Трабант и Вартбург форум http://www.2tpower.com/forum/ |
|
Дискови спирачки ? http://www.2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=33&t=209 |
Страница 5 от 7 |
Автор: | MSTT [ Вторник, 27.04.2010 г. 22:49 ч. ] |
Заглавие: | Re: Дискови спирачки ? |
Явно не си най-образования - разстояние се дава от център до център. |
Автор: | steffcho [ Петък, 14.05.2010 г. 13:55 ч. ] |
Заглавие: | Re: Дискови спирачки ? |
Спирачната помпичка (двукръговата) на Траби, дали има нужния дебит, за да управлява 4 дискови спирачки? че работя по задните дискове в момента, и се замислям дали помпата ще е достатъчна... |
Автор: | trabsster [ Петък, 14.05.2010 г. 15:23 ч. ] |
Заглавие: | Re: Дискови спирачки ? |
Ето чертеж за задни дискови (барабанни)спирачки .Този чертеж е скициран от фланеците с който съм монтирал барабани от голф 1 . Моето мнение е че по-добре е да се сложат барабани от голф поради: предимствата им: -много лесно се намират ,и са на много по ниска цена от дисковете и подръжката им е по евтена -има голям избор от накладки -ръчната се пригодява много по-лесно(само се изрязват ушите на жилата и се закачат на фв-те челюсти ) -ръчната спирачка пак си остава недостатъци: -според мен е само един и това е че са малко грозни Изказвам и мението си за дисковите спирачки : предимства: -по добър вид - по добро спиране -по добро охлаждане недостатъци: -висока цена на закупуване и скъпа подръжка -при по-екстремно спиране първо ще блокира задницата(може да се премахне чрез поставяне на кантар пълен/празен на купето ) -ръчната спирачка отпада за щуротии(слага се хидравлична и проблема е решен) това са мойте наблюдения За фланеца На първия прикачен файл са размерите на фланеца 1-во се прави то 2-ро се прави шаблон от демонтирания трабантен носач на 10-те 6мм-ви дупки (става с картон и вкарвате болчета през картона) след това ги нанасяте на фланеца,и се разпробива 3-то на фланеца има вътрешна засечка (80мм) там влиза оста от голфовия барабан и разпробивате(за центрите може да си направите център ,който да е 10мм да влиза плътно в дипките на оста) 4-то монтирате фланеца кам носаче чрез разпробитите отвори и болчета 6мм 5-то хващате 4-то болта на оста на диска(барабана ,на тях се хваща и ламарината която държи челюстите ,ако е барабан) общо взето това е неможах да ги кача ето линк http://picasaweb.google.bg/107761215872 ... 48/VCIWlK# |
Автор: | ChakaZulu [ Събота, 16.10.2010 г. 20:12 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Дискови спирачки ? | |||||||||
Иване, за кво ме подвеждаш така, бе?! 38мм х 2=76мм! http://85.14.6.43/trabant/811182_orig.jpg |
Автор: | trabsster [ Неделя, 17.10.2010 г. 18:29 ч. ] | ||||||||||||||||||
Заглавие: | Re: Дискови спирачки ? | ||||||||||||||||||
Така съм ги примерил като дойдоха при мен...и ти го казах за ориентир в смисал че са 2 модела,за да не вземеш на 90 мм които са от голф 3ка....пък нали си ги прайш по чертеж кво ми се праиш тука... |
Автор: | theultimate [ Понеделник, 18.10.2010 г. 18:20 ч. ] |
Заглавие: | Re: Дискови спирачки ? |
Почистих темата. Въздържайте се от мнения, които не съдържат техническа информация, от сорта на "няма смисъл от дискове" или "ебаси якото". |
Автор: | steffcho [ Четвъртък, 28.10.2010 г. 00:53 ч. ] |
Заглавие: | Re: Дискови спирачки ? |
Искам да изкажа мнение относно монтирането на дискови спирачки на Траби Вкарах се в този филм, определено си заслужава. Спирачната ми система е следната: помпа - оригинална Трабантова, двукръгова. Отпред - дискове, апарати и главини от Пасат 1, апаратите пасват със съвсем леко пилване на планката, която прикрепя апарата към фланеца. Главините се струговат до размера на Трабантовите, за да могат да влязат в Траби лагерите. Шенкела се пили от външна страна, като не се прекалява, за да не се засегне леглото на зегерката. Главината също се пристъргва откъм частта на шенкела (вътрешната), защото без тези "модификации", като се стегне гайката на полуоската, главината опира в шенкела и на практика колелото блокира. С горепосочените операции проблема се елиминира Отзад: диск-главина от Пасат 2 - 2 броя. Апарати от същия - 2 броя. Трябва си фланец - мога да помогна с размерите Отзад всичко се монтира както си е. Резултата от цялото упражнение - силно задоволяващ за мен Траби кове на място Спирането е доста плавно, педала реагира много добре. Дори без серво, усилието върху педала не се изисква да е голямо. Отзад няма нужда от дистанционни фланци, освен ако не искате гуми, по-широки от 175. Поне при мен е така. Отзад съм с пружини от Голф 3, както и бомбетата. С по-широки от 175 гуми, започват да опират в амортисьора. За отпред, дистанционни фланци си трябват, в моя случай за 185 ширина, 30мм са достатъчни, като варират в зависимост от ЕТ на самите джанти. Със 165 гума и нормална джанта от Фолксваген, 20мм отпред са достатъчни, изпробвано. Снимки на всичко описано можете да видите в темата ми в раздел "Гараж". п.п забравих да спомена за ръчната спирачка. Преработката е много лесна, просто ви трябват жилата от апаратите, както и броните от Траби. Жилата си остават във Фолксвагеновите брони, като се скъсяват колкото е необходимо. От Траби броните се взимат онези 2-те "железца", които имат щуцер за гресиране и са отдолу на купето на Траби, като се изваждат от броните. След като са извадени, се поставят в краищата на двете скъсени брони от Фолксваген. След това, захващането към "куката" на ръчната спирачка е лесно - застъпват се 2-те жила, за да станат като едно цяло, и се стягат с метални скобички. С това, вече си имате перфектно държаща ръчна, става и за "изпълнения", пробвано е Готов съм да помогна на всеки, започнал това начинание, с каквото мога |
Автор: | ivanski [ Сряда, 03.11.2010 г. 23:26 ч. ] |
Заглавие: | Re: Дискови спирачки ? |
Фланци-два преходни и два за спирачки-100лв.(с доставката) Нали бяха нужни само тия фланци, дето правят връзката между трабантовия шенкел и апаратите ? И по тях търсиш апарати . Какви по-точно са тези преходни ? Както и ако може да кажеш размера на джантата, ако ти се занимава да я оглеждаш де ? Поздрави и браво за свършената работа и най-вече че си споделил . |
Автор: | Bobi96 [ Сряда, 03.11.2010 г. 23:44 ч. ] |
Заглавие: | Re: Дискови спирачки ? |
Да, само фланци за спирачки са ти нужни. Поправих се по горе. Съжалявам ако съм те объркал . Просто купих и преходните за отзад на 4х100 и тези за спирачките наведнъж. А джантите толкова съм ги търсил че ги помна наизуст- 4,5J ET38 това ти е важното. Останалото ти е стандартно на Фолксваген-PCD 4х100, централен отвор 57мм ако не се лъжа. |
Автор: | mitoko [ Четвъртък, 04.11.2010 г. 10:36 ч. ] |
Заглавие: | Re: Дискови спирачки ? |
за отзаде предодните кой ти ги направи и може ли снимки да покажеш |
Автор: | Bobi96 [ Четвъртък, 04.11.2010 г. 19:32 ч. ] |
Заглавие: | Re: Дискови спирачки ? |
Фланците ми ги направи milenskior. Снимки, цена и телефон има тук: viewtopic.php?f=6&t=1918 |
Автор: | ChakaZulu [ Четвъртък, 25.11.2010 г. 21:31 ч. ] |
Заглавие: | Re: Дискови спирачки ? |
Такааа, след известно търсене мога да направя директна съпоставка м/у двата вида съпорти, за които говорих. Нито едните, нито другите са монтирани, НО LDM-TUNING предлагат едните, а TRABITEILE другите и то със ATE VW2 апарат, който е за вентилираните дискове, така че offset-тите им са еднакви. Тук е и показан монтаж с апарати VW2 ATE (които са за 12 или 20мм диск) + отвореният тип съпорт (за VW1 апарати и 10мм диск). |
Автор: | ivanski [ Петък, 26.11.2010 г. 13:00 ч. ] |
Заглавие: | Re: Дискови спирачки ? |
Ето и един много лаишки въпрос от мен Доколкото разбрах Съпортите придържат спирачния апарат към фланеца, монтиран на трабантовия шенкел. И съпортите се захващат към тоя фланец, а не апаратите. Нали така ? И спирачен апарат без съпорт - няма . Въпроса е : Кое се захваща на фланеца - съпорта или апарата ? Поздрави |
Автор: | trabsster [ Петък, 26.11.2010 г. 14:30 ч. ] |
Заглавие: | Re: Дискови спирачки ? |
Към фланеца се хваща супорта,а към супорта-апарата ...Има апарати без супорти те са там 4 бутални 6 бутални и т.н |
Страница 5 от 7 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |