Трабант и Вартбург форум
http://www.2tpower.com/forum/

Предно окачване на Tрабант-а ?
http://www.2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=33&t=93
Страница 1 от 1

Автор:  tsveto [ Неделя, 17.02.2008 г. 04:28 ч. ]
Заглавие:  Предно окачване на Tрабант-а ?

Мисля да го смъкна като му махна един лист на предното и задното окачване,но не било надеждно.Абсолютно си нямам представа за някакви "Шпринговане" които се слагали под ресора.
Ако има пуснете някоя снимка или чертеж да видим за какво става вапрос....

Автор:  theultimate [ Неделя, 17.02.2008 г. 08:19 ч. ]
Заглавие: 

Едно от основните предимства на Трабант-а е ,че хем е стабилен, хем е проходим. Повечето други коли или се клатят като махало по завоите, или при първата по-гадна дупка удрят картера... Махнеш ли му един лист - забрави за тротоарите, забрави за ходенето за риба и т.н.

Автор:  MSTT [ Неделя, 17.02.2008 г. 10:02 ч. ]
Заглавие:  Re: Окачване-на трабанта

tsveto написа:
Мисля да го смъкна като му махна един лист на предното и задното окачване,но не било надежно.Абсолутно си нямам представа за някакви"Шпринговане" които се слагали под ресиора.Ако има пуснете някоя снимка или чертеж да видим за какво става вапрос....


"Шпрегване"-то принципно представлява "натягане" на ресор-а.(възвръщането на "нормалната" му форма(тази с която е излязъл от завода))

Ако искаш да смъкнеш Трабант-а трябва да "изправиш" ресора(да намалиш наклона му)...(Прати едно ЛС на колегата"tsonkov" да ти обясни по точно процедурата(Мисля че той си беше "смъквал" Трабант-а по този начин))

Автор:  jopeto [ Вторник, 19.02.2008 г. 19:37 ч. ]
Заглавие: 

Няма смисъл от това. Много е сложно. Купуват се четри по- дълги болта закалени-10.9. Прави се метална подложка с височина равна на сантиметрите, с колкото ще смъквате Трабант-а и го монтирате под ресора. L новите болтове = L старите болтове + H Метална подложка.

Действително за нашите условия, няма смисъл,но ако не се ползва колата ежедневно и човек иска да направи кола-уникат, има възможноста да стане.

Редът е такъв: ниски гуми - подходящи джанти - фланци. последствията са : остановяваш, че барабанните спирачки не са за тая работа, защото вече колелото е по тежко (барабан + фланец + джанта + гума). Слагаш дискови, после констатацията, е че 26 коня са малко за толкова широките гуми.

Трябва ти железни нерви, желание, пари, време и най-вече късмет. Търсил съм 13" джанти 4 месеца.

Автор:  Teo [ Сряда, 20.02.2008 г. 00:50 ч. ]
Заглавие: 

Каква е процедурата, за да стане това "обръщане на наклона" :?: Мога ли сам да го направя или трябва да ида в сервиз, занимаващ се с такива работи?

Автор:  theultimate [ Четвъртък, 21.02.2008 г. 23:41 ч. ]
Заглавие: 

Леко да успееш да ги изправиш на студено. Това е така превдидено че 200-300 кила да се лашкат върху него 25 години, а ти ще го изкривиш с голям чук.... Колко трябва да е голям тоя чук и на каква опора ще го сложиш? И аз не обичам да ходя на майстори, но има неща, дето просто не стават вкъщи.

Автор:  jopeto [ Петък, 22.02.2008 г. 19:21 ч. ]
Заглавие: 

:D Щом искате да тръгнете по трудния път - ОК. Но вместо да кривите, защо не пробвате да обърнете малкия пакет от листове, просто на обратно, а трите най - дълги да ги оставите както са си !? :idea: ( редът си остава същия, дъгите трябва да сочат на горе )
.

Автор:  tsveto [ Понеделник, 25.02.2008 г. 04:09 ч. ]
Заглавие: 

Това ли са така наречените шпрингове?


http://www.601.pl/download-info.php?id=2

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/