Напиши нова тема Отговори на тема  [ 50 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Спирачна помпа с две стоп-машинки ? 
Автор Съобщение
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Тая система е от важните и така само й намаляваш надежността в пъти като добаваш странни китайски и унгарски компоненти. Аз ако ми се дават пари там бих сложил някакви силни крушки, примерно от тия с много диоди.


Вторник, 10.06.2008 г. 23:03 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
Ако гледаме за надежност - така е 2 пъти по-надежна, защото има 2 машинки, а не 1 :!: Варианта с диодите е добър, но в допълнение на тази система :roll:

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Вторник, 10.06.2008 г. 23:06 ч.
Профил ICQ
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Каква е идеята на двустепенния стоп?
Нали трябва да улесниш тия зад тебе,не да ги затрудняваш.Те спирачки си имат.Не карат Трабант и си имат серво.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Вторник, 10.06.2008 г. 23:40 ч.
Профил ICQ
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
При ряско спиране (съответно силно натискане на педала) стоповете светват много силно. При нормално, по-слабо натискане, светят по-слабо ;) Трабанта, когато е с бели стопове и хубави крушки и без това му светят много силно стоповете - ще се получи идеално ;)

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Вторник, 10.06.2008 г. 23:50 ч.
Профил ICQ
Мисли си че знае всичко

Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч.
Мнения: 219
Местоположение: Пловдив
Мнение 
Като чета тази толкова смислена тема, не мога да не се сетя изявлението на Айшето, когато видяла Манго с презерватив:
"Децата нямат какво да ядат, той на х** си шушляк купил!"
Чунким всичко му е наред на Трабанта, та само втората стоп машинка му липсва! Той лампа за заден ход няма, та като давам назад включвам аварийния сигнал да не се шибне някой бот в мене, какво остава за втора стоп машинка. :lol: Ако чак толкова ви се занимава с това, по-добре си сложете трета стоп светлина - повече ефект ще има.
Ако искате закъснение - има разни елементарни електронни схемички.


Сряда, 11.06.2008 г. 17:58 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
Да беше прочел поне идеята ми...
Всички нареждат колко са несериозни, как имало само глупави теми за "тЮнинг" и т.н, а когато реално има някаква идея всички на куп - ама за какво ти е, само повече ще се разваля и т.н.... То по тая логика дай и музика да не слагаме, преди да сложим светлина за заден ход... :evil: :evil: :evil:

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Сряда, 11.06.2008 г. 18:06 ч.
Профил ICQ
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
Тео, един практически въпрос за закопаване: Как ще ги накараш да светват при различна сила на натискане на педала, като всички машинки сработват на едно и също налягане?

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Сряда, 11.06.2008 г. 18:15 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
chronometer написа:
Той лампа за заден ход няма, та като давам назад включвам аварийния сигнал да не се шибне някой бот в мене,


Моя има :) Целата щуротия струваше около 20лв - фарчета, включвател, кабели.


Сряда, 11.06.2008 г. 18:18 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
Nasakoto написа:
Тео, един практически въпрос за закопаване: Как ще ги накараш да светват при различна сила на натискане на педала, като всички машинки сработват на едно и също налягане?

Самата машинка предполагам представлява манометър с контактна система. Ще си купя една експериментална, която ще е я разбутам да светне по-късно. Другия вариант който се сещам - 2-рата да е вътре в купето и да се натиска от самия педал - там мога да си я наместя да светне в раличен момент както си реша ;)

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Сряда, 11.06.2008 г. 18:30 ч.
Профил ICQ
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Така...могат да се ползват крушки от тия двойните.Стоп-габарит дето са.Габарита е слабата,стопа е силната,това събрано в една крушка.Тук проблем няма...ще трябват някои дребни неща като нова инсталация до стоповете,датчици дето сработват на различно налягане...ама става някак.На разните коли сработват на различно налягане,данните ги има,ще се измисли някаква комбинация...ама ще трябва стругарска работа...да се направи тройник с място за двата датчика и пробка за обезвъздушаване отгоре...Тоя проблем го слагаме решен...не е нещо сложно...трябват ти само излишни пари,които си готов да похарчиш за глупости.

Сега идва интересната част,която до тук никой не обоснова-ползата то такава система.Трабанта не се отличава с особено добри спирачки.Спира доста по зле от сходни по маса и мощност автомобили.Това не е толкова заради барабаните...по-скоро заради липсата на серво апарат.Та....каква е идеята силата на светлината от стоповете да е зависима от налягането на системата,при положение,че тези зад теб така или иначе спират за по-малко разстояние?Съществува и съвсем реален риск през деня тази по-слабата светлина да не се вижда добре.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Сряда, 11.06.2008 г. 20:29 ч.
Профил ICQ
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч.
Мнения: 305
Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
Мнение 
Santa написа:
Трабанта не се отличава с особено добри спирачки.Спира доста по зле от сходни по маса и мощност автомобили.

Тук обаче въобще не съм съгласен.
Малко са колите, които коват така безкомпромисно както Трабанта при скорост под 45 км/ч. За близо 10-годишният ми опит са ме удряли 3 пъти отзад точно заради тези последни 1-2 метра спирачен път, в които малката маса и твърдото окачване на колата си казват думата и хората зад теб се полъгват по "вдървената" стойка. От година и нещо вече карам ежедневно старо бмв 5, което е поне 3 пъти по-тежко и заради този малоумен АБС щях да се изплющя поне 50 пъти именно защото съм израстнал като шофьор със спирачките на Трабанта. Големият недостатък им е спирането от по-висока скорост, както и при продължително спускане.
За светлините съм съгласен - уредбата е конструирана през 60-те години, когато е нямало такъв натоварен трафик както днес и стоп-светлината е прекалено долу, но един 3 стоп решава проблема.


Сряда, 11.06.2008 г. 22:43 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
Santa написа:
...

А на моя вариант какво му има? Най-просто е като изпълнение, а и на трабантите с бели стопове им светят много силно крушките, та чак дразнещо и според мен това може да се използва, и риска от това да не се вижда тази по-слаба светлина през деня отпада :wink:

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Сряда, 11.06.2008 г. 23:47 ч.
Профил ICQ
Мисли си че знае всичко

Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч.
Мнения: 219
Местоположение: Пловдив
Мнение 
OК, понеже не искам да те обидя, ще коментирам идеята ти сериозно.
Първо, всичко това можеш да го постигнеш с елементарна и нискобюджетна електроника, без да се налага да поставяш втора стоп машинка, с всички свързани с това рискове. Второ, ниската интензивност на светене нощно време може да ти изиграе много лоша шега, когато бльонът зад тебе не различи слабата светлина от габарита и се сети че спираш едва когато светне силно - т.е. секунда преди да те шибне отзад. Така че, струва си да се помисли върху всичко това.


Четвъртък, 12.06.2008 г. 09:09 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Орлич проблема е в собствениците на другите коли. Може би трабант с всичко ново спира от 40 до 0 по добре от некоя кочина. Ама всеки голф или кадет ако се кара с нови широки гуми и спирачките му покриват стенд, спира в пъти по-добре и блокира много по-късно от трабанта.


Четвъртък, 12.06.2008 г. 09:25 ч.
Профил
Ax Driver
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:06 ч.
Мнения: 111
Местоположение: София
Мнение 
Тео аз подкрепям мнението на тези които казаха,че стоп светлината трябва да е винаги ярка.Целта е да предупредиш на време тези зад теб че спираш,а с тази си идея постигаш обратния ефект, а и какво като светят силно белите стопове на трабанта и дразнят да не би да са дълги светлини и да светят постоянно че да дразнят :arrow: :?:

_________________
Wartburg,the power of 2T engine


Четвъртък, 12.06.2008 г. 10:29 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 50 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов