Трабант и Вартбург форум http://www.2tpower.com/forum/ |
|
Дискови спирачки ? http://www.2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=33&t=209 |
Страница 3 от 7 |
Автор: | Torsi [ Понеделник, 02.06.2008 г. 19:14 ч. ] |
Заглавие: | |
Дисковете са 239мм...С апаратите със собствен супорт... |
Автор: | Krap4enski [ Понеделник, 04.08.2008 г. 21:54 ч. ] |
Заглавие: | |
Абе мОм гледам си писал , че си купувал 2 дълги и 2 къси маркучи за спирачките от Вартбург , това с каква цел си го направил ... Трабантовите маркучи не стават ли , и още един въпрос тръбичките на Tрабант-а дето са последните който се завиват за сп. цилиндърчета стават ли на сп. апарат от голфа ? Мерси |
Автор: | theultimate [ Сряда, 17.09.2008 г. 07:08 ч. ] |
Заглавие: | |
Гледам във форума на VW разпродават голф2-ки на поразия и цените са символични - вече на 2 места видях диск+апарат за 20лв. Въпроса е че на нормалната двойка държача на апарата е част от шенкела. Няма ли вариант да се вземе такъв апарат и държач от друга кола? |
Автор: | Torsi [ Сряда, 17.09.2008 г. 19:20 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
Не бе човек..Нали бяхме описали че трябват апарати от голф гти преди 92 г.Трябват ти от 16 винтилен голф..Стават и от голф 1 гти..Тези по клуба на ВФ които се разпродават не стават за нашите коли..Поне повечето...Търси такива апарати и си готов..недей да правиш глупости да нагаждаш...Аз вече веднъж се набутах и купих едни апарати които не мога да използвам... |
Автор: | ivan_trabant_stz [ Понеделник, 16.03.2009 г. 23:34 ч. ] |
Заглавие: | Re: Дискови спирачки ? |
От всичко прочетено си направих поука и разбрах ,че да си направя фланците и да си търся главини и апарати по тях |
Автор: | Torsi [ Вторник, 17.03.2009 г. 20:57 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Дискови спирачки ? | |||||||||
Ами май не си разбрал много.... На тези фланци няма да станат всички фолксвагенови апарати, на теб ти трябват от два модела- голф 2 гти 16 в или голф 1 гти...С дискове на 239 мм |
Автор: | ivan [ Сряда, 18.03.2009 г. 21:59 ч. ] |
Заглавие: | Re: Дискови спирачки ? |
Апарати стават само от мк1! |
Автор: | Torsi [ Сряда, 18.03.2009 г. 22:16 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Дискови спирачки ? | |||||||||
Еми не е вярно.. И от ГТИ МК2 стават..Стига да е със собствени супорти, а това са голфовете които са 16 винтилни...т.е преди 91 или 92 година.... |
Автор: | ivan [ Сряда, 18.03.2009 г. 23:03 ч. ] |
Заглавие: | Re: Дискови спирачки ? |
Аве хора не ми спорете ве...така ме бяхте подвели и съм търсил като луд!На мк2 болтовете за закрепване на супорта са на 90мм а на мк1 са на 75-такива ни трябват на нас!На всички vw като се почне от мк2 супорта е еднакъв....Преровил съм няколко морги,питах и от vw форума..апаратите стават само от мк1 и може би от поло.Има опели с такива супорти на 75мм-кадет,вектра...и от тях става да се вземат апарати |
Автор: | Krap4enski [ Понеделник, 04.05.2009 г. 20:41 ч. ] |
Заглавие: | Re: Дискови спирачки ? |
Да питам някой от хората дето са минали по този път понеже дойде време да сложа дисковете , главинките преправяхте ли ги понеже диаметъра им в частта която лежи на лагера е по-голям от този на Трабантовия Барабан с около 1мм , гледах специално за този диаметър и се оказа , че няма по-малък другия модел мисля , че е за дизели е доста по голям , демек според мен трябва да съм взел точните главинки , на шлица няма проблеми само диаметъра за лагера.Барабана на Тт си излиза на ръка , главинките на Голфа се набиват , но неисках да бия като луд , за да не прецакам лагера вие как сте го направили стъргахте ли ги , набивахте ли ги или само аз съм се сблъсквал с такъв проблем? |
Автор: | Torsi [ Вторник, 05.05.2009 г. 00:06 ч. ] |
Заглавие: | Re: Дискови спирачки ? |
ами работата е че просто новата главина се набива в лагера на трабанта и това е..После ваденето е с част от лагера..И за да я свалиш тази част- само с флекса..или поне аз така правих.. Не го мисли..Няма никакъв проблем че става така.. |
Автор: | mOm [ Вторник, 05.05.2009 г. 12:03 ч. ] |
Заглавие: | Re: Дискови спирачки ? |
Добре е да ги престържиш на стръг, тъкмо ще се балансира самата главина! |
Автор: | Krap4enski [ Вторник, 05.05.2009 г. 19:23 ч. ] |
Заглавие: | Re: Дискови спирачки ? |
И аз това си мислех да ги мина на струг хем ако реша да ги свалям има по-малък шанс да прецакам лагера.Мерси и на двамата за отговорите! |
Автор: | Dexter_lab [ Събота, 16.05.2009 г. 07:31 ч. ] |
Заглавие: | Дискови спирачки дела и документи |
Как започна всичко, миналата година реших да слагам варбургов двигател на траби. За целта си намерих красив траб с болно сърце, т.е. Не много изгнил, но не случих на мотор. За това в друга тема. Преди да сложа варбурговия двигател трябва да се погрижа за спирачките power is nothing without control. Четеене по форуми работа с google следва поръчка на фланци при milenskior... Благодаря ти човече много коректен си и размерите са ти екстра, цепиш косъма на две. Да се подготвяш за фланец за двигател . Въоражен с единия фланец монтиран на стар шенкел и полуоска следва разходка по моргите... Дълго търсих,но накрая намерих - комплект ръждиви апарати с изтрити накладки и криви дискове. Слвдва 1 зима подготовка на апаратите, то не беше борба зада се разглобят и да се извадят цилиндърчетата, то небеше мазане с преобразувател на ръжда... Тука е мястото да кажа, не си играйте да ги боядисвате! В момента който капне капка спирачна течност и боята се стича като водна бойчка под проливен дъжд - мазало. Снабдих се с комплект нови гумички, нови накладки, нови дискове, две стойки и ремонта започна. Дали споменах за 30мм фланци? Не това е най скъпото в ремонта следва ходене при стругар, престъргване на голф главина така4е да влиза в траби лагерите и да могат да се сложат фланците за главините, които не ги знам за каква кола са но са 4х100. Болтовете между фланеца и главината трбваше да се намалят малко да не стърчат, но това са подробности. Трудно развих болтовете на главините, дигнах траба на стойките и издърпах колелата със се барабаните. По 1 център на 4те нита които държат ламарината за шенкела и работа с бормашина, те го резултата: Разширяване на отворите до ф8 и е време да почва градивната работа: навиване на фланеца и затягането му, за радост винтовете са по дълги и позволяват слагането на контра гайки със силикон против развиване. Хопа, мониране на супортире на спирачките (при мен се наложи изпиляване за легла на апаратите, че болтовете които държат фланеца пречеха малко)затягане на болтовете и мазане против развиване. Следва слагането на диска към главината, нахлузване на накладките и най-важната работа маркучите. Моето решение беше с 2 маркуча от вартбург. Те са мъжко и женско, мъжкото пасна на апаратите а женското на металната траба от главния цилиндър така се получи: спира4ен апарат, маркуч до шенкела, вторият маркуч от шенкела до металната тръба (преди интервенцията пак си беше маркуч). Следва мониране на спира4ен апарат, обезвъздушаване, затягане на гайката на оста, монтиране на фланеца, монтиране на голф ова джанта с гума и махане от стойките. Дали спира -да. П.С. скоро още снимки |
Автор: | ivanski [ Събота, 16.05.2009 г. 12:38 ч. ] |
Заглавие: | Re: Дискови спирачки ? |
Имам няколко въпроса. Първо: От какво са апаратите - Голф 2 Гти или Голф 1 Гти и за какви пари ги взе ? Второ: С колко престърга на голфа главината, така че да влиза безпроблемно ? Трето : Тия 30 мм фланци ги слагаш, за да не опира после новата джанта отзад ли ? Четвърто: Колко ти излезе новия диск ? Пето: Провери предницата на какъв хал е, преди да тръгнеш с новите спирачки . Много добре става със снимките . Продължавай в същия дух . Аз лично ще следя темата с интерес . |
Страница 3 от 7 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |