Напиши нова тема Отговори на тема  [ 20 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Проблем 
Автор Съобщение
Начинаещ

Регистриран на: Сряда, 02.11.2011 г. 18:29 ч.
Мнения: 12
Местоположение: Pleven
Мнение Проблем
Колеги здравейте преди 2 дена си купих траби за да ходя на лов но имам проблем. :( давам на контакт и до там никакви признаци за палене,първо свалих акомулатора занесох го и го заредиха казаха ми че има живот в него,сложих го същата работа след това свалих стартера имаше малък проблем и там оправиха го но пак същата работа. като дам на късо с отверката само чука бендикса не исхварля,съмнявам се да не е акомулатора незнам.Какъв съвет ще ми дадете вие какво да правя.
На бутане пали без нукакъв проблем 1м и е готов, като е изгасен пускам фаровете работят [smilie=blowup] [smilie=blowup] [smilie=blowup] [smilie=blowup] [smilie=blowup] незнам какво да пробвам вече ако може някои да каже какво се случва ще съм му много благодарен.Благодаря предварително.


Сряда, 02.11.2011 г. 19:23 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч.
Мнения: 398
Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
Мнение Re: Проблем
Ако,акомулатора ти е наред-от това което прочетох имаш проблем с шалтера на стартера!


Сряда, 02.11.2011 г. 19:49 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Сряда, 02.11.2011 г. 18:29 ч.
Мнения: 12
Местоположение: Pleven
Мнение Re: Проблем
ами шалтера е добре сменил съм му капачката и го пробвахме когато го събрахме работи си стартера на единия болт и ушенцето само върти а на другия исхвърля бендикса абе с 2 думи стартера е тестван и си работи.


Сряда, 02.11.2011 г. 20:29 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Re: Проблем
При мен преди време имаше сходен проблем. Контакт има, но при опи за палене нищо не се случва. Оказа се контактния ключ, както и Доктора е предположил. При раздвижване на кабелите зад ключа и запали и оттам разбрах, че е от него.

_________________
Изображение


Сряда, 02.11.2011 г. 21:10 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Сряда, 02.11.2011 г. 18:29 ч.
Мнения: 12
Местоположение: Pleven
Мнение Re: Проблем
ами то добре да направя така но моя кашон е 6-так :roll: и няма как да му подам точец от друга.
а и да ви попитам има ли тема с схема някаде из форума как да го направя на 12 волта и да не се занимавам с глупости :o


Сряда, 02.11.2011 г. 21:46 ч.
Профил
Trabant ML
Аватар

Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч.
Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
Мнение Re: Проблем
Сменя се динамото,бобините,моторчето за чистачките, акумулатора и крушките. Общо взето това е. Аз моя Трабант го паля с 6в стартер. Инсталацията даже е по-устойчива от на 12в.

_________________
С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват.
Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?


Сряда, 02.11.2011 г. 22:09 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Сряда, 02.11.2011 г. 18:29 ч.
Мнения: 12
Местоположение: Pleven
Мнение Re: Проблем
за стартера вече знам че става защото като го направи майстора и го пробва ма 12в а другите части може ли да се ползват от друг автомобил защото части за траби вече не се намират много много като чувам,та мисалта ми е примерно от жигула да се сложат.


Сряда, 02.11.2011 г. 23:54 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Сряда, 02.11.2011 г. 18:29 ч.
Мнения: 12
Местоположение: Pleven
Мнение Re: Проблем
значи отивам при братята роми и си взимам един жигулски генератор 2 бубини и едно реле за мигачи и някоя и друга крушка и съм готов таи ли. а и нещо за паленето там какво казахте.


Четвъртък, 03.11.2011 г. 01:41 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Сряда, 02.11.2011 г. 18:29 ч.
Мнения: 12
Местоположение: Pleven
Мнение Re: Проблем
да разбрах генератор бобини и реле мигачи малко крушки и сам готов.Благодаря много като го реставрирам ще пиша :) :) :)


Четвъртък, 03.11.2011 г. 13:59 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 119
Местоположение: София
Мнение Re: Проблем
1. Като пишеш заглавие на темата, хубаво е да се конкретизира. Например аз бих написал: "Не пали от стартера" или "Стартера не върти". Иначе - проблеми много и различни. Някои си имат проблем с алкохола, други с колите. трети с жените, с парите и тъй нататък...

2. Съветвам те да провериш състоянието на връзката между кабела "маса" от акумулатора и купето. И да го почистиш хубаво! От там при старите коли идва често този "проблем" - има ток, а не пали или "ток да те убие, бензин да те удави, ама не ще да запали"

Успех! И пиши накрая каква е била причината. Ще е полезно за другите.


Петък, 04.11.2011 г. 10:30 ч.
Профил
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 02.06.2011 г. 16:00 ч.
Мнения: 15
Местоположение: sevlievo
Skype: cvetomira.marinova1
Мнение Re: Проблем
здравеи .както се споменава по горе от колегите виш за хлабави връзки,на мене също ми се е случвало. фарове лампи работят но като завартя само цъка бобината на бендикса ,измъчих се разглобих всичко дори и паяка (конт.ключ) всичко бетон.оказа се че на +клемата и е хлабав кабела на просто око е стегната нооо нее няма контакт. :wink:


Събота, 05.11.2011 г. 20:31 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Сряда, 02.11.2011 г. 18:29 ч.
Мнения: 12
Местоположение: Pleven
Мнение Re: Проблем
Ами извинявам се за не конкретизирането на темата и благодаря за съвета ще го проверя и него защото сега се захванах с пребоядисване,ще пиша като го оправя.


Понеделник, 07.11.2011 г. 23:02 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2551
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Проблем
Някои части се намират трудно, но специално алтернатор и моторче за чистачки може да си намериш в рамките на 40лв, крушките са най-обикновени, даже по бензиностанциите ги има.

Аз преди борих такъв проблем и проблема беше комплексен - кофти силови връзки, кофти акумулатор и кофти контакчен ключ. Като сложих работещ 12в акумулатор и оправих всички връзки, пали като кибрит.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Вторник, 08.11.2011 г. 01:00 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Сряда, 02.11.2011 г. 18:29 ч.
Мнения: 12
Местоположение: Pleven
Мнение Re: Проблем
ами колеги май проблема си е наистина акумулатора защото днес съм му свалил масата зачистил съм я сменил съм клемите и на -/+ кабелите от паяка съм извадил орязал наново захванал и неще и неще :? същата работа само си цъка шалтера и това си е.Но ми направи впечатление че като карам на фарове и светят слабо като подам газ на свободно и се засилват не знам дали тази информация е от значение но ........ а и да попитам на контакта отзад са 4 дупки кабелите са червен +,черен(маса най-вероятно) и още два които са в 3-тата дупка не знам така ли трябва и за какво са но според мен щом са 4 дупки трябва да си има за всяка кабелче.........


Петък, 11.11.2011 г. 02:12 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 119
Местоположение: София
Мнение Re: Проблем
Цитат:
днес съм му свалил масата зачистил съм я сменил съм клемите и на -/+ кабелите


Имам предвид да се почисти и мястото, където "масата" се хваща към двигателя. При акумулатора може да е супер, ама ако в другия край не е...

В краен случай пусни един дебел кабел директно от акумулатора до стартера вместо маса за експеримент и ще разбереш къде е заровено кучето. :D


Петък, 11.11.2011 г. 11:24 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 20 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов