Напиши нова тема Отговори на тема  [ 27 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Запалителна система 

Какъв тип запалителна система предпочитате?
контактна запалителна система ( класическата) 35%  35%  [ 19 ]
контактно-транзисторна запалителна система 65%  65%  [ 35 ]
Общо гласове : 54

Запалителна система 
Автор Съобщение
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Петък, 22.02.2008 г. 23:48 ч.
Мнения: 41
Skype: alehandromendez
Automobile: Wartburg353W,Moskvic
Мнение Запалителна система
Здравейте приятели.Всички знаем че нашите двутактови машини работят с класическата запалителна система с тройния прекъсвач.По заможните от нас могат да си позволят и луксозна електронна запалителна система.Лично аз с удоволствие бих си сложил,например една от съвременните електронни запалителни системи на BOSCH.А вие?Кой би отказал такава екстра,особенно като знае че нашите машини понякога създават доста ядове с запалителната си система.

_________________
Wartburg-der beste Zweitaktwagen


Събота, 23.02.2008 г. 00:25 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 639
Мнение 
Определено залагам на класическата.По принцип не съм фен на механичните сиситеми,когато могат равностойно да бъдат заменени с елактроника...но Вартбура е специфичен случай.


Събота, 23.02.2008 г. 02:13 ч.
Профил ICQ
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 119
Местоположение: София
Мнение 
При запалителната система не става въпрос за заможност, лукс и т.н. а за надеждност и ремонтопригодност. Съшо не съм съгласен, яе една добре настроена електромеханична система често създава проблеми.Напротив!

Защо електрониката навлезе масово в автомобилите чак сега, последните 5-10 години/. Защото преди не беше толкова надеждна.

При един автомобил с класическото чукче и наковалня - насред път всеки средноинтелигентен човек ще се оправи. Или ще спре някой и ще му помогне.

При автомобил с електронно запалване при авария на пътя изхода е един (ако не си носиш цяло резервно запалване) - звъниш по джиесема, идват и те закарват до сервиза/някой път на цена, по-голяма от продажната цена на двутактовия ти автомобил/

Затова аз предпочитам класиката. С всичките и предимства и недостатъци. И изпитвам вътрешно удоволствие, когато някой път пред блока си правя центровката(един-два пъти годишно) и мине някой комшия с лъскава западна кола и ми каже: "-Ех, блазе ти!". "-Защо бе?". "-Ами защото сам се оправяш, а на мене ми е писнало през две-три седмици да ходя на сервиз и да давам минимум по 20-30 лева."

Сметнете с парите за едно електронно запалване колко нови чукчета и наковални ще си купите.
Това е! Всяко удоволствие се заплаща! Дори и мързела да не се научи човек сам да си прави качествено центровката.


Събота, 23.02.2008 г. 12:16 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Петък, 22.02.2008 г. 23:48 ч.
Мнения: 41
Skype: alehandromendez
Automobile: Wartburg353W,Moskvic
Мнение -
Съгласен съм с теб.Никой не отрича предимствата на класическата запалителна система.Прав си че е много надеждна.Но не можиш да отречеш и предимствата на електронните системи.

_________________
Wartburg-der beste Zweitaktwagen


Събота, 23.02.2008 г. 22:44 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
Я да се позаям малко с приятелски чувства:
Някой ще ме светне ли какви точно са предимствата на електронните системи, специално при 2Т автомобилите. С какво една чисто електронна система е по-добра от варианта "чукче+комутатор" (примерно)?

Я да ви видим сега... ;)


Събота, 23.02.2008 г. 23:13 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2551
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Поне при трабанта електронното се центрова много по-лесно. Практически всеки идиот може да си го центрова ако има часовник. При чукчетата и часовника не е гаранция.... Отделно че не се измества, което рано ли късно става при чукчетата.


Събота, 23.02.2008 г. 23:18 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 20:09 ч.
Мнения: 21
Мнение 
:D е как да не предпо4итам електронното;не се износва,дава по хубава искра,по икономи4ен автомобил.Оба4е нямам електронно за6тото е скъпо за вартбург и ги няма,не са особенно надежни,и не си заслужава инвестицията.Немската електроника не е като японската,оба4е сека нова кола се командва от електроника зна4и е по доброто ре6ение от 4ук4етата,но не и в моя слу4ай :lol:


Неделя, 02.03.2008 г. 01:13 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 317
Мнение 
Електрониката е пълно фалшименто. Единственото и предимство е че не се влияе от износване на триещи се части. На нова кола с оригинално електронно- важи; на стара- никога щом може да върви с чукчета а в магазина всичко е менте. :wink:


Вторник, 04.03.2008 г. 12:47 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 17:46 ч.
Мнения: 71
Местоположение: Sofiq
Мнение 
Прав си,обаче точно поради механичното износване на частите на 1000км. правя центровка.

_________________
ieiei@mail.bg


Вторник, 04.03.2008 г. 16:06 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
Смени си кондензаторите.


Вторник, 04.03.2008 г. 18:03 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 17:46 ч.
Мнения: 71
Местоположение: Sofiq
Мнение 
Не става въпрос за конензатори,а просто за 1000км. мърда.
Ако качеството на ел.компоненти е като на съвремените автомобили
единствената подръжка на запалителната система ще е смяна на
свещи.Да не говориме за качеството на искрата.

_________________
ieiei@mail.bg


Вторник, 04.03.2008 г. 18:43 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
Смени си кондензаторите.


Вторник, 04.03.2008 г. 21:32 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение 
Смени си кондензаторите


Вторник, 04.03.2008 г. 23:10 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 639
Мнение 
Пак сте се наговорили да тормозите хората с глупости...Как се сменят кондензатори,запресовани в плочката...При мен единия ми се разпдна в ръцете-само корпуса му остана набит в желязото и пак не пожела да излезе.


iei...потърси си нова плочка.Все още се срещат.И не са скъпи.Немски,унгарски...се тая...Може и съвсем оригинална да намериш...(в стария форум бях писал за това,плочката е от някакъв Форд).

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Сряда, 05.03.2008 г. 00:02 ч.
Профил ICQ
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
Как се сменят ли?

Ами просто им се маха планката, която ги свързва електрически с чукчето. Кондензатора остава да пълни дупката - електрически той вече не съществува. След това се купуват три от тези и се свързват горе при бобините.

Цената, смятам, не подлежи на коментар.


Сряда, 05.03.2008 г. 10:10 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 27 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов