Трабант и Вартбург форум http://www.2tpower.com/forum/ |
|
Ремонт на заден мост http://www.2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=950 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | theultimate [ Понеделник, 15.09.2008 г. 00:00 ч. ] |
Заглавие: | Ремонт на заден мост |
Отзад всички втулки са ми стари, твърди и напукани. Вероятно за това вози като каруца. Това което виждам са по 2 втулки на носач, както и две втулки в краищата на ресора, на които лежи. Струва ли си да се сменят, трудно ли е и зле ли са унгарските от магазина? |
Автор: | Santa [ Понеделник, 15.09.2008 г. 11:11 ч. ] |
Заглавие: | |
И чисто нов,пак ще си вози като каруца.Ако тропа-тогава си за втулки.На която и да е кола окачване не се бара,ако нямаш някакъв осезаем проблем с него.Специално при гумено-металните части си е закон Божи.Не пипаш докато не започне да издава звуци...някакви. Вариант за смяна-само ако можеш да го намериш 100% оригинално.Без никакви съмнения в произхода и качеството.И на западните е така...заводското кара 15-20 години без да се пипа,сменят го хората...и се започва смяна на втулки през 2000 км... |
Автор: | ivanski [ Понеделник, 15.09.2008 г. 12:29 ч. ] |
Заглавие: | |
Santa НЕ говори така.Тия стари монтьорски легенди просто не важат в случая . Васко , аз смених тампоните естествено. Щом аз мога сам , значи всеки може .За качество не мога да ти кажа,защото не ги използвам от доста време но смениш ли ги пазиш старите . Хубаво е най-малко профилактично да ги махнеш и сложиш същите ,защото в леглото им (точно под тях) се образува ръжда и може да е прогнило и да падне някой слънчев ден. За да махнеш носача първо махаш барабана и всичко вътре след това откачаш на ръчната спирачка въжето и металния спирачен маркуч.После с много зор гайките като пръснеш от купето по болтовете малко спрей за ръжда да не се скъса болта в резбата,че става лошо .Отвиват се с отсечени удари и хубав ключ лула мисля че беше размер 18 .Аз блъсках с чук по ключа и се набирах на земята.Най-добре го обърни на една страна за по-лесен достъп. Всичко може да видиш в снимки в моята тема, ако имаш въпроси пиши. Имай предвид,че трябва свободно време .Втория ще го махнеш за 2-пъти по-малко време. |
Автор: | Ivaka [ Понеделник, 15.09.2008 г. 16:57 ч. ] |
Заглавие: | |
Аз пък съм напълно съгласен със Санта, че там не се пипа, докато не даде ядове. Единственото което има смисъл е да се избият и ргесират болтовете на носачите, след което отново да се стегнат. При това да не се пипат втулките, ако нямат луфт. |
Автор: | Santa [ Понеделник, 15.09.2008 г. 17:11 ч. ] |
Заглавие: | |
Сисо....и колко км мина след като ги смени? Те от седене не се скапват,нищо им няма.Започни да караш и да видим след колко ще издъхнат.Като знам за каква кола става дума и какво е нивото на резервничте части...няма да чакаш много за поредната смяна. |
Автор: | ivanski [ Понеделник, 15.09.2008 г. 17:56 ч. ] |
Заглавие: | |
В книгата пише, че като се напукат да се подменят . До сега тая зелена библия трабантска не ме е лъгала. Вие не знаете какви ръжди се събират там.Може и да знаете де . Точно до калника има такъв и всичкото боклук от задното колело отива там. А и аз не съм единствения който е направил тази смяна .Пълно е с немци,чехи,поляци,унгарци . Аз лично предпочитам да ги сменя и махан ръждата отколкото да слушам легенди . Тая легенда се равнява на онази за повечето масло в бензина.Абсолютно никаква разлика . Но аз така мисля.Всеки сам за себе си. |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |