Автор |
Съобщение |
azot4eto1
Начинаещ
Регистриран на: Сряда, 02.11.2011 г. 18:29 ч. Мнения: 12 Местоположение: Pleven
|
 Проблем
Колеги здравейте преди 2 дена си купих траби за да ходя на лов но имам проблем.  давам на контакт и до там никакви признаци за палене,първо свалих акомулатора занесох го и го заредиха казаха ми че има живот в него,сложих го същата работа след това свалих стартера имаше малък проблем и там оправиха го но пак същата работа. като дам на късо с отверката само чука бендикса не исхварля,съмнявам се да не е акомулатора незнам.Какъв съвет ще ми дадете вие какво да правя. На бутане пали без нукакъв проблем 1м и е готов, като е изгасен пускам фаровете работят ![blowup [smilie=blowup]](./images/smilies/blowup.gif) незнам какво да пробвам вече ако може някои да каже какво се случва ще съм му много благодарен.Благодаря предварително.
|
Сряда, 02.11.2011 г. 19:23 ч. |
|
 |
niki_k
Кандидат-фен
Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч. Мнения: 398 Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
|
 Re: Проблем
Ако,акомулатора ти е наред-от това което прочетох имаш проблем с шалтера на стартера!
|
Сряда, 02.11.2011 г. 19:49 ч. |
|
 |
azot4eto1
Начинаещ
Регистриран на: Сряда, 02.11.2011 г. 18:29 ч. Мнения: 12 Местоположение: Pleven
|
 Re: Проблем
ами шалтера е добре сменил съм му капачката и го пробвахме когато го събрахме работи си стартера на единия болт и ушенцето само върти а на другия исхвърля бендикса абе с 2 думи стартера е тестван и си работи.
|
Сряда, 02.11.2011 г. 20:29 ч. |
|
 |
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
 Re: Проблем
При мен преди време имаше сходен проблем. Контакт има, но при опи за палене нищо не се случва. Оказа се контактния ключ, както и Доктора е предположил. При раздвижване на кабелите зад ключа и запали и оттам разбрах, че е от него.
_________________
|
Сряда, 02.11.2011 г. 21:10 ч. |
|
 |
azot4eto1
Начинаещ
Регистриран на: Сряда, 02.11.2011 г. 18:29 ч. Мнения: 12 Местоположение: Pleven
|
 Re: Проблем
ами то добре да направя така но моя кашон е 6-так  и няма как да му подам точец от друга. а и да ви попитам има ли тема с схема някаде из форума как да го направя на 12 волта и да не се занимавам с глупости 
|
Сряда, 02.11.2011 г. 21:46 ч. |
|
 |
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
 Re: Проблем
Сменя се динамото,бобините,моторчето за чистачките, акумулатора и крушките. Общо взето това е. Аз моя Трабант го паля с 6в стартер. Инсталацията даже е по-устойчива от на 12в.
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Сряда, 02.11.2011 г. 22:09 ч. |
|
 |
azot4eto1
Начинаещ
Регистриран на: Сряда, 02.11.2011 г. 18:29 ч. Мнения: 12 Местоположение: Pleven
|
 Re: Проблем
за стартера вече знам че става защото като го направи майстора и го пробва ма 12в а другите части може ли да се ползват от друг автомобил защото части за траби вече не се намират много много като чувам,та мисалта ми е примерно от жигула да се сложат.
|
Сряда, 02.11.2011 г. 23:54 ч. |
|
 |
azot4eto1
Начинаещ
Регистриран на: Сряда, 02.11.2011 г. 18:29 ч. Мнения: 12 Местоположение: Pleven
|
 Re: Проблем
значи отивам при братята роми и си взимам един жигулски генератор 2 бубини и едно реле за мигачи и някоя и друга крушка и съм готов таи ли. а и нещо за паленето там какво казахте.
|
Четвъртък, 03.11.2011 г. 01:41 ч. |
|
 |
azot4eto1
Начинаещ
Регистриран на: Сряда, 02.11.2011 г. 18:29 ч. Мнения: 12 Местоположение: Pleven
|
 Re: Проблем
|
Четвъртък, 03.11.2011 г. 13:59 ч. |
|
 |
TTT
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 119 Местоположение: София
|
 Re: Проблем
1. Като пишеш заглавие на темата, хубаво е да се конкретизира. Например аз бих написал: "Не пали от стартера" или "Стартера не върти". Иначе - проблеми много и различни. Някои си имат проблем с алкохола, други с колите. трети с жените, с парите и тъй нататък...
2. Съветвам те да провериш състоянието на връзката между кабела "маса" от акумулатора и купето. И да го почистиш хубаво! От там при старите коли идва често този "проблем" - има ток, а не пали или "ток да те убие, бензин да те удави, ама не ще да запали"
Успех! И пиши накрая каква е била причината. Ще е полезно за другите.
|
Петък, 04.11.2011 г. 10:30 ч. |
|
 |
6traka
Начинаещ
Регистриран на: Четвъртък, 02.06.2011 г. 16:00 ч. Мнения: 15 Местоположение: sevlievo
Skype: cvetomira.marinova1
|
 Re: Проблем
здравеи .както се споменава по горе от колегите виш за хлабави връзки,на мене също ми се е случвало. фарове лампи работят но като завартя само цъка бобината на бендикса ,измъчих се разглобих всичко дори и паяка (конт.ключ) всичко бетон.оказа се че на +клемата и е хлабав кабела на просто око е стегната нооо нее няма контакт. 
|
Събота, 05.11.2011 г. 20:31 ч. |
|
 |
azot4eto1
Начинаещ
Регистриран на: Сряда, 02.11.2011 г. 18:29 ч. Мнения: 12 Местоположение: Pleven
|
 Re: Проблем
Ами извинявам се за не конкретизирането на темата и благодаря за съвета ще го проверя и него защото сега се захванах с пребоядисване,ще пиша като го оправя.
|
Понеделник, 07.11.2011 г. 23:02 ч. |
|
 |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2551 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
 Re: Проблем
Някои части се намират трудно, но специално алтернатор и моторче за чистачки може да си намериш в рамките на 40лв, крушките са най-обикновени, даже по бензиностанциите ги има.
Аз преди борих такъв проблем и проблема беше комплексен - кофти силови връзки, кофти акумулатор и кофти контакчен ключ. Като сложих работещ 12в акумулатор и оправих всички връзки, пали като кибрит.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Вторник, 08.11.2011 г. 01:00 ч. |
|
 |
azot4eto1
Начинаещ
Регистриран на: Сряда, 02.11.2011 г. 18:29 ч. Мнения: 12 Местоположение: Pleven
|
 Re: Проблем
ами колеги май проблема си е наистина акумулатора защото днес съм му свалил масата зачистил съм я сменил съм клемите и на -/+ кабелите от паяка съм извадил орязал наново захванал и неще и неще  същата работа само си цъка шалтера и това си е.Но ми направи впечатление че като карам на фарове и светят слабо като подам газ на свободно и се засилват не знам дали тази информация е от значение но ........ а и да попитам на контакта отзад са 4 дупки кабелите са червен +,черен(маса най-вероятно) и още два които са в 3-тата дупка не знам така ли трябва и за какво са но според мен щом са 4 дупки трябва да си има за всяка кабелче.........
|
Петък, 11.11.2011 г. 02:12 ч. |
|
 |
TTT
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 119 Местоположение: София
|
 Re: Проблем
Имам предвид да се почисти и мястото, където "масата" се хваща към двигателя. При акумулатора може да е супер, ама ако в другия край не е... В краен случай пусни един дебел кабел директно от акумулатора до стартера вместо маса за експеримент и ще разбереш къде е заровено кучето. 
|
Петък, 11.11.2011 г. 11:24 ч. |
|
|