Трабант и Вартбург форум http://www.2tpower.com/forum/ |
|
Принудителен празен ход-придърпва http://www.2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=642 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | Marto_RT [ Петък, 13.06.2008 г. 11:59 ч. ] |
Заглавие: | Принудителен празен ход-придърпва |
Здравейте благодаря за съветите,много ми помогнаха. Също и за книгата "Аз ремонтирам Трабант"-който я е преснимал доста се е потрудил. Може ли някой да ми каже защо пущинката придърпва като отпусна газта на 3-та предавка с нормална скорост. Аз мисля че е от карба но там съм малко бос и не смея да пипам. |
Автор: | theultimate [ Петък, 13.06.2008 г. 12:20 ч. ] |
Заглавие: | |
И при мен го има това и на двата трабанта. Става на всички предавки от първа до трета, ама на трета най-осезаемо се усеща. Караш на трета с 50 примерно, пускаш газта и придърпва. Опитваш се да задържаш - ептем зле. Много ще се радвам ако някой има смислено обяснение защо става така. По едно време бях с някаква по-различна центровка, мисля че с по-малко предверение - в ниски обороти вървеше като змей, нагоре умираше, но нямаше грам придърпване. |
Автор: | chronometer [ Петък, 13.06.2008 г. 14:26 ч. ] |
Заглавие: | |
Двигателят е слабичък и не задържа ефективно. Като ускори оборотите вследствие на инерцията /при отпуснат педал на газта/, карбураторът му изплюва ударно количество гориво, което му стига само да придърпа и отново да започне да забавя. И така - докато не му подадеш газ. Всички Трабанти го правят. Аз затова не използвам двигателя за забавяне на скоростта - придърпва на тласъци и снабдяването с гориво не е адекватно, а оттам и мазането, което може да доведе до блокаж. Пусна ли газта в движение, натискам съединителя, освен ако не съм на 4-та - там за това има грижата фрайлауфа. |
Автор: | Santa [ Петък, 13.06.2008 г. 21:36 ч. ] |
Заглавие: | |
Оффф...човек...карба ти няма принудителен празен ход.Освен това мотора ти няма компресия,достатъчна да удържи коалта при отпускане на газта.Ако беше 4Т,щеше да започне да спира.Ама тук нито може да спре,нито гориво стига достатъчно...и за това тресе и придърпва. |
Автор: | fraxinus [ Неделя, 15.06.2008 г. 10:19 ч. ] |
Заглавие: | |
Затуй натискайте съединител и забавяйте със спирачка ,двигателчето не се използва за забавяне. |
Автор: | nKaLiZaTuRa [ Сряда, 23.07.2008 г. 21:17 ч. ] |
Заглавие: | |
![]() ![]() ![]() дВУТАКТОВИТЕ СА ТАКА засилваш засилваш и изключваш- даваш почивка на мотора, и икономия и всичко... аз и 4Т кола така карам... това е така двутактовите се карат само зимата на скорост на заледено! Вартбург-а и Трабанта имат ФРАИЛАУФ (свободен ход) устроиство изшпълняващо точно тази функция при отнемане педала на ауспух ![]() Колата трябва да върви плавно като лодка 1.во задължение на Шофера ! 2. да стига там за където е тръгнала другото са подробности ![]() |
Автор: | Marto_RT [ Понеделник, 04.08.2008 г. 12:42 ч. ] |
Заглавие: | |
nKaLiZaTuRa, можеш ли да ми обясниш защо като карам и реша да изключа мотора, не угасва веднага, ами около 10 секунди работи без запалване и почва да гори в гърнето. Аз мисля, че защото маховика е много засилен, и затова. Пък може и двигателя ми да е доста износен и затова маховика да го влачи. |
Автор: | theultimate [ Понеделник, 04.08.2008 г. 14:46 ч. ] |
Заглавие: | |
Пак същото - ниска компресия. На един 4т мотор с голяма компресия му трябва голяма сила да преодолее вакуума. Трабанта му е ниска компресията, лесно преодолява вакуума и за това като изфорсираш и угасиш не гасне веднага. Аз съм свикнал като почне да придърпва (най-често на 3та с 45 се случва) или давам газ ако може или натискам съединител. На 4т кола това е пълна дивотия, само се хабят спирачки и съединител, вместо да се възползваш от това ценно качество, което за съжаление липсва при нас. |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |