Трабант и Вартбург форум http://www.2tpower.com/forum/ |
|
Повече мощност - повече идеи http://www.2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=35&t=1041 |
Страница 1 от 6 |
Автор: | vasko [ Събота, 04.10.2008 г. 21:11 ч. ] |
Заглавие: | Повече мощност - повече идеи |
Здравеите тъи като и аз , като много от вас , копнея да си направя перфектната машина реших че ще е особено образователно , както за мен , така и за други ентусиасти да споделим някои интересни идеи за тунинг спомагащ за повишаването на мощността на двутактовите мотори. Ще дам пример като опиша заплануваните промени по моя красавец: 1. Разпилване на главата с 2 мм и фрезоване на леглата за буталата. 2. Разстъргване на цилиндрите до 75мм. 3. Олекотяване на буталата. 4. Полиране на всмукателен и изпускателен колектор. 5. Полиране на челата на буталата (не дава мощност ,но поне не държат нагар). 6. Олекотяване на буталния болт чрез фрезоване в краищата. 7. Полиране на преливните канали. Ми май това беше от мен за сега а на вас оставям да помагате с съвети и идеи. А за ентусиастите които тръгват с мен по този път - успех! "Когато има топла вода винаги търсете по-топла от нея" ![]() |
Автор: | Santa [ Събота, 04.10.2008 г. 21:28 ч. ] |
Заглавие: | |
Първата идея е друга кола.От 50 коня...какво искаш да извадиш?Е да,вероятно с мноооого олекотяване на купето ще се движиш наравно с някоя 20 години по-нова малолитражка,дето върви като "яко разпилен" Вартбург,ама за сметка на това харчи наполовина и има три пъти по-голям ресурс на мотора. По варела може да се инвестира...в салон,гуми,изолация,парно...Там са големите мизерии,големите недоглеждания,якото претупване.Ако правиш САМО мотор,никакъв смисъл няма,защото и 160 да започне да вдига,пак ще ти надуе главата от рев ,пак ще се осмърди на горяло масло вътре и пак ще тече като лейка от места,на които никоя друга кола от същата година на производство не тече.Много болна идея е да имаш някакъв rat style курник,дето плащи хората по пътя и гори литър на километър.Колкото и бърз да е... |
Автор: | IvanSlavkoV90 [ Събота, 04.10.2008 г. 21:52 ч. ] |
Заглавие: | |
75 мм?Набий му 4то ремонт бутала от ИЖ Спорт - 77мм,само буталния болт не знам дали ще съвпадне. |
Автор: | 353W-fen [ Събота, 04.10.2008 г. 22:50 ч. ] |
Заглавие: | |
има 353 с пробег над 300 хиляди километра ![]() ![]() |
Автор: | Ivaka [ Неделя, 05.10.2008 г. 11:03 ч. ] |
Заглавие: | |
Подобренията които си замислил са в правилна насока, но има още неща ![]() |
Автор: | Santa [ Неделя, 05.10.2008 г. 12:56 ч. ] |
Заглавие: | |
Едни клиенти имат дизелов бус,дето скоро превъртя 1 млн км и ако се вярва на тия в сервиза,е точно в средата на живота си.Само,че...тоя бус никога не е влизал в друго,освен във фирмен сервиз и консумативи за него никога не са купувани извън фирменото представителство. На сегашната ми кола първи ремон е направен на 470 хиляди км.И ако поддържам мотора както предния собственик,тоя мотор ще надживее...2-3 купета. Това го пиша защото е напълно реално да има вартбург на 300 хиляди,дето има живот поне още 100.Не е невъзможно.Ама колко са такива изключения?Обикновено на 100-150 вече са пътници.Една бутилка фалшиво масло и край с мотора.Да си оправи купето,за да стане колата годна за каране.Защото в оригиналния вид е далеч от такава идея. |
Автор: | Atanas [ Неделя, 05.10.2008 г. 13:42 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Автор: | Power_353 [ Неделя, 05.10.2008 г. 14:51 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
харесва ми да чета такива теми ![]() ![]() |
Автор: | Santa [ Неделя, 05.10.2008 г. 21:26 ч. ] |
Заглавие: | |
За глупости няма да споря,а и темата е за друго. Съгласен съм,всички вартбурзи имат ресурс над 300 хиляди,могат с леки доработки да се направят да вдигат 200 и да харчат 7 градско. А...и има части...дори оригинални туниг каталози се намират,с подписа на Хонекер на тях. |
Автор: | Ivaka [ Неделя, 05.10.2008 г. 22:42 ч. ] |
Заглавие: | |
Хахаха с подписа на Хонекер!!! Добре ве Митак, разсмя ме от сърце ![]() |
Автор: | vasko [ Понеделник, 06.10.2008 г. 20:13 ч. ] |
Заглавие: | |
Снимките на моита гадинка направо биха могли да ужасят мнозина от вас тъи като не съм виждал машина в по окаяно състояние от моита преди да започна проекта по въскресението и ![]() относно коментарите на санта: поне веднъж се опитай да бъдеш оптимист то ако човек казва "тва не може да се направи" щяхме да живеем в пещери ![]() а относно доработките възнамерявам да му сложа още резонансна фуния и три карбуратора с хоризонтален поток от мотор замислиа се и система туин спарк но не знам дали ще има ефект ![]() |
Автор: | 353W-fen [ Понеделник, 06.10.2008 г. 21:04 ч. ] |
Заглавие: | |
Васко си4ко разбирам,резани бутала,шлайфана глава,пилени канали,разан маховик,резонатор,електронно запалване,големи бубини,ама па 4ак туин спарк ![]() ![]() Ау, моля те, пиши на човешки език... |
Автор: | 353 [ Понеделник, 22.12.2008 г. 00:48 ч. ] |
Заглавие: | Re: Повече мощност - повече идеи |
A вие как правите полиране на горивните камери аз примерно като смъквах главата и реших да я почистя. Като почистих горивните камери видях че не са гладки ами имат някакви цилиндрични нарези (вдлъбнатинки) образувани при фрезоването и между тях имаше сажди. Със шкурка ги загладих, първо 150, после 400 после 1000, после паста за зъби и парцал. Станаха сравнително лъскави. Не знам дали съм ги полирал добре обаче след като ми се наложи да смъквам пак главата и видях че се беше натрупал нагар се едно не са полирани. Вярно че по-лесно ги измих, ама си натрупва нагар и то плътно. Не знам защо така. Нещо не съм ги полирал както трябва ли. |
Автор: | Ivaka [ Понеделник, 22.12.2008 г. 17:18 ч. ] |
Заглавие: | Re: Повече мощност - повече идеи |
Нагара ти се е получил щото караш с гадно масло, вероятно го предозираш и в комплект с това - недостатъчно ръчкане на мотора и лоша центровка. |
Автор: | theultimate [ Понеделник, 22.12.2008 г. 18:03 ч. ] |
Заглавие: | Re: Повече мощност - повече идеи |
Ивак има ли изобщо двигател на трабант или вартбург, който да се гара градско и да няма нагар на горивната камера? В София примерно ако искаш да ръчкаш и подържаш обороти трябва да караш само на първа из центъра. |
Страница 1 от 6 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |