Трабант и Вартбург форум
http://www.2tpower.com/forum/

Пилене на маховик ТРАБАНТ
http://www.2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=33&t=6172
Страница 1 от 1

Автор:  p0werplay [ Неделя, 11.10.2015 г. 02:53 ч. ]
Заглавие:  Пилене на маховик ТРАБАНТ

Какво мнение ще изкажете колеги със свалянето на кг на маховика ?

Автор:  орлича [ Неделя, 11.10.2015 г. 20:48 ч. ]
Заглавие:  Re: Пилене на маховик ТРАБАНТ

Тежестта на маховика не е случайна, т.е. ако я намалиш ще загубиш празния ход на двигателя.
След "пиленето" маховикът следва да се балансира много добре, защото най-малкото рискуваш да се разбие лагер на коляновия вал, да не говорим за опасността да се счупи при високи обороти и може някой сериозно да пострада.

Ако колата няма да се ползва само за гонки и състезания - не се препоръчва.

Автор:  p0werplay [ Понеделник, 12.10.2015 г. 02:48 ч. ]
Заглавие:  Re: Пилене на маховик ТРАБАНТ

орлича написа:
Тежестта на маховика не е случайна, т.е. ако я намалиш ще загубиш празния ход на двигателя.
След "пиленето" маховикът следва да се балансира много добре, защото най-малкото рискуваш да се разбие лагер на коляновия вал, да не говорим за опасността да се счупи при високи обороти и може някой сериозно да пострада.

Ако колата няма да се ползва само за гонки и състезания - не се препоръчва.


Смисъл как ще изгубя празния ход, като се вземе на струг равномерно ще трябва ли баланс?

Автор:  dibilatora [ Понеделник, 12.10.2015 г. 07:45 ч. ]
Заглавие:  Re: Пилене на маховик ТРАБАНТ

Ко и аз нямам техническо образование ,ама тия въпроси за под всякакво ниво..

Автор:  p0werplay [ Понеделник, 12.10.2015 г. 12:25 ч. ]
Заглавие:  Re: Пилене на маховик ТРАБАНТ

dibilatora написа:
Ко и аз нямам техническо образование ,ама тия въпроси за под всякакво ниво..

Нали за това е този форум да се учим ;)

Автор:  dibilatora [ Понеделник, 12.10.2015 г. 12:35 ч. ]
Заглавие:  Re: Пилене на маховик ТРАБАНТ

И това е вярно [smilie=2beers]

Автор:  p0werplay [ Понеделник, 12.10.2015 г. 13:37 ч. ]
Заглавие:  Re: Пилене на маховик ТРАБАНТ

dibilatora написа:
И това е вярно [smilie=2beers]

Просто Трабанта го карам събота и неделя и нямам стартер и мисля леко да отнема от маховика едното което ще махна е гривната

Автор:  LIvanov [ Понеделник, 12.10.2015 г. 15:09 ч. ]
Заглавие:  Re: Пилене на маховик ТРАБАНТ

не е по темата, но значи колега ти не продаде трабанта, реши да си го оставиш ли, или просто нямаше кандидати?

Автор:  dibilatora [ Понеделник, 12.10.2015 г. 15:13 ч. ]
Заглавие:  Re: Пилене на маховик ТРАБАНТ

Ами да ти дам един стартер и да си решиш проблемите?

Автор:  p0werplay [ Понеделник, 12.10.2015 г. 22:18 ч. ]
Заглавие:  Re: Пилене на маховик ТРАБАНТ

dibilatora написа:
Ами да ти дам един стартер и да си решиш проблемите?

Стартера не е проблем, проблем е че искам с минимални пари да тръгне да върви повече

Автор:  K.I.P. [ Вторник, 13.10.2015 г. 01:19 ч. ]
Заглавие:  Re: Пилене на маховик ТРАБАНТ

Ще се опитам да дам отговор за маховика. Ако греша нека някой ме поправи.

Маховика се явява като акумулатор на енергия , само че кинетична. Понеже доставянето на мощност на двигателя е неравномерно дори и при многоцилиндровите двигатели, затова се слага маховик който да създаде по равномерна работа. Колкото е по-голям маховика толкова повече кинетична енергия може да акумулира. Т.е. ние влагаме енергия и я взимаме по-късно, по подобие на ел. кондензатор. Т.е. на всеки такт на двигателя ние влагаме енергия и в моментите когато няма енергия, маховикът я връща към коляновия вал.

-Изключително важно е маховикът да е балансиран идеално.
-Колкото по малко работни тактове за единица време, толкова по-голям маховик ни трябва
-Маховик се олекотява като се взима точно определено тегло от определени места, след което се балансира. Орлича е прав че ако колата няма да се използва по състезания е напълно излишно!

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/