровода течеше бензин върху алтернатора,също от гарнитурките ![]() сега обаче предното гърне се проби много сериозно-вади един гърлен бас ![]() ![]() сега караме с валволин 2т минерално,11 лева литъра,20 гр. на литър А 95,и пуши мноого леко,като се загреят тръбите-нищо общо със М10 Д ![]() |
Автор: | theultimate [ Събота, 31.05.2008 г. 22:43 ч. ] |
Заглавие: | |
Как точно го регулира тоя клапан? На кабриото съм с такъв карб и като го оставя повече от 20-30 секунди на празен ход започва да сваля обороти и да гасне. |
Автор: | racer [ Събота, 31.05.2008 г. 22:55 ч. ] |
Заглавие: | |
сменихме положението на лостчето-беше в такова положение,че и при отворена дроселова клапа-натиснат педал на газта,и при затворена,винаги държеше въздушния клапан отворен.лостчето е с гърбица-и при един цял оборот,като е откачено от щангата захваната за дроселовата клапа,има само едно място,където въздушния команден клапан е затворен-това място нормално трябва да е при затворена дроселова клапа.тук обаче не беше така ![]() а при теб проблема може и да е от карбуратора,но едва ли е от въздушния клапан. иначе баща ми сам се справи с проблема,аз не мога да си вдигна главата от бачкане.хубаво щеше да е да намерим един добър майстор в добрич,ама не се намират през път и над път |
Автор: | metall11 [ Понеделник, 02.06.2008 г. 17:59 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
Колега при Венци майстора ходил ли си ? Той е на Пинета. Аз при него ходя ако има нещо за правене и съм доволен. |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |