Трабант и Вартбург форум
http://www.2tpower.com/forum/

Как се снижава трабант?
http://www.2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=33&t=2977
Страница 1 от 3

Автор:  malkiqpld_ [ Неделя, 27.06.2010 г. 21:42 ч. ]
Заглавие:  Как се снижава трабант?

Колеги моля пускаите снимки и ми обяснете полезно неполезно моля

Автор:  trabsster [ Неделя, 27.06.2010 г. 22:41 ч. ]
Заглавие:  Re: Как се снижава трабант?

Сваляш си предния ресьор и го носиш на ковач , и му казваш да ти го изправи (най-долните 3 листа да ги остави с малка дъга ,а другите да не ги бара ,за да може да си изпълнява функцията на ресьор),след като оправиш височината отпред ,гледаш колко трябва да свалиш отзад за да се изравни предницата и задницата,и сваляш задните пружини и ги режеш толкова ,колкото трябва.Ако пък си и отзад на ресьори ,майстора да ги изправи еднакво предния и задния ресьор.

Автор:  malkiqpld_ [ Понеделник, 28.06.2010 г. 00:04 ч. ]
Заглавие:  Re: Как се снижава трабант?

no 6te stane li po tvardo ili 6te e s sa6tata mekota

Автор:  malkiqpld_ [ Понеделник, 28.06.2010 г. 00:08 ч. ]
Заглавие:  Re: Как се снижава трабант?

utre 6te snimam i 6te ti ka4a snimki za6toto mi se struva 4e 6te trqbva samo ot pred
[smilie=angry] дЗ не ти ли прави впечатление, че всички пишат на кирилица? Защо не пробваш и ти?

Автор:  trabsster [ Понеделник, 28.06.2010 г. 07:48 ч. ]
Заглавие:  Re: Как се снижава трабант?

Отзад пружината ще стане по-твърда това е сигурно.А пък отпред ресьора зависи кое ще се изправи и с колко ,с ресьорите е относителна работа.

Автор:  malkiqpld_ [ Понеделник, 28.06.2010 г. 10:59 ч. ]
Заглавие:  Re: Как се снижава трабант?

изивинявам се обарках речника колега ако го направя както ти ми казваш с лека дага наи долните листоже и предния и задния битрябвало да се втварди

Автор:  Teo [ Понеделник, 28.06.2010 г. 14:27 ч. ]
Заглавие:  Re: Как се снижава трабант?

trabsster написа:
...и сваляш задните пружини и ги режеш толкова ,колкото трябва.Ако пък си и отзад на ресьори ,майстора да ги изправи еднакво предния и задния ресьор.

Момента с рязане на пружини го пропусни, опасно е! Просто си намери 2 пружини, които попринцип са на нужната ти височина и по-силни от заводските, но не прекалено! Също така трябва да намериш и 4 амортисьора на същата височина, на която ти идва окачването и по-твърди от заводските, но също не прекалено твърди!

Автор:  trabsster [ Понеделник, 28.06.2010 г. 16:20 ч. ]
Заглавие:  Re: Как се снижава трабант?

Teo написа:
trabsster написа:
...и сваляш задните пружини и ги режеш толкова ,колкото трябва.Ако пък си и отзад на ресьори ,майстора да ги изправи еднакво предния и задния ресьор.

Момента с рязане на пружини го пропусни, опасно е! Просто си намери 2 пружини, които попринцип са на нужната ти височина и по-силни от заводските, но не прекалено! Също така трябва да намериш и 4 амортисьора на същата височина, на която ти идва окачването и по-твърди от заводските, но също не прекалено твърди!


Уточни кое по-точно е опасно?

Автор:  Teo [ Понеделник, 28.06.2010 г. 17:50 ч. ]
Заглавие:  Re: Как се снижава трабант?

Като цяло да караш с рязани пружини.
1 - Самата пружина е изчислена за има еди колко си намотки, с които да има еди колко си сила, да се свива до еди какво си положение. Всичките тези неща са изчислени, за да бъде предна или задна в еди каква си кола. В момента в който срежеш част от нея и започваш да караш снижена лодка. Общо взето колкото по-висока е една пружина, толкова по-слаба е тя. По-ниските пружини, за спортните окачвания, са значително по-твърди, понеже съпротивлението на свиването докато караш в дълъг завой примерно се поема повече от самата пружина, отколкото от амортисьора. Когато обаче колата е снижена, и в допълнение с това се наклони още колкото се накланя попринцип, започва да губи сцепление и става неприятно - шанса да се завърти или обърне е по-голям.
2 - Задължително трябва да се сменят амортисьорите, защото оригиналните при по-ниски или рязани пружини ще се свиват повече, отколкото им се полага и като цяло ще работят в режим, едва ли не на натоварена кола - това ги скапва за отрицателно време, а и не променя нещата относно ефекта на снижената лодка. За това задължително по-къси и по-твърди амортисьори.
Попринцип се продават комплект спортни амортисьори и пружини, изчислени да работят заедно на дадена кола. За Трабант не съм чувал да продават готови китове, което е неприятно, но не пречи да се взаимства от кит, направен за подобна като височина, тежест и разпределение на тежестта кола, макар и с непълен ефект.
Иначе казано - с пръдня боя не става.
Опитах се да го обясня максимално просто, за да ме разберете всички. :)

Автор:  trabsster [ Понеделник, 28.06.2010 г. 19:58 ч. ]
Заглавие:  Re: Как се снижава трабант?

Поясни го на максимално технически сложен език ,за да те разберем ние по-умните [smilie=cocktail]

Значи искаш да кажеш ,че като отрежем пружината и тя ще стане по-мека(снижена лодка)?
Всичко зависи от това колко го снижаваш,с 50 мм може и да не сменяш амортисьор.
Некаде в нета гледах едни такива с по-малък ход ,в същия сайт имаше и койловери задни за трабант кони ,но не се сещам сайта (не е лдм-тунинг)

Автор:  malkiqpld_ [ Понеделник, 28.06.2010 г. 22:55 ч. ]
Заглавие:  Re: Как се снижава трабант?

Колеги трабанта е с ресиори

Автор:  Santa [ Вторник, 29.06.2010 г. 01:06 ч. ]
Заглавие:  Re: Как се снижава трабант?

Всъщност най-лесният начин за снижаване е като го натовариш с желязо...

Автор:  tsveto [ Вторник, 29.06.2010 г. 01:11 ч. ]
Заглавие:  Re: Как се снижава трабант?

Santa написа:
Всъщност най-лесният начин за снижаване е като го натовариш с желязо...


Ми то повече пари ша ти излезе да го натовариш с желязо от колкото да му махнеш 1-2 листа ::kuku-racer::

Автор:  trabsster [ Вторник, 29.06.2010 г. 09:30 ч. ]
Заглавие:  Re: Как се снижава трабант?

tsveto написа:
Santa написа:
Всъщност най-лесният начин за снижаване е като го натовариш с желязо...


Ми то повече пари ша ти излезе да го натовариш с желязо от колкото да му махнеш 1-2 листа ::kuku-racer::



Две торби цимент(100кг)- 20 лева [smilie=sexxy]

Автор:  theultimate [ Вторник, 29.06.2010 г. 10:14 ч. ]
Заглавие:  Re: Как се снижава трабант?

Всъщност не е толкова смешно. Като сложих бас каса, усилвател и куфарче с интструменти - наклона на задните колела почти се изправи.

Страница 1 от 3 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/