Трабант и Вартбург форум http://www.2tpower.com/forum/ |
|
Широки джанти ? http://www.2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=33&t=138 |
Страница 1 от 5 |
Автор: | wartburg_mashine [ Сряда, 20.02.2008 г. 22:59 ч. ] |
Заглавие: | Широки джанти ? |
Искам да върна една тема от преди ,а имено за правенето на по-широки джанти за Трабанта.Та интересува ме някой знае ли как става.И ако може да обясни.Мерси предварително. PS:Знам всички рискове относно по-широките джанти,по-широките гуми,малкият двигател и т.н. |
Автор: | Teo [ Сряда, 20.02.2008 г. 23:35 ч. ] |
Заглавие: | |
Аз знам 2 варианта ![]() 1-ви - вземаш 2 джанти. На едната изрязваш широкия борд, а на другата тесния. После заваряваш широкия борд на другата джанта, от която си изрязал тесния ![]() 2-ри - изрязваш тесния борд на една джанта и заваряваш ламарина с определена широчина там, като после върху ламарината отново заваряваш борда ![]() Лично аз смятам, да направя 1-вия вариант на лято, но много ме притеснява как ще се балансират самите джанти...не искам да са окичени с тежести ![]() Дано ме разбра, че май не го обясних добре ![]() |
Автор: | jopeto [ Вторник, 26.02.2008 г. 12:20 ч. ] |
Заглавие: | |
Извинете, че се повтарям! - Хора, колко души трябва да минат по тоя път за да разберете, че няма смисъл !? Ако искате широки джанти без да махате спирачните барабани : джанти от бус Рено Трафик или от много старо Субару Легаси (и двете се намират адски трудно). Другият начин е да сложите фланци с джанти на 100 мм или 98 мм дупки. От от това колелото става тежко и спирачките прегряват. За това оделете кинти, сложете си главини,помпа и дискови от голф 2. намерете си еднио 13" алуминиеви джанти. И като го правите това се замислете дали 26 hp са достатъни да таркалят ширките гуми. |
Автор: | mitoko [ Вторник, 26.02.2008 г. 14:54 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
Jopeto дай малко повече инфо какви са глвавините, дисковете, помпата, спирачните апарати, накладките, размери, от кой модел точно че и мисля скоро да си слагам, ада и с кави по размер джанти си пасват тия неща( ЕТ и офсет на джантата) |
Автор: | jopeto [ Сряда, 27.02.2008 г. 00:49 ч. ] |
Заглавие: | |
Питай Tzonkov с оранжевия Трабан. Той го е направил. При мене нещата са с фиатови спирачки и главини, но правих и фланци, за да сложа джанти от опел. При него е станало по-елегантно и лесно. |
Автор: | Teo [ Сряда, 27.02.2008 г. 09:40 ч. ] |
Заглавие: | |
jopeto, може ли снимки? |
Автор: | jopeto [ Четвъртък, 06.03.2008 г. 18:02 ч. ] |
Заглавие: | |
![]() ![]() |
Автор: | kocta [ Четвъртък, 06.03.2008 г. 18:29 ч. ] |
Заглавие: | |
Колко инча и колко J ? |
Автор: | jopeto [ Четвъртък, 06.03.2008 г. 19:25 ч. ] |
Заглавие: | |
джантите са 14" a "J" не знам какво е така че не мога да дам отговор. |
Автор: | mitoko [ Четвъртък, 06.03.2008 г. 20:18 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
14 е диаметъра на джантата е Ж е ширината... |
Автор: | kocta [ Четвъртък, 06.03.2008 г. 20:37 ч. ] |
Заглавие: | |
За таквиа железа ли става на въпрос? ![]() ![]() ![]() Ето информацията която намерих: Ширина: 5 1/2JX14" Междоболтово разтояние: 4X160 ЕТ: 59,0 |
Автор: | jopeto [ Четвъртък, 06.03.2008 г. 21:40 ч. ] |
Заглавие: | |
За същите става въпрос. Намираш едни ниски гуми става жестоко! За Вартбурга ли ще са ? ![]() |
Автор: | kocta [ Четвъртък, 06.03.2008 г. 21:43 ч. ] |
Заглавие: | |
да,но се колебая ![]() |
Автор: | tsveto [ Четвъртък, 06.03.2008 г. 21:53 ч. ] |
Заглавие: | |
Te тез джанти са по грозни от оригиналните.....само дето са 14" ![]() |
Автор: | jopeto [ Четвъртък, 06.03.2008 г. 21:57 ч. ] |
Заглавие: | |
При мене централния отвор на джантите не съвпада и не лежи на флаците, само на болтовете е и нямапроблеми, това да не те притеснява. Имаше в стария вариянт на форума снимка на Трабант с такива и изглеждаше внушително. Иди ги разгледай. - Да джантата не е красива, ама е решение! Изглежда индустриално, абе по-добре ще е от оригиналните при всички случаи. |
Страница 1 от 5 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |