Трабант и Вартбург форум http://www.2tpower.com/forum/ |
|
Проблем със запалването http://www.2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=34&t=294 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | stil1 [ Вторник, 18.03.2008 г. 21:21 ч. ] |
Заглавие: | Проблем със запалването |
Здравейте. Притейавам Вартбург 353 но имам проблем със запалването, т.е. като е студена колата пали и има искра на всичките три цилиндъра но когато загрее започва да цапа свещи и остава да работи на 2/1 цилидри. Колата е с електронно запалване. Бихте ли изказали мнението си по вапроса. Благодаря. |
Автор: | theultimate [ Вторник, 18.03.2008 г. 22:17 ч. ] |
Заглавие: | |
На трабанта дълго време имах проблеми - не въреше зле, обаче в произволни моменти зацапваше някоя свещ. В крайна сметка се оказа фалшива центровка на единия цилиндър. Твойта кога за последно я прави и на уред ли беше или на око? |
Автор: | stil1 [ Вторник, 18.03.2008 г. 23:41 ч. ] |
Заглавие: | |
Последно я центровах преди 4-5 години. От тогава не сам пипал по запалването. Притеснява ме това 4е е изпалнена с фотодиоди а те са силно чувствителни към температурата и си променят параметрите доста рязко. Не съм сигурен дали е от това или не е но се съмнявам. Чудех се дали да не го правя с датчик на Хол, както е оригиналното немско изпълнение ( не и при този модел ). |
Автор: | Santa [ Вторник, 18.03.2008 г. 23:45 ч. ] |
Заглавие: | |
Отиди при някой да ти направи центровка. Ако не се оправи-разкарай електрониката.Н мисля,че няма да се стигне до там. |
Автор: | Alehandro [ Събота, 22.03.2008 г. 02:18 ч. ] |
Заглавие: | - |
провери си карбуратора да не би да ти прави богата смес,особено ако е от старите едностепенните тласкача на ускоряващото устройство може да е развит.По принцип при нарушена центровка са зацапани всички свещи. |
Автор: | theultimate [ Събота, 22.03.2008 г. 08:26 ч. ] |
Заглавие: | |
Не е вярно. Предверението се регулира за всеки цилиндър, така че като нищо може на единия цилиндър да е изместена центровката и като сръчкаш повече колата и да зацапа свещта (както беше при мен). |
Автор: | Santa [ Събота, 22.03.2008 г. 11:40 ч. ] |
Заглавие: | |
Alehandro...май не си много запознат с устройството на едностепенния карбуратор при Вартбург.Там изобщо няма ускорителна помпа,няма тласкачи,бутлаца или каквото и да е друго.С инерционен обогатител е.Най-примитивното от най-примитивното,което можеш да се сетиш.Това,дето си го виждал да се натиска...е икономайзера.Сработва при отваряне на клапата някъде между 60 и 75 градуса (на око) и принципът му на работа не е избутване,а издърпване. |
Автор: | stil1 [ Неделя, 23.03.2008 г. 01:04 ч. ] |
Заглавие: | |
Здарвейте. Карбуратора ми е двустепенен Иков. Всичко по него е Ок. А дали е възможно да пробива лулата, т.е. да прескача искра от лулата към ламаринения щит на самата лула и от там да се губи и да няма добра искра. |
Автор: | theultimate [ Неделя, 23.03.2008 г. 11:20 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
Тия кабели с ламарините са праисторически. Вземи си едни ладови силиконови кабели - струват нещо от порядъка на 5 кабела (с лули, пак силиконови) за 10лв и забравяш за всякакви такива проблеми. |
Автор: | Santa [ Неделя, 23.03.2008 г. 13:27 ч. ] |
Заглавие: | |
Комплект ладови кабели е 6 лева.От тези червените.Комплект ОРИГИНАЛНИ свещи е 10.Ако разпарчетосаш стария кабел,ще разбереш веднага защо е 10 пъти по-добре свещите ти да имат метални капачки на лулите.Стига да са здрави,естествено.Най-малкото...кабели за Вартбург няма вече в нито един каталог на големите фирми.Има за 1.3.Претършувани са основно. |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |