Автор |
Съобщение |
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
 Re: Макферсон
Ама то се подразбира, че ще сменя и двете пружини. Няма смисъл да им разменям местата .Толкова труд е безмислен, като знам предварително резултата. А и аз освен това целя да изправя гумите, че така е доста нестабилен.Така че трабантовите пружини няма да намерят място на масата П.С. Като смених гумените работи в ушите на носачите, вече не може толкова лесно да се махне амортисьора с пружината. Докато преди, когато не ги бях сменял имаше доста повече ход. Но това и така трябва да е .
|
Четвъртък, 29.07.2010 г. 08:27 ч. |
|
 |
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
 Re: Макферсон
Сега ми се върти следната налудничава идея в главата. За да изправя задните колела няма да сменям амортисьорите, няма да им режа пружините. Мисля задните бомбета да ги изрежа в горната им част( там където се захваща амортисьора) и да ги заваря по нагоре. Тоест - да издължа бомбето нагоре и така амортисьора да влезе по-навътре в купето и така колелата ще се изправят. Чакам коментари 
|
Понеделник, 20.09.2010 г. 10:55 ч. |
|
 |
trabsster
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 06.04.2010 г. 13:35 ч. Мнения: 113 Местоположение: стара загора
Skype: ivanz_stz
|
 Re: Макферсон
Що не искаш да си като другите - с чашки ,ами се занимаваш с глупост >?
_________________ powered by ivan_trabant_stz
|
Понеделник, 20.09.2010 г. 13:02 ч. |
|
 |
j_totkow
Ентусиаст
Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч. Мнения: 550 Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
|
 Re: Макферсон
Да е и аз съм против това да режеш и да наставяш.По-добре с чашки. Само си усложняваш живота.
_________________ http://totkow.blogspot.com/
|
Понеделник, 20.09.2010 г. 13:34 ч. |
|
 |
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
 Re: Макферсон
Ок
|
Вторник, 21.09.2010 г. 17:58 ч. |
|
 |
konstantin.atanasov
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Събота, 16.01.2010 г. 16:40 ч. Мнения: 64 Местоположение: София
|
 Re: Макферсон
Здравейте колеги.Искам да попитам дали случайно занете къде в софия мога да си занеса задните амортисиори на трабльо,че да ги напълнят с по гъсто масло? мерси предварително. ![2beers [smilie=2beers]](./images/smilies/2beers.gif)
|
Неделя, 12.06.2011 г. 20:32 ч. |
|
 |
konstantin.atanasov
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Събота, 16.01.2010 г. 16:40 ч. Мнения: 64 Местоположение: София
|
 Re: Макферсон
Може също да дадете идеи как да направя окачването отзад твърдо. 
|
Неделя, 12.06.2011 г. 22:36 ч. |
|
 |
Dexter_lab
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч. Мнения: 72 Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
|
 Re: Макферсон
да монто е такова, смених си пружините с друи от мерцедес. Не знам модела от първата морга в която отидох. сега е като каруца Проучвам въпроса за окачване от Опел корса
|
Понеделник, 13.06.2011 г. 16:14 ч. |
|
 |
konstantin.atanasov
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Събота, 16.01.2010 г. 16:40 ч. Мнения: 64 Местоположение: София
|
 Re: Макферсон
Добре,а имаш ли идея къде мога да занеса амортисиорите да ми напълнят с гъсто масло?
|
Понеделник, 13.06.2011 г. 16:32 ч. |
|
 |
konstantin.atanasov
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Събота, 16.01.2010 г. 16:40 ч. Мнения: 64 Местоположение: София
|
 Re: Макферсон
|
Понеделник, 20.06.2011 г. 21:39 ч. |
|
 |
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
 Re: Макферсон
Абе човек в почти всеки сервиз пълнят амортисьори. Ама то не само се пълнят, ами им се и сменя семеринга вътре ! Тук във форума даже има писано как по-точно се пълнят, отварят и т.н. Освен това тук никой няма да тръгне да се занимава да пише къде  в София  преди години си бил пълнил амортисьорите на Трабанта пък и колко струвало. Взимаш ги тия амортисьори така, както си ги свалил и разпитваш по сервизите къде ще се занимават да ти ги напълнят. А цената на услугата ще разбереш като си ги взимаш естествено, защото майсторите по сервизите в повечето случаи са изключително нелюбезни и необразовани люде щом се отнася да ти вземат парите, пък не ми се мисли как ще гримасничат, когато им кажеш, че са за Трабант.
|
Понеделник, 20.06.2011 г. 22:27 ч. |
|
 |
konstantin.atanasov
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Събота, 16.01.2010 г. 16:40 ч. Мнения: 64 Местоположение: София
|
 Re: Макферсон
Мерси,питах защото ми казаха че на много малко места пълнят амортисиори. А въпросният семеринг аз ли трябва да си го набавя или от сервиза ще го купят?
|
Понеделник, 20.06.2011 г. 22:38 ч. |
|
 |
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
 Re: Макферсон
От корса не стават. На опелите задните амортесьори са отделно от прожината. Аз разучих въпроса за задни амортесьори от поло.Тежи 984кг. Спортни от поло са най-добре. Но с обикновенните ако им се отреже прожината би трябвало да стане си мисля аз ... Нека някой по компетентен се изкаже по написаното от мен.
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Понеделник, 20.06.2011 г. 22:56 ч. |
|
 |
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
 Re: Макферсон
Нека вкарам малко тунинг информация и в тази позабравена вече тема. Оригиналните Трабантови задни амортисьори за по-новата конфигурация на окачване, позната ни като Макферсон или ( MacPherson ) подлежи също на промяна, както всяко нещо по колата. Ако искате да втвърдите амортисьорите, просто слагате втулка под долната ''шайба'' , която фиксира пружината около амортисьора. edit: Тази втулка по принцип се монтира на оригиналните пружини, понеже с времето те омекват и така се възтазновява твърдостта на амортисьора като цяло и стойката на задницата на автомобила. Естествено, ако пружината идва широка и започва да пречи в подкалника( защото там има вече по-широка джанта примерно ) може да се смени и самата пружина. Но естествено не може само да се сложи новата по-тясна пружина и всичко да е наред. Трябва и горната и долната ''шайба''( между другото не знам дали така се наричат, измислям си го вмомента  ) да се сменят с такива, подходящи за по-тясната пружина. А горната шайба между другото е заварена за цилиндъра. А за да е всичко наред и да работи така, както трябва новата по-тясна пружина трябва да е също толкова твърда, колкото оригиналната. Тук вече не знам от коя кола по-точно ще станат най-лесно. Търсите, намирате, експериментирате и ако имате късмет се радвате на постигнатия резултат. п.п. Ще добавям, когато науча нещо ново.
Последна промяна ivanski на Сряда, 22.06.2011 г. 15:34 ч., променена общо 1 път
|
Понеделник, 20.06.2011 г. 22:58 ч. |
|
 |
konstantin.atanasov
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Събота, 16.01.2010 г. 16:40 ч. Мнения: 64 Местоположение: София
|
 Re: Макферсон
Я ако може да ми предложите някво масло( гъсто) за твърдо окачване,с което да си напънлня амортисиорите.Кжете и колко трябва да се сипе. 
|
Вторник, 21.06.2011 г. 16:15 ч. |
|
|