Автор |
Съобщение |
Alehandro
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Петък, 22.02.2008 г. 23:48 ч. Мнения: 41
Skype: alehandromendez
Automobile: Wartburg353W,Moskvic
|
 Запалителна система
Здравейте приятели.Всички знаем че нашите двутактови машини работят с класическата запалителна система с тройния прекъсвач.По заможните от нас могат да си позволят и луксозна електронна запалителна система.Лично аз с удоволствие бих си сложил,например една от съвременните електронни запалителни системи на BOSCH.А вие?Кой би отказал такава екстра,особенно като знае че нашите машини понякога създават доста ядове с запалителната си система.
_________________ Wartburg-der beste Zweitaktwagen
|
Събота, 23.02.2008 г. 00:25 ч. |
|
 |
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 639
|
Определено залагам на класическата.По принцип не съм фен на механичните сиситеми,когато могат равностойно да бъдат заменени с елактроника...но Вартбура е специфичен случай.
|
Събота, 23.02.2008 г. 02:13 ч. |
|
 |
TTT
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 119 Местоположение: София
|
При запалителната система не става въпрос за заможност, лукс и т.н. а за надеждност и ремонтопригодност. Съшо не съм съгласен, яе една добре настроена електромеханична система често създава проблеми.Напротив!
Защо електрониката навлезе масово в автомобилите чак сега, последните 5-10 години/. Защото преди не беше толкова надеждна.
При един автомобил с класическото чукче и наковалня - насред път всеки средноинтелигентен човек ще се оправи. Или ще спре някой и ще му помогне.
При автомобил с електронно запалване при авария на пътя изхода е един (ако не си носиш цяло резервно запалване) - звъниш по джиесема, идват и те закарват до сервиза/някой път на цена, по-голяма от продажната цена на двутактовия ти автомобил/
Затова аз предпочитам класиката. С всичките и предимства и недостатъци. И изпитвам вътрешно удоволствие, когато някой път пред блока си правя центровката(един-два пъти годишно) и мине някой комшия с лъскава западна кола и ми каже: "-Ех, блазе ти!". "-Защо бе?". "-Ами защото сам се оправяш, а на мене ми е писнало през две-три седмици да ходя на сервиз и да давам минимум по 20-30 лева."
Сметнете с парите за едно електронно запалване колко нови чукчета и наковални ще си купите.
Това е! Всяко удоволствие се заплаща! Дори и мързела да не се научи човек сам да си прави качествено центровката.
|
Събота, 23.02.2008 г. 12:16 ч. |
|
 |
Alehandro
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Петък, 22.02.2008 г. 23:48 ч. Мнения: 41
Skype: alehandromendez
Automobile: Wartburg353W,Moskvic
|
 -
Съгласен съм с теб.Никой не отрича предимствата на класическата запалителна система.Прав си че е много надеждна.Но не можиш да отречеш и предимствата на електронните системи.
_________________ Wartburg-der beste Zweitaktwagen
|
Събота, 23.02.2008 г. 22:44 ч. |
|
 |
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Я да се позаям малко с приятелски чувства:
Някой ще ме светне ли какви точно са предимствата на електронните системи, специално при 2Т автомобилите. С какво една чисто електронна система е по-добра от варианта "чукче+комутатор" (примерно)?
Я да ви видим сега... 
|
Събота, 23.02.2008 г. 23:13 ч. |
|
 |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2551 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Поне при трабанта електронното се центрова много по-лесно. Практически всеки идиот може да си го центрова ако има часовник. При чукчетата и часовника не е гаранция.... Отделно че не се измества, което рано ли късно става при чукчетата.
|
Събота, 23.02.2008 г. 23:18 ч. |
|
 |
353W-fen
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 20:09 ч. Мнения: 21
|
 е как да не предпо4итам електронното;не се износва,дава по хубава искра,по икономи4ен автомобил.Оба4е нямам електронно за6тото е скъпо за вартбург и ги няма,не са особенно надежни,и не си заслужава инвестицията.Немската електроника не е като японската,оба4е сека нова кола се командва от електроника зна4и е по доброто ре6ение от 4ук4етата,но не и в моя слу4ай 
|
Неделя, 02.03.2008 г. 01:13 ч. |
|
 |
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 317
|
Електрониката е пълно фалшименто. Единственото и предимство е че не се влияе от износване на триещи се части. На нова кола с оригинално електронно- важи; на стара- никога щом може да върви с чукчета а в магазина всичко е менте. 
|
Вторник, 04.03.2008 г. 12:47 ч. |
|
 |
iei
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 17:46 ч. Мнения: 71 Местоположение: Sofiq
|
Прав си,обаче точно поради механичното износване на частите на 1000км. правя центровка.
_________________ ieiei@mail.bg
|
Вторник, 04.03.2008 г. 16:06 ч. |
|
 |
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Смени си кондензаторите.
|
Вторник, 04.03.2008 г. 18:03 ч. |
|
 |
iei
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 17:46 ч. Мнения: 71 Местоположение: Sofiq
|
Не става въпрос за конензатори,а просто за 1000км. мърда.
Ако качеството на ел.компоненти е като на съвремените автомобили
единствената подръжка на запалителната система ще е смяна на
свещи.Да не говориме за качеството на искрата.
_________________ ieiei@mail.bg
|
Вторник, 04.03.2008 г. 18:43 ч. |
|
 |
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Смени си кондензаторите.
|
Вторник, 04.03.2008 г. 21:32 ч. |
|
 |
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Смени си кондензаторите
|
Вторник, 04.03.2008 г. 23:10 ч. |
|
 |
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 639
|
Пак сте се наговорили да тормозите хората с глупости...Как се сменят кондензатори,запресовани в плочката...При мен единия ми се разпдна в ръцете-само корпуса му остана набит в желязото и пак не пожела да излезе.
iei...потърси си нова плочка.Все още се срещат.И не са скъпи.Немски,унгарски...се тая...Може и съвсем оригинална да намериш...(в стария форум бях писал за това,плочката е от някакъв Форд).
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Сряда, 05.03.2008 г. 00:02 ч. |
|
 |
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Как се сменят ли?
Ами просто им се маха планката, която ги свързва електрически с чукчето. Кондензатора остава да пълни дупката - електрически той вече не съществува. След това се купуват три от тези и се свързват горе при бобините.
Цената, смятам, не подлежи на коментар.
|
Сряда, 05.03.2008 г. 10:10 ч. |
|
|