Напиши нова тема Отговори на тема  [ 56 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Искам да направя Трабант за стриит реисинг 
Автор Съобщение
Ентусиаст

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч.
Мнения: 741
Местоположение: Русе
Мнение Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Вземай фланец от тук - viewtopic.php?f=6&t=1918
и варгов мотор и ето ти 50 коня! :lol:


Вторник, 02.02.2010 г. 15:23 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
ChakaZulu написа:
Вземай фланец от тук - http://www.forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=6&t=1918
и варгов мотор и ето ти 50 коня! :lol:


Не бе не са 50 коня, 40 са :lol: а не съм сигурен дали не бяха и 35...


Вторник, 02.02.2010 г. 15:41 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Неделя, 31.01.2010 г. 19:19 ч.
Мнения: 27
Местоположение: Dren
Skype: elektro36
Automobile: Trabi 601 Combi
Мнение Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
За окачване нямя никой


Вторник, 02.02.2010 г. 16:29 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Неделя, 31.01.2010 г. 19:19 ч.
Мнения: 27
Местоположение: Dren
Skype: elektro36
Automobile: Trabi 601 Combi
Мнение Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Искам си оригиналния двигател .Ако някои има снимки на някой хубав трабант да праща скайп:elektro36


Вторник, 02.02.2010 г. 16:46 ч.
Профил
Powered by KKK
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 17:36 ч.
Мнения: 70
Местоположение: София - Пазарджик
Skype: IFA_Racing_Team__DDR
Automobile: Wartburg 1.3RS Turbo
Мнение Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Ми с оригиналния мотор нищо няма да направиш, без да го разтържеш здраво и какво ли още не. На моя бях сменил висчки жигльори в карба с по-големи ( и то не безразборно, а по някаква схема и с много проби ) + само предно гърне + полиране на горивна камера и изп. колектор + 100 октанов бензин ( уж 100 октана де :wink: - сигурно се равнява на 91 в Германия, но както и да е ). И какво мислиш стана, малко по-добър вървеж ( някаде тук да видя думата лепене за седалките :mrgreen: ) + много шум и разход от около 10л/100км. Не чене тръгна повече, но лично за мене с този мотор, без сериозна работа по него, каузата е изгубена.

Поздрави!

_________________
БЕНЗИН В КРЪВТА


Вторник, 02.02.2010 г. 17:20 ч.
Профил ICQ WWW
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Окачването също не е евтино. Да кажем че с някакво преправяне може да се смъкне и да стане по-твърдо. Но не става със стари гуми 145/80. Трябват фланци, ниски 14ки, рязане на калници за да влезат широки гуми и т.н. Не че нещо, но в друга тема четох как шумоизолация от 10лв квадрата ти се вижда скъпа - тогава това е загубена кауза.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Вторник, 02.02.2010 г. 18:10 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Искам тук да кажа за някои дребни преработки по Трабантовия двигател, които изпробвахме с Гемар преди години и имаха добър резултат.

-Полиране на горивните камери
-Полиране на всмукателния канал
-Леко изпиляване настрани на всмукателните канали на цилиндрите - с около 2мм
-Бутала 3ти ремонт
-Спортен въздушен филтър

Трабанта вдигаше 40 на първа, 80 на втора и 130 на четвърта

Забравих да спомена друг факт:
Трабантите които едно време са се състезавали по Ралитата са били по 70 конски сили!
За това разбира се са необходими немалка серия от подобрения, но това го пиша за да знаете че тези 35к.с. съвсем не са максимума който може да се изстиска.


Вторник, 02.02.2010 г. 19:16 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Ivaka написа:
Искам тук да кажа за някои дребни преработки по Трабантовия двигател, които изпробвахме с Гемар преди години и имаха добър резултат.

-Полиране на горивните камери
-Полиране на всмукателния канал
-Леко изпиляване настрани на всмукателните канали на цилиндрите - с около 2мм
-Бутала 3ти ремонт
-Спортен въздушен филтър

Трабанта вдигаше 40 на първа, 80 на втора и 130 на четвърта

Забравих да спомена друг факт:
Трабантите които едно време са се състезавали по Ралитата са били по 70 конски сили!
За това разбира се са необходими немалка серия от подобрения, но това го пиша за да знаете че тези 35к.с. съвсем не са максимума който може да се изстиска.

И това от оригиналния мотор ли са го изкарали/ в смисъл цилиндри вал.../

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Вторник, 02.02.2010 г. 19:20 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Не съм запознат със всичко, но предполагам че има промени по цилиндрите(повече преливни канали), а по вала ако има нещо - то ще е че е по лек.


Вторник, 02.02.2010 г. 19:31 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Защото е възможно да се наденат съвсем нови цилиндри различни от оригиналните изляти специално, с по голяма кубатура.Не би представлявало затруднение за един заводски тунинг.Щом слагат цилиндри от иж в любителски условия.Все пак се прави за състезания и живота на вала не е приоритет

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Вторник, 02.02.2010 г. 19:39 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Никой не говори за живота на вала, говорим за това какво може да се изсмуче от този двигател :)


Вторник, 02.02.2010 г. 20:14 ч.
Профил
Блокира си коляновия вал

Регистриран на: Неделя, 31.08.2008 г. 21:02 ч.
Мнения: 82
Местоположение: София кв. Княжево
Skype: vasil.alexov
Automobile: Wartburg 353w
Мнение Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Така, момчето си зададе въпросите съвсем конкретно но малко хора му отговориха точно. Повечето просто обърнаха темата в чат и критики.

Конкретно по темата:
За задното окачване попринцип има едни подложки които се слагат в края на носача и по този начин се променя напречния наклон на колелата. Другото което е можеш да използваш фланци и да изнесеш гумите по-настрани. На фланците монтираш хубави лети джанти които все пак да не тежат повече от оригиналните трабантови. За предното нямам данни как може да бъде променено но ако някой ми прати някакви чертежи ще обмисля вариант и за там.
За да постигнеш по добър вървеж с този малък мотор просто трябва да направиш някои простички неща първото е чрез различни доработки да увеличиш оборотите му (било то чрез олекотяване на буталата и мотовилките било то чрез олекотяване на маховика) тук обаче трябва да подсилиш и вала и лагерите му защото е много вероятно да не издържи на тези обороти. (за справка този двигател за който говори ивака че е бил 7о коня е бил правен и в българия но от 4 състезания в 3 трабанта е скъсал колянов вал вие си правете изводите защо) Второ нещо олекоти купето максимално. Трето и последно изчисти колата от всякакви стърчащи неща дръжки антени лаиснички решетчици и други и я заобли на местта на които може.

За сега това се сещам. Успех с проекта и дано не остане само из темите по форума. [smilie=2beers]

_________________
Вторият е първия загубил !


Вторник, 02.02.2010 г. 21:27 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Нормално е, двигател напомпан на макс, в състезание където непрекъснато се кара на пълна газ и максимални обороти двигателя да изкара 1 състезание.
Ако ми дадете Трабант с оригинален непипан двигател и него ще блокирам за 1 ден.


Вторник, 02.02.2010 г. 23:30 ч.
Профил
Ентусиаст

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч.
Мнения: 741
Местоположение: Русе
Мнение Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Колега biser, пусни някоя снимчица на МПСто, за да видим що за платформа е. :D


Сряда, 03.02.2010 г. 02:34 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Неделя, 31.01.2010 г. 19:19 ч.
Мнения: 27
Местоположение: Dren
Skype: elektro36
Automobile: Trabi 601 Combi
Мнение Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Ето и снимките



П.С снимките са лоши ще кача нови


Прикачени файлове:
S5020403.JPG
S5020403.JPG [ 104.2 KiB | Прегледано 14494 пъти ]
S5020400.JPG
S5020400.JPG [ 72.62 KiB | Прегледано 14488 пъти ]
S5020401.JPG
S5020401.JPG [ 97.16 KiB | Прегледано 14489 пъти ]
S5020398.JPG
S5020398.JPG [ 89.29 KiB | Прегледано 14487 пъти ]
S5020399.JPG
S5020399.JPG [ 92.57 KiB | Прегледано 14493 пъти ]
Сряда, 03.02.2010 г. 21:43 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 56 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов