Трабант и Вартбург форум
http://www.2tpower.com/forum/

Легализиране на Трабант със сменен двигател ?
http://www.2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=33&t=931
Страница 1 от 1

Автор:  theultimate [ Сряда, 10.09.2008 г. 12:08 ч. ]
Заглавие:  Легализиране на Трабант със сменен двигател ?

И аз почнах да се замислям да слагам на Трабанта двигател от Вартбург. Но не ми се ще да го карам до първата патрулка. Някой знае ли каква точно е процедурата такава доработка да стане легална и горе-долу какви пари излиза?

Автор:  street_force [ Сряда, 10.09.2008 г. 13:11 ч. ]
Заглавие: 

луд ли си кои ще тиотвори капака да види кво е слагаи си ничия двигател кадетое номера го нафляцаи яко с боя лаина с квот искаш и си перкаи по пътя

Автор:  theultimate [ Сряда, 10.09.2008 г. 14:46 ч. ]
Заглавие: 

Ми като ме спрат с някаква брутална скорост, дето е видно че нормален трабант не може да развие :)

Автор:  IvanSlavkoV90 [ Сряда, 10.09.2008 г. 14:54 ч. ]
Заглавие: 

Пренабиване на номерата.Правил съм го,само трябва да имаш човек да ти мине на преглед.

Автор:  Santa [ Сряда, 10.09.2008 г. 15:06 ч. ]
Заглавие: 

Хаха...брутална скорост,дето Трабант не може да развие...Ти го изкара още малко,че ще ти трябва разрешение от кулата на РВД-то.
Спрат ли те с такава скорост,преправяната кола ти е последния проблем.Далеч преди това ще си улетял със съответния акт или пари на ръка.

Автор:  theultimate [ Сряда, 10.09.2008 г. 15:48 ч. ]
Заглавие: 

Хора....питам как мога да го легализирам. Как да карам без да ме хванат е отделна тема.

Автор:  milenskior [ Сряда, 10.09.2008 г. 16:06 ч. ]
Заглавие: 

Eдинствения вариант да си легализираш трабанта с вартбургов мотор е да минеш през технотест.
Там обаче процедурата незнам как стои ,но всичко опира до пари.
Ако си склонен да се разделиш с около 400-500 лв. няма да имаш особени проблеми си мисля.
Иначе моя съвет е слагай мотора и давай гас.
Ако си обърнал внимание в малкия талон, който трябва да носиш у себе си номер на двигател не фигурира, така че ако нещо ти търсят полицаите накарай ги да дойдат у вас а пък там ще кажеш че неможеш да го намериш.
Мисля си че едва ли някой полицай ще вземе да ти гледа под капака, пък и дори и да го направи по-скоро ще му е любопитно как си го направил отколкото дали си редовен документално.

Автор:  Santa [ Сряда, 10.09.2008 г. 16:14 ч. ]
Заглавие: 

Аз искам да видя кой ще е тоя бот,дето ще го пусне на технотеста с 50 коня мотор върху купе,предвидено за 26,без да са внесени брутални доработки.Това са си 50% отгоре.
Иначе...технотест,абсолютно редовни документи за мотора,преглед,талони и т.н.За мотора трябва нотариален договор.

Автор:  Gosho [ Сряда, 10.09.2008 г. 16:28 ч. ]
Заглавие: 

Ако трябва да бъдем точни са почти 100 % от горе , не 50 :mrgreen:

Автор:  shotik [ Сряда, 10.09.2008 г. 18:16 ч. ]
Заглавие:  мотор

На парада за 50 г на Трабант имаше с други мотори,намери начин да ги откриеш и да ти кажат как стават нещата.Моторите бяха от Тико,Фиат панда ,мисля че и от Сузуки Суифт имаше.Тъй като вече не се намират лесно трабантови мотори ,това е едно от условията за които може да претендираш пред теста.Другото е ,че има оригинални трабанти с мотор 1.1, ако намериш с равен или по-малък работен обем мотор не би трябвало да има големи усилвания на купето,но ще ти искат чертежи на преработката и изчисления на новата рама ,дори да е преправена някоя оригинална.Това е с цел сигурността на колата.

Автор:  theultimate [ Сряда, 10.09.2008 г. 23:12 ч. ]
Заглавие: 

Купето на 1.1 е съвсем различно. Има много усилвания на основни места. От всичките май само пича със зеленото кабрио беше легален.

Автор:  wartburg_mashine [ Събота, 13.09.2008 г. 17:56 ч. ]
Заглавие: 

Ултиемйт трябва ти документ за двигателя разбирай договор за покупко-продажба на двигателя или на целия автомобил-донор.Ако колата е бракувана се прави договор между продавача и купувача без да търсите нотариус, но за да е валиден договора ви трябват двама свидетели пред които да изповядате договора.Във всички други случаи договора трябва да е нотариално заверен.
Отиваш в КАТ и и питаш на гише регистрация кога се свикват комисиите за технотеста.Тези техно тестове се организират 3 пъти в годинита във всеки КАТ.Като в София и Шумен са за модифицирани МПС-та.Във всички други комисиите се свикват за преглед на МПС-та снети от отчет но без да са модифицирани.За да минеш технотеста трябва да не си променял нищо по кормилната уредбва на автомобила
или да си променял рамата на автомобила.Значи преди 2 години технотеста за мотоциклет беше 54 лева а за автомобил незнам. Дано съм бил полезен

Автор:  ivanski [ Понеделник, 15.09.2008 г. 13:24 ч. ]
Заглавие: 

Има го и друг начин.
Правиш номера на вартбурговия двигател същия като номера на трабантовия.Монтираш всичко и си караш.
Като те спрат казваш ,че това е модификация на Заксенринг правена само месец ,но са прекратили проекта поради слабото търсене.И тази модификация е само в Германия и от там го е взел тоя Трабант 353 стария собственик .

Щото ако технотеста иска 1000 лева не виждам никъв смисъл.Свържи се с разни поляци и чехи или немци и питай как е при тях.Просто информативно .

Тва е моето мнение де :roll:

Но ако е да речем 100 лева тогава стягай трабанта жестоко и се моли да инспекторите да са ти роднини.

Автор:  Оги [ Понеделник, 15.09.2008 г. 15:49 ч. ]
Заглавие: 

Ако не се заблуждавам технотест пуска официално със сменени мотори до 20 или 30 % увеличение в мощността и въртящия момент ако не са рязани носещи греди от каросерията. Според мене е логично при замяна на двутактовия с 4-тактов мотор да го пущат и с 50 коня щото носещите части са изчислени да работят при по-големи вибрации, а това си е значителен фактор за услване. Дали признават това- нямам идея. Лично аз съм ходил в Технотест да питам за вартбург- понеже отдолу има една напречна греда на шасито, която го държи между предните носачи и почти всички картери на 4-тактови мотори висят там и таз греда пречи- беха ми казали че ха-съм я резнал и проявил своеволия с нея- няма да мина теста дори да заваря друга отдолу. Но ако не е рязана- ще стане работата. Тогава така или иначе се отказах от подобния си мерак. Сега какви са подробностите не знам, може да отидеш ги питаш- Близо до Дружба са,
ТЕХНОТЕСТ АД – за всички видове технически прегледи, експертизи и изпитвания
София
община „Искър”
ул. “Поручик Неделчо Бончев” №10
телефони: (02) 973 25 19, 973 91 40, 973 91 58,
973 91 79, 973 91 81, 973 91 98
факс: (02) 978 11 86
e-mail: technotest@medicom.bg
office@technotest.bg

Автор:  deso [ Четвъртък, 18.09.2008 г. 14:25 ч. ]
Заглавие: 

Виж това http://www.tiat.net/bgindex.php

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/