Извинявам се предварително за гадното качество на снимките, но си забравих фотоапарата
това е долу електронното

а ето бобините, значи на самите бобини има маркирано с + и там е черния кабел, а бялия съм го развил понеже ще слагам една друга бобина

Edit: в неделя сложих нови свещи NGK BPR6HS и се оказа че старата ми свещ се е била скапала и сега всичко е ОК, двигателя си работи равномерно и без проблеми, остана проблема със въздуха и оборотомера - оборотомера като го сложа легнал (демек плочката дето са цифрите гледа небето) и стрелката се движи до половината - 3500 об/м като го изфорсирам трабанта, а като го изправя (плочката с цифрите е в положение като скоростомера) и пада на 0 и обратното, а на комшията на мотора си е ОК и не ги прави тези мизерий - възможно ли е нещо да ми се е прецакало елекронното и да дава по-малко ток (трябваше да ви направя едно клипче маму стара та да видите закакво иде реч)