Трабант и Вартбург форум http://www.2tpower.com/forum/ |
|
Дави се, гасне http://www.2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=611 |
Страница 1 от 2 |
Автор: | Dexter_lab [ Четвъртък, 05.06.2008 г. 10:39 ч. ] |
Заглавие: | Дави се, гасне |
Привет на всички, имам един технически въпрос и моля за помощ. Траби се скапа! Симптомите: седя си на светофара на обороти на празен ход, светва зелено и давам газ, коалата почва да се колебае дали да вдигне обороти или да угасне ![]() Реших че проблема е в маркучите, защото дискотеката в момента на подаване на газ не индикира преминаване на бензин, когато оборотите се вдигнат вече си е ОК. Смених ги, махнах дискотеката, не се оправи. От въртенето ми падна акумулатора, сега пали с бутане, много лесно - придръпне и тръгва. То акумулатора ще го сменям. И днес както си работеше заби нос и спря ![]() ![]() |
Автор: | chronometer [ Четвъртък, 05.06.2008 г. 11:26 ч. ] |
Заглавие: | |
Почисти си наслояванията в чашката и филтъра на кранчето за бензина. Също така имай предвид, че ако караш с малко бензин -по-малко от 5-6 литра, понякога при наклон той не постъпва нормално в карбуратора, ако кранчето не е на "резерва". Като начало почисти чашката и филтъра и провери как постъпва бензина при положения "отворено" и "резерва", като откачиш маркуча на бензинопровода от входния щуцер на карбуратора. Разбира се, трябва да имаш под ръка някакъв бидон или туба, за да не се излива бензина на земята. Трябва да има някой, който да ти помога за кранчето, докато ти държиш маркуча и бидона. Трябва да спазваш техника за безопасност - никакъв огън, цигари, искри и т.н., докато имаш открит бензин. Внимавай и за близкостоящи лапетии с цигари, кибрити, пиратки и т.н. Колата да е на открито, а не в гараж, докато работиш по бензинопровода. Мисля, че с това нещата ще се оправят, но ако се окаже, че жигльорите са за почистване, по-добре отиди в сервиз, отколкото да добавяш разни "почистващи" примеси - може да скапеш и карбуратора, и двигателя. Също така погледни дали жилото на смукача връща докрай - ако двигателят е загрял и работи на смукач, по този начин ще се дави и ще "мисли" дали да ускори или да изгасне. Провери жилото на смукача дали не е много обтегнато при върнато положение, почисти го, гресирай го леко и го раздвижи. Почисти и гресирай триещите се части на лоста на смукача. Същото можеш да направиш и с жилото на газта и лоста на дроселовата клапа - така и така си почнал. Резултатът ще е само положителен. |
Автор: | ivanski [ Четвъртък, 05.06.2008 г. 12:12 ч. ] |
Заглавие: | |
Точно така.Провери бензиновите пътища как са .Аз имах много ядове с тъпото кранче.Измий резервоара хубаво и прочисти кранчето. Като си махнал маркуча от карбуратора и си пуснал кранчето струята трябва да тече хубаво.Не на приливи и отливи . На ресервоара за бензин капачката отгоре има една малка дупчица.Прочисти я с игла. Нашите последния път, когато караха трабанта беше именно заради това.По магистралата от София до Пловдив става следното: колата се движи 3 минути и спира.Няма пускане на двигателя, абе нищо не става.Точно след 3 минути като по часовник въртиш ключа и пали.Върви 3 минути и гасне, още 3 и пали .И така 120 километра до Пловдив.Точно заради запушения отвор в капачката.Става вакуум и бензина не тече .Ама са разбрали чак в Пловдив . Иначе и аз не разбирах нищо от карбуратора,но един ден го разглобих до съставните части.Четях голямата зелена книга.И го прочистих . |
Автор: | Dexter_lab [ Четвъртък, 05.06.2008 г. 13:52 ч. ] |
Заглавие: | |
chronometer, siso Благодаря, всичко което описвате съм го направил. Единствено не съм проверил клапата на дросела на смукача, но не мисля че е от това. Май ще се разглабя карба ![]() |
Автор: | chronometer [ Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:09 ч. ] |
Заглавие: | |
Между другото, провери ли дали не ти работи на един цилиндър? Да не ти е сдала едната запалителна свещ и ти залудо да отваряш карбуратора? |
Автор: | Santa [ Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:13 ч. ] |
Заглавие: | |
Ускорителна помпа няма ли това чудо? |
Автор: | xbs_pioneer [ Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:28 ч. ] |
Заглавие: | |
по4исти карба и резервоара и ще се оправи.. а резервоара филтъра ти е затла4ен... |
Автор: | milenskior [ Четвъртък, 05.06.2008 г. 22:20 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
Няма! |
Автор: | Dexter_lab [ Понеделник, 16.06.2008 г. 16:51 ч. ] |
Заглавие: | ре |
Отново аз, разглобих карба и открих потенциалния проблем - запушила се беше емулсионната тръбичка. Причината: червения силикон с който уплътних карба преди 2 години. Естествено възникват въпроси, защо силикона беше станал на пихтия и какво да ползвам сега за уплътненеие? |
Автор: | theultimate [ Понеделник, 16.06.2008 г. 18:12 ч. ] |
Заглавие: | |
Защо ползваш силикон? Вместо гарнитура ли? |
Автор: | boycho [ Понеделник, 16.06.2008 г. 18:17 ч. ] |
Заглавие: | |
една гарнитура е 60 стотинки сигурно е нямал гарнитура и затова е сложил силикон |
Автор: | Dexter_lab [ Понеделник, 16.06.2008 г. 18:42 ч. ] |
Заглавие: | |
![]() |
Автор: | boycho [ Понеделник, 16.06.2008 г. 19:26 ч. ] |
Заглавие: | |
ако слагаш силикон по много малко не по цели туби ама си направи сметката да уплатни |
Автор: | mzeto [ Понеделник, 16.06.2008 г. 23:42 ч. ] |
Заглавие: | |
Силикон се слага навсякъде другаде само не и на карбуратора!!!! Ако толкова няма гарнитурки изрежи си една картон,ама недей маца със силикона ![]() |
Автор: | theultimate [ Понеделник, 16.06.2008 г. 23:58 ч. ] |
Заглавие: | |
Доколкото знам от майстори всички карбуратори изпускат по малко, колкото да се омажат. Ама на другите коли чистия бензин се изпарява, тука маслото събира прах и става гнус. Иначе гарнитурата на поплавковата камера ако е нова, няма как да изпуска от там, ако е спечена я смени, евтина е. Към двигателя доколкото си спомням са 2 хартиени гарнитури и една червена дебела. Там изпуска или ако не е стегнато или ако фланеца е изкривен. Това може да се провери със дългата страна на шублера - използваш го един вид като мастар да видиш дали повърхността е равна. |
Страница 1 от 2 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |