Трабант и Вартбург форум
http://www.2tpower.com/forum/

Вартбургов двигател???
http://www.2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=33&t=453
Страница 1 от 9

Автор:  Torsi [ Вторник, 22.04.2008 г. 20:24 ч. ]
Заглавие:  Вартбургов двигател???

Здравейте
Наумил съм си да си направя трабанта с двигател от варц, но обще взето не знам нищо за тези двигатели и струва ли си? какво да проверя в един двигател, как да разбера добре ли рабти и дали всичко му е наред?? Бих искал като го взема да го почистя, да гооправя както гледах тука други колеги бяха си оправяли двигателите.. Искам да го направя в идеално състояние за да мога да се движа сериознос трабанта с него...

Има ли някой чертеж на фланеца между двигателя на варбург и скоростите на трабант? и трябва ли да знам нещо по-специално относно тази смяна? Колко горе долу харчи вартбурга и с колко според веас ще падне разхода му с купето на трабанта..Ще трябва ли някаква подсилка на магарето и нещо друго да подилвам под капака ще трябва ли.??

С две думи може ли да ми обясните всичко което трябва да знам за тази смяна??


Много благодаря предварително!

Автор:  jopeto [ Вторник, 22.04.2008 г. 20:40 ч. ]
Заглавие: 

Ми до тук каквото съм проучил май ти трябва само фланец, може да си го поръчаш, може и да си го направиш. за второто имам някви идеи, но са си само идеи. Трябва да се види и дали не трябва да сложиш трабантовия маховик. Може да стане и с Вартбурговия - това трябва да се експериментира. Зъбчатката на стартера трябва да се види как ще стане. Защото на вартбурга е от другата страна. Ама днес един пич ме светна нещо велико ! Двигатела от Баркас е 1.3 двутактов дзвер ! Май е по удачно с него от колкото с Вартбургов, а е същия на размери и форма. А да не забравим и радиатор ще трябва ! значи от каквато си искаш кола става, там какъвто намериш с подходящи размери. И трябва да видиш двигатела от кой вартбург е щото , май бяха два с перка от Двигаъеля и с електрическа перка.

Автор:  theultimate [ Вторник, 22.04.2008 г. 20:45 ч. ]
Заглавие: 

Разхода не се надявай да падне спрямо сегашния. Може би ще е колкото с трабантовия двигател, само че при значително по-голямо ускорение и скорост. Иначе като гледам клипове трабанта придобива динамика на истинска кола, а със спортно гърне и филтър звука става страхотен. Надявам се знаеш че след това задължително ти трябват много широки гуми и дискови спирачки, както и специално при теб - втвърдяване на задницата. Най-големия проблем, който все още ме спира да почна проекта е легализацията - трябват много работа и пари.

Автор:  Torsi [ Вторник, 22.04.2008 г. 20:52 ч. ]
Заглавие: 

theultimate написа:

Разхода не се надявай да падне спрямо сегашния. Може би ще е колкото с трабантовия двигател, само че при значително по-голямо ускорение и скорост. Иначе като гледам клипове трабанта придобива динамика на истинска кола, а със спортно гърне и филтър звука става страхотен. Надявам се знаеш че след това задължително ти трябват много широки гуми и дискови спирачки, както и специално при теб - втвърдяване на задницата. Най-големия проблем, който все още ме спира да почна проекта е легализацията - трябват много работа и пари.


Абе ква легализация...Ти луд ли си? А сигурен ли си че този фланец става?Дане го направя и после да си го удрям в главата...

А иначе относно спирачките вече са закупени и скоро ще ги монтирам...Трябва да поръчам само ония части за захващане на апаратите...
А относно втвърдяването на купето- ясно ми е че ще трябва..И това влиза в плана...Като събера достатъчно информация ще започна да пиша в друагата тема за трабанта ми и ще описвам стъпка по стъка всяка част от оптимизацията му.

Автор:  theultimate [ Вторник, 22.04.2008 г. 20:54 ч. ]
Заглавие: 

Ако искаш да ти дам чертеж на фланците за закрепване на апаратите, даже може и да ти покажа моите какво представляват. А за легализацията....не мисли че има полицай, който да не е карал трабант за да не различи звука.

Автор:  Teo [ Вторник, 22.04.2008 г. 21:30 ч. ]
Заглавие: 

Абе тука много ва е страх от 2 неща - вкарване на автомобил отново в движение и технотест. Защо!? Ако всичко ви е изрядно няма да имате никакви проблеми! За да го има като опция, значи е възможно и достижимо!

Автор:  Torsi [ Вторник, 22.04.2008 г. 21:48 ч. ]
Заглавие: 

Teo написа:
Абе тука много ва е страх от 2 неща - вкарване на автомобил отново в движение и технотест. Защо!? Ако всичко ви е изрядно няма да имате никакви проблеми! За да го има като опция, значи е възможно и достижимо!


Теоритично, да няма нищо страшно
Дефакто се зачждат за всичко...Защо ти е крива бронята...Тука тва ми се струва изкривено....Ох тов а уплътнение за стъклото е напукано...Абе не може да мине тая кола..И при това говоря за кола която си е с нейния двигател....А ако е сменен ще гледат с микроскоп навсякъде...т.е няма да ме пуснат...То ако беше толкова лесно, щях да сложа двигател от западна кола...Нещо още по-мощно, но..искам пак да трака като трабант за да не привлича окото...

Автор:  Teo [ Вторник, 22.04.2008 г. 22:05 ч. ]
Заглавие: 

Щом дори уплатнението на стъклото и е било напукано не ми се мисли за цялото и състояние... Естественно, че кола, която едвам стои на гумите си няма да я пуснат ;) Те могат да се заядат само от техническа гледна точка! За крива броня например - НЕ! А и колата която караш ВИНАГИ трябва да бъде изрядна, не само когато ще минава технотест или какъвто и да е преглед!

Автор:  Santa [ Вторник, 22.04.2008 г. 22:29 ч. ]
Заглавие: 

Защо насила се превръщата в храна за катаджиите не мога да разбера...

Автор:  Ivaka [ Вторник, 22.04.2008 г. 23:58 ч. ]
Заглавие: 

Относно Вартбурговия двигател - може да направиш малка диагностика за луфт като хванеш маховика и го развъртиш наляво надясно - ако чатка, знач някъде е олуфтил. Другот е божа работа без да се разглоби т.е. какво е износването на сегментите и какво е състоянието на основните лагери.
Има и друга особенност - дори двигателя да работи перфектно и да няма никакви видими/доловими луфт това не е гаранция че този двигател ще изкара дълго, тъй като не се знае колко циментация е останала по иглените лагери, а там всеки микрон е важен.
Тоест както си караш перфектно работещия двигател може внезапно да блокира. Ставал съм свидетел на такива случаи. Съществува и другата крайност - разхлобан да си е*е майката двигател държи и не блокира.
Точно като при хората - здрави и прави младежи внезапно ги удря инфаркт, същевременно дъртаци пушещи по 3 кутии арда на ден, хрипащи и кашлящи, живеят по 70-80 години.
Иначе за фланеца и технотеста гледам сте го обсъдили....
Идеята ти е добра - полицаите няма да се усетят че двигателя е сменян, щото пак бръмчи като 2т(на празен ход е приликата най-вече), нищо че разликата в звука м/у траби и варга е като между ЧЗ 350 и Нисан скайлайн :)
А разхода ще бъде същия като с трабантовия двигател, за сметка на много по добро ускорение.

Автор:  Santa [ Сряда, 23.04.2008 г. 00:18 ч. ]
Заглавие: 

Ивак...ти до сега виждал ли си варелски мотор,дето да не чатка като му пипнеш вала?
Защото аз не съм.Нито като купувах моя навремето,нито като реших да му търся купе.Това са поне 20 видяни мотора и всичките имат луфт.Къде малко,къде повече,но до сега не съм виждал такъв без луфт и мнооого се съмнявам,че има.

Автор:  jopeto [ Сряда, 23.04.2008 г. 10:47 ч. ]
Заглавие: 

Как мога да го видя този файл !? Нужно ли е да се регистрирам във сайта който излиза като натисна лика !?

Автор:  theultimate [ Сряда, 23.04.2008 г. 12:54 ч. ]
Заглавие: 

Просто цъкаш на линка, избираш Free, чакаш там около 2 минути, след което ти дават линка за сваляне.

Автор:  mOm [ Сряда, 23.04.2008 г. 13:00 ч. ]
Заглавие: 

theultimate, защо не го свали и да го качиш при чертежите? Аз също опитах, но не става от този линк!!! Както аз така и останалите, който се интересуват от смяната на двигателя ще сме благодарни. В случай, че успееш ще съм адски благодарен :)

Автор:  theultimate [ Сряда, 23.04.2008 г. 13:25 ч. ]
Заглавие: 

Готово.

Страница 1 от 9 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/