Автор |
Съобщение |
MSTT
Скрита лимонка
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч. Мнения: 334 Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
|
|
Неделя, 30.03.2008 г. 09:18 ч. |
|
|
jopeto
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч. Мнения: 159 Местоположение: София
|
Аз минах по тоя път вече с опирането. Май ще ти трябват все пак фланци, теиз джанти са с 6 болта - до колкото виждам от снимката. Ще ти се наложи демонтаж на главината и полсе разходки до фрезата. Трябва да видиш делението на дупките как ще стане, майче има вариянт да не се застьпят дупките. Трябва да се провери дали е възможно с делителния апарат. Ако все пак решиш да правиш фланци - за 4х 100 мога да ти пратя готов чертеж. Също мога да ти кажа къде има евтини болтове за джанти, защото мене ме изтръскаха по 5 лв. за парче. 12 бр. х 5 лв. + 4 секретни = 75 лв. а същите ги намерих на смешни цени. И предполагам ще се сблъскаш и с проблема със задните барабани - и там имам вече опит !
|
Неделя, 30.03.2008 г. 17:01 ч. |
|
|
jopeto
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч. Мнения: 159 Местоположение: София
|
Сега прегледах сайта подробно, предлагат такива и на 4 х 100. С тях ще стане без преправяне, ако вътрешния борд е по-плитък с 20 мм.
Последна промяна jopeto на Вторник, 01.04.2008 г. 10:37 ч., променена общо 1 път
|
Неделя, 30.03.2008 г. 17:15 ч. |
|
|
jopeto
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч. Мнения: 159 Местоположение: София
|
Човека има предвид такива джанти, но 5.5 13" 4х100. офсет 18 Аз го разбрах, какво иска да прави. Ще изглежда много приятно. Виждал съм подобен проект с никелирани джанти и изглежда много добре.
|
Неделя, 30.03.2008 г. 18:25 ч. |
|
|
Torsi
Знайко
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч. Мнения: 176 Местоположение: София/Дания
|
Аз вчера си купих апарати от голф 2 обаче ми казаха че май нямало да станат тъй като накладката се захващала и за шенкела....
Значи задължително трябва да са от GTI така ли??
Ще може ли частта от шенкела да се изреже с флекс и да се хване където си е захвашането на спирачния апаратза да стане точнозащото гледам в оня сайт апарата е от две части???
|
Понеделник, 21.04.2008 г. 12:51 ч. |
|
|
mOm
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:17 ч. Мнения: 36 Местоположение: Сливен
Skype: mentata82
|
Точно този адаптер който е нужен за захващането на апаратите играе тази роля, ролята на голфовия шенкел! А ето ги и самите адаптери. Запомни, че няма нищо за рязане и пригаждане.
|
Понеделник, 21.04.2008 г. 14:35 ч. |
|
|
mOm
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:17 ч. Мнения: 36 Местоположение: Сливен
Skype: mentata82
|
ето и една снимка на самите апарати
|
Понеделник, 21.04.2008 г. 14:54 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Колко ти излезе крайната сума на частите и ходи ли някъде по майстори да ти правят нещо?
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Понеделник, 21.04.2008 г. 15:29 ч. |
|
|
mOm
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:17 ч. Мнения: 36 Местоположение: Сливен
Skype: mentata82
|
30лв. дисковете
60лв. апаратите.
50 или 60 лв адаптерите. Не мога да се сетя с точност.
болтовете ми излязоха малко скъпо, към 20 лв.
Никъде не съм ходил, освен до фрезиста.
10 лв- дълги маркучи от варбург
и още 10 за къси
40лв главините от голфа
и като ги сметна излизат доста, но си заслужава!
Който смята да го прави, трябва да се въоражи с голямо търпение и да не бърза. На мен ми отне малко повече от 2 месеца, тъй като парите бяха проблем. Сега мисля да сложа и два фланеца на предните гуми за да излязат малко в страни )))
А... и 12.50 лв ми струваше 1л. спирачната течност ( немска ДОТ 4 )
|
Понеделник, 21.04.2008 г. 18:20 ч. |
|
|
B1056CX
Начинаещ
Регистриран на: Сряда, 09.04.2008 г. 14:25 ч. Мнения: 22
|
Задни дискови спирачки Трабант 601
|
Вторник, 22.04.2008 г. 09:34 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Главините, апаратите и дисковете са от Голф 2 GTI така ли? Нещо година, кубатура и т.н има ли значение или стават при всички положения?
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Вторник, 22.04.2008 г. 09:50 ч. |
|
|
mOm
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:17 ч. Мнения: 36 Местоположение: Сливен
Skype: mentata82
|
Не съм търсил по години. Главините са от голф 2, апаратите са от ГТИ
Само да уточня за тези който са със стария модел и по-точно полуоските, че трябва да са от новия модел с трите палеца, а не с двата /камък/ се водят. Аз бях със старите и там се изръсих допълнително и са касата в скоростната кутия.
|
Вторник, 22.04.2008 г. 12:08 ч. |
|
|
mOm
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:17 ч. Мнения: 36 Местоположение: Сливен
Skype: mentata82
|
На снимките се вижда на самия дисков апарат, долу една щампа WV II Търсете такива апарати другия алтернативен вариант е от опел тигра и корса, но ще ви излъжа за годината. Най добре направете адаптерите и с тях мерете на самите апарати дали съвпадат дупките на самите външни уши
|
Вторник, 22.04.2008 г. 12:11 ч. |
|
|
Torsi
Знайко
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч. Мнения: 176 Местоположение: София/Дания
|
|
Сряда, 14.05.2008 г. 19:14 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
В немския сайт пише че стават апарати от Голф1 1.6 или по-голям. Ако имаш апаратите, аз имам фланците за закрепване и направо може да пробваме.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Сряда, 14.05.2008 г. 20:08 ч. |
|
|