Трабант и Вартбург форум http://www.2tpower.com/forum/ |
|
Ремонт на електронно запалване http://www.2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=5813 |
Страница 1 от 3 |
Автор: | Dani70 [ Събота, 07.06.2014 г. 14:15 ч. ] |
Заглавие: | Ремонт на електронно запалване |
Здравейте колеги, явно има нещо изгоряло във запалването ми и реших да си го ремонтирам. Бих се радвал който е правил ремонт на електронното да ми даден дякои съвети ![]() |
Автор: | Dani70 [ Неделя, 08.06.2014 г. 23:10 ч. ] |
Заглавие: | Re: Ремонт на електронно запалване |
![]() |
Автор: | hrisvasilis [ Понеделник, 09.06.2014 г. 12:12 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Ремонт на електронно запалване | |||||||||
Ами успех! |
Автор: | etaniel [ Понеделник, 09.06.2014 г. 22:39 ч. ] |
Заглавие: | Re: Ремонт на електронно запалване |
Грешно задаваш въпроса ![]() ![]() |
Автор: | hrisvasilis [ Вторник, 10.06.2014 г. 09:36 ч. ] |
Заглавие: | Re: Ремонт на електронно запалване |
Грешно си задавате въпроси и двамата и няма да получите отговор. Поне от моя страна. Колегата Дани миналата година ходих до Калояново близо до Пловдив и му предложих да му видя трабанта - така и не се появи. То не бяха смени на какво ли не последната година! Ако си мисли, че без четене ще го оправи това "електронно" не е познал. Имам необходимата информация за това, което търси, но явно ще си говорим на "малоумници". Информация има достатъчно-научете се да търсите и да четете, а не да чакате на гюме! Айде пък отново успех! |
Автор: | K.I.P. [ Вторник, 10.06.2014 г. 20:50 ч. ] |
Заглавие: | Re: Ремонт на електронно запалване |
Хрис , извинявай за въпроса нямам нищо против теб, но как точно трябва да си зададе неговия въпрос? Ясно е че електронно запалване не се ремонтира без да се чете. Трябва да има познания по електротехника и електронни елементи човек. Трябва да разполага със схемата и да знае точния начин на работа на схемата,както и нужните инструменти за работа и уреди за измерване. Въпросът ми е защо трябва човекът да се мъчи тук и да се поти като ненормален, като има хора които могат да му помогнат. Документацията може даже да се качи във форума и всеки , който има подобен проблем да я види. Така е редно и така правят другите клубове. Не е нужно да се правим на важни , важното е да сме си полезни с нещо. Относно проблема: Дани , сигурен ли си че проблема е в транзисторите и съпротивленията? Не е невъзможно , но първо бъди сигурен. Съпротивление рядко нещо му става. Оглеждай за някой кондензатор пробил или установи транзисторите в какво състояние са. Не мога така на посоки , трябва ми схемата... |
Автор: | hrisvasilis [ Вторник, 10.06.2014 г. 21:40 ч. ] |
Заглавие: | Re: Ремонт на електронно запалване |
K.I.P, нищо лично, но беше се загубил напоследък. Нещо Ви се загуби ентусиазма на Екипа за работа във форума ли, какво ли? Разбирам, че се защитавате наборите, в случая с дъъълъг пост от твоя страна, но... мисля че е редно когато задавате такива въпроси да сте: 1. Прочели книгата "Аз ремонтирам Трабант" 2. Прочели в Раздел Книги, чертежи, схеми статия Присаждане на електронно запалване на Трабант, ама цялата статия! 3. Да напишем в търсачката на форума вълшебните думички "ЕЛЕКТРОННО ЗАПАЛВАНЕ" с цел да попаднем на статията, качена от колегата injenerra с име : "Ремонт на електронното запалване на Трабант" 4. Следващият път, когато задавате "въпроси" как се сменят резисторите и транзисторите на електронното запалване следва да сте прочели поне предните 3 точки! 5. Следващият път когато си мислите че ви мислим за "малоумници" както се изказа колегата etaniel, то е защото не сте чели предните 4 точки! Сега ясен ли съм колега K.I.P и Dani70 защо вашето поколение първо трябва да Прочетете, преди да зададете въпрос? Това не е "мъчение" за Вас. Това е просто Урок от нас опитните какво следва да правите, преди да зададете въпрос. Затова нищо не следва да се получава наготово. Защото с години не решавате проблеми. В случая с Дани70... 2 годишен проблем... Хайде ако не ви харесва тона Ми на админ Екипа Ви.. Изтрийте ме.. Това е даскалски тон, да. Такъв с който аз съм бил учен. Някога, когато в Механо техникумите имаше учители, които ни учеха на важните неща. Не и на мързел.. Успех! Повече няма какво да кажа по проблема. Но мисля, че по-опитните колеги също следва да се изкажат. Защото не става само с ентусиазъм. Трябва и нещо друго...И не само да се трият и одобряват мнения. Нали така? |
Автор: | niki_k [ Вторник, 10.06.2014 г. 22:55 ч. ] |
Заглавие: | Re: Ремонт на електронно запалване |
Dani70 му "удари" голямо лутане и ходене по мъките по системата "опит-грешка".То не бе смяна на електронни,то не бе питания как да звърже чукчета и заслужава ли си?Може би и късмета малко му"изневерява",но все пак мисля че колегата hrisvasilis e прав-не може и не трябва всичко да получиш на готово,трябва и малко да се потруди човек,а ако не ти е нещо по силите-има електро -техници-те могат да се справят срещу определено заплащане.Да ,съгласен съм че тук трябва да си помагаме с каквото можем,да изразяваме свободно мнението си и то да достига до всички влизащи във форума,да не се трият или непубликуват определени мнения,ако отговарят на правилата,но май това се случва,не се сещам по какви причини,тук" топката" е към управата,която не обяснява защо всичко това се случва!Защо трябва да има "одобрение" за да се публикува дадено мнение,а не е както преди-мнението излиза директно?!Това цензура ли е?Ако желаете/админите/не публикувайте това във форума,след като се иска одобрение,но поне веднъж ми отговорете на ЛС. |
Автор: | K.I.P. [ Сряда, 11.06.2014 г. 03:44 ч. ] |
Заглавие: | Re: Ремонт на електронно запалване |
Е това вече е обоснован отговор, Хрис! ![]() Добре , но все пак момчето ако има някакви въпроси , понеже се учи е хубаво да му отговорим , да помогнем. Пожелавам успех и съм сигурен ,че ще успее, щом има желание. Аз лично когато направя нещо или вдъхна живот на някоя машинка, независимо каква е, се чувствам горд, че съм го постигнал. Малко извън темата: Не се е загубил ентусиазъма - никак даже. На последната месечна среща даже обсъждахме неща относно форума. Аз лично бях зает в последно време , гледах форума от време на време и бродех като призрак. Това че не ме виждате, че пиша не значи, че не съм там. Направихме мненията във раздел купува/продава да се одобряват , понеже се бълват много обяви без снимки , форми на контакт и т.н. след които редовно трябва да тичаме да оправяме , пък после да трием ако онзи не си е оправил обявата и прочие.... Ако в обявата всичко е наред - одобрена е. Ако не - пишем отдолу какво й трябва , за да се приведе във нормален вид. Още веднъж успех Дани! ![]() |
Автор: | niki_k [ Сряда, 11.06.2014 г. 05:39 ч. ] |
Заглавие: | Re: Ремонт на електронно запалване |
Извън темата-благодаря за отговора,стана ми ясно и нямам повече въпроси ! Успех на колегата с ремонта на електронното! |
Автор: | Dani70 [ Сряда, 11.06.2014 г. 16:27 ч. ] |
Заглавие: | Re: Ремонт на електронно запалване |
мерси ![]() |
Автор: | Dani70 [ Неделя, 15.06.2014 г. 22:42 ч. ] | |||
Заглавие: | Re: Ремонт на електронно запалване | |||
Здравейте колеги, днес сложих горна част българска и датчик на хол от магазина за Трабант в Пловдив, направих центровка и запали. Имаше си сила, работеше малко неравномерно, но горе- долу добре. Навартях му няколко километра и пак изгуби искра нацяло. Свещите бяха много топли след работа на двигателя. Прилагам снимка как съм свързал горе кабелите. Ако може някой да ми каже ако не съм ги свързал правилно много бих се радвал прилагам и 2 снимка да погледнете бобините ![]()
|
Автор: | air123 [ Вторник, 17.06.2014 г. 23:08 ч. ] |
Заглавие: | Re: Ремонт на електронно запалване |
Явно имаш някакъв проблем с тоците. Върнах назад по мненията ти и още не мога да разбера с какво електронно си в крайна сметка. Някъде пишеш , че си сменяш горната плочка с българска, после с немска втора употреба и тн..... Направи ново цялостно изложение на проблема от началото му, че се бъркаме. Все пак разбрах , че ти гори долната платка. Принципно , след като има такъв проблем е добре да направиш пълен преглед на инсталацията, почисти кабелите в двигателния отсек, провери да не са протрити някъде и да дава на късо, случва се някой път кабелът който отива за долната плочка да се протрие. Не знам с какво запалване е бил трабанта ти преди , може да се дължи и на некачествено присаждане на електронно. някъде беше писал , че магнита ти опира в датчика, това е недопустимо. Имам спомен , че бобините когато си бил с чукчета , не стават за електронно , но нека някой по знаещ да каже. Свещите е нормално да са горещи, те контактуват пряко с огънят в цилиндрите. Успех с решаването на проблема, ако се сетя друго ще пиша, но все пак вземи попрочити малко, има доста писано по темата "електронно". За бобините, като се прибера тия дни до моя звяр ще погледна и ще пиша. |
Автор: | Dani70 [ Сряда, 18.06.2014 г. 14:58 ч. ] |
Заглавие: | Re: Ремонт на електронно запалване |
ок ![]() |
Страница 1 от 3 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |