Трабант и Вартбург форум http://www.2tpower.com/forum/ |
|
Предно окачване на Tрабант-а ? http://www.2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=33&t=93 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | tsveto [ Неделя, 17.02.2008 г. 04:28 ч. ] |
Заглавие: | Предно окачване на Tрабант-а ? |
Мисля да го смъкна като му махна един лист на предното и задното окачване,но не било надеждно.Абсолютно си нямам представа за някакви "Шпринговане" които се слагали под ресора. Ако има пуснете някоя снимка или чертеж да видим за какво става вапрос.... |
Автор: | theultimate [ Неделя, 17.02.2008 г. 08:19 ч. ] |
Заглавие: | |
Едно от основните предимства на Трабант-а е ,че хем е стабилен, хем е проходим. Повечето други коли или се клатят като махало по завоите, или при първата по-гадна дупка удрят картера... Махнеш ли му един лист - забрави за тротоарите, забрави за ходенето за риба и т.н. |
Автор: | MSTT [ Неделя, 17.02.2008 г. 10:02 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Окачване-на трабанта | |||||||||
"Шпрегване"-то принципно представлява "натягане" на ресор-а.(възвръщането на "нормалната" му форма(тази с която е излязъл от завода)) Ако искаш да смъкнеш Трабант-а трябва да "изправиш" ресора(да намалиш наклона му)...(Прати едно ЛС на колегата"tsonkov" да ти обясни по точно процедурата(Мисля че той си беше "смъквал" Трабант-а по този начин)) |
Автор: | jopeto [ Вторник, 19.02.2008 г. 19:37 ч. ] |
Заглавие: | |
Няма смисъл от това. Много е сложно. Купуват се четри по- дълги болта закалени-10.9. Прави се метална подложка с височина равна на сантиметрите, с колкото ще смъквате Трабант-а и го монтирате под ресора. L новите болтове = L старите болтове + H Метална подложка. Действително за нашите условия, няма смисъл,но ако не се ползва колата ежедневно и човек иска да направи кола-уникат, има възможноста да стане. Редът е такъв: ниски гуми - подходящи джанти - фланци. последствията са : остановяваш, че барабанните спирачки не са за тая работа, защото вече колелото е по тежко (барабан + фланец + джанта + гума). Слагаш дискови, после констатацията, е че 26 коня са малко за толкова широките гуми. Трябва ти железни нерви, желание, пари, време и най-вече късмет. Търсил съм 13" джанти 4 месеца. |
Автор: | Teo [ Сряда, 20.02.2008 г. 00:50 ч. ] |
Заглавие: | |
Каква е процедурата, за да стане това "обръщане на наклона" ![]() |
Автор: | theultimate [ Четвъртък, 21.02.2008 г. 23:41 ч. ] |
Заглавие: | |
Леко да успееш да ги изправиш на студено. Това е така превдидено че 200-300 кила да се лашкат върху него 25 години, а ти ще го изкривиш с голям чук.... Колко трябва да е голям тоя чук и на каква опора ще го сложиш? И аз не обичам да ходя на майстори, но има неща, дето просто не стават вкъщи. |
Автор: | jopeto [ Петък, 22.02.2008 г. 19:21 ч. ] |
Заглавие: | |
![]() ![]() . |
Автор: | tsveto [ Понеделник, 25.02.2008 г. 04:09 ч. ] |
Заглавие: | |
Това ли са така наречените шпрингове? http://www.601.pl/download-info.php?id=2 |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |