Спирачна помпа с две стоп-машинки ?
Автор |
Съобщение |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Тая система е от важните и така само й намаляваш надежността в пъти като добаваш странни китайски и унгарски компоненти. Аз ако ми се дават пари там бих сложил някакви силни крушки, примерно от тия с много диоди.
|
Вторник, 10.06.2008 г. 23:03 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Ако гледаме за надежност - така е 2 пъти по-надежна, защото има 2 машинки, а не 1 Варианта с диодите е добър, но в допълнение на тази система
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Вторник, 10.06.2008 г. 23:06 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Каква е идеята на двустепенния стоп?
Нали трябва да улесниш тия зад тебе,не да ги затрудняваш.Те спирачки си имат.Не карат Трабант и си имат серво.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Вторник, 10.06.2008 г. 23:40 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
При ряско спиране (съответно силно натискане на педала) стоповете светват много силно. При нормално, по-слабо натискане, светят по-слабо Трабанта, когато е с бели стопове и хубави крушки и без това му светят много силно стоповете - ще се получи идеално
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Вторник, 10.06.2008 г. 23:50 ч. |
|
|
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
Като чета тази толкова смислена тема, не мога да не се сетя изявлението на Айшето, когато видяла Манго с презерватив:
"Децата нямат какво да ядат, той на х** си шушляк купил!"
Чунким всичко му е наред на Трабанта, та само втората стоп машинка му липсва! Той лампа за заден ход няма, та като давам назад включвам аварийния сигнал да не се шибне някой бот в мене, какво остава за втора стоп машинка. Ако чак толкова ви се занимава с това, по-добре си сложете трета стоп светлина - повече ефект ще има.
Ако искате закъснение - има разни елементарни електронни схемички.
|
Сряда, 11.06.2008 г. 17:58 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Да беше прочел поне идеята ми...
Всички нареждат колко са несериозни, как имало само глупави теми за "тЮнинг" и т.н, а когато реално има някаква идея всички на куп - ама за какво ти е, само повече ще се разваля и т.н.... То по тая логика дай и музика да не слагаме, преди да сложим светлина за заден ход...
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Сряда, 11.06.2008 г. 18:06 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Тео, един практически въпрос за закопаване: Как ще ги накараш да светват при различна сила на натискане на педала, като всички машинки сработват на едно и също налягане?
_________________ Hard to the core !
|
Сряда, 11.06.2008 г. 18:15 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Моя има Целата щуротия струваше около 20лв - фарчета, включвател, кабели.
|
Сряда, 11.06.2008 г. 18:18 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Самата машинка предполагам представлява манометър с контактна система. Ще си купя една експериментална, която ще е я разбутам да светне по-късно. Другия вариант който се сещам - 2-рата да е вътре в купето и да се натиска от самия педал - там мога да си я наместя да светне в раличен момент както си реша
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Сряда, 11.06.2008 г. 18:30 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Така...могат да се ползват крушки от тия двойните.Стоп-габарит дето са.Габарита е слабата,стопа е силната,това събрано в една крушка.Тук проблем няма...ще трябват някои дребни неща като нова инсталация до стоповете,датчици дето сработват на различно налягане...ама става някак.На разните коли сработват на различно налягане,данните ги има,ще се измисли някаква комбинация...ама ще трябва стругарска работа...да се направи тройник с място за двата датчика и пробка за обезвъздушаване отгоре...Тоя проблем го слагаме решен...не е нещо сложно...трябват ти само излишни пари,които си готов да похарчиш за глупости.
Сега идва интересната част,която до тук никой не обоснова-ползата то такава система.Трабанта не се отличава с особено добри спирачки.Спира доста по зле от сходни по маса и мощност автомобили.Това не е толкова заради барабаните...по-скоро заради липсата на серво апарат.Та....каква е идеята силата на светлината от стоповете да е зависима от налягането на системата,при положение,че тези зад теб така или иначе спират за по-малко разстояние?Съществува и съвсем реален риск през деня тази по-слабата светлина да не се вижда добре.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Сряда, 11.06.2008 г. 20:29 ч. |
|
|
орлича
Кандидат-фен
Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч. Мнения: 305 Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
|
Тук обаче въобще не съм съгласен.
Малко са колите, които коват така безкомпромисно както Трабанта при скорост под 45 км/ч. За близо 10-годишният ми опит са ме удряли 3 пъти отзад точно заради тези последни 1-2 метра спирачен път, в които малката маса и твърдото окачване на колата си казват думата и хората зад теб се полъгват по "вдървената" стойка. От година и нещо вече карам ежедневно старо бмв 5, което е поне 3 пъти по-тежко и заради този малоумен АБС щях да се изплющя поне 50 пъти именно защото съм израстнал като шофьор със спирачките на Трабанта. Големият недостатък им е спирането от по-висока скорост, както и при продължително спускане.
За светлините съм съгласен - уредбата е конструирана през 60-те години, когато е нямало такъв натоварен трафик както днес и стоп-светлината е прекалено долу, но един 3 стоп решава проблема.
|
Сряда, 11.06.2008 г. 22:43 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
А на моя вариант какво му има? Най-просто е като изпълнение, а и на трабантите с бели стопове им светят много силно крушките, та чак дразнещо и според мен това може да се използва, и риска от това да не се вижда тази по-слаба светлина през деня отпада
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Сряда, 11.06.2008 г. 23:47 ч. |
|
|
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
OК, понеже не искам да те обидя, ще коментирам идеята ти сериозно.
Първо, всичко това можеш да го постигнеш с елементарна и нискобюджетна електроника, без да се налага да поставяш втора стоп машинка, с всички свързани с това рискове. Второ, ниската интензивност на светене нощно време може да ти изиграе много лоша шега, когато бльонът зад тебе не различи слабата светлина от габарита и се сети че спираш едва когато светне силно - т.е. секунда преди да те шибне отзад. Така че, струва си да се помисли върху всичко това.
|
Четвъртък, 12.06.2008 г. 09:09 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Орлич проблема е в собствениците на другите коли. Може би трабант с всичко ново спира от 40 до 0 по добре от некоя кочина. Ама всеки голф или кадет ако се кара с нови широки гуми и спирачките му покриват стенд, спира в пъти по-добре и блокира много по-късно от трабанта.
|
Четвъртък, 12.06.2008 г. 09:25 ч. |
|
|
wartburg_fen
Ax Driver
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:06 ч. Мнения: 111 Местоположение: София
|
Тео аз подкрепям мнението на тези които казаха,че стоп светлината трябва да е винаги ярка.Целта е да предупредиш на време тези зад теб че спираш,а с тази си идея постигаш обратния ефект, а и какво като светят силно белите стопове на трабанта и дразнят да не би да са дълги светлини и да светят постоянно че да дразнят
_________________ Wartburg,the power of 2T engine
|
Четвъртък, 12.06.2008 г. 10:29 ч. |
|
|