Автор |
Съобщение |
Dexter_lab
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч. Мнения: 72 Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
|
 Re: ТТ353W дневник
да с престърган коксов лагер е. Снимки в галерията
|
Неделя, 22.05.2011 г. 15:57 ч. |
|
 |
Dexter_lab
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч. Мнения: 72 Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
|
 Re: ТТ353W дневник
Отдаван не съм писал. Има защо вися в мазето да лъскам стари спирачки. прогреса може да видите тук. Ако има въпроси питайте. Когато реша проблема с ръчната ще пиша, до тогава колата е на трупчета Снимки в галерията ето http://2tpower.com/gallery/thumbnails.php?album=35
|
Неделя, 22.05.2011 г. 16:01 ч. |
|
 |
Dexter_lab
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч. Мнения: 72 Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
|
 Re: ТТ353W дневник
Ремонта е завършен и оценен от органите. снимки как е направена ръчната http://2tpower.com/gallery/thumbnails.php?album=35имам лек проблем, задно дясно е с над 35% по слабо от лявото. Едно ме домързя да купувам нови дискове и както се вижда от снимките ползвам едни ръждиви може накладките да не са улегнали  ще покарам един ресервоар и ще им правя ревизия. ръчната стана с 15% разлика. Нямам кантар и на сухо не усещам да имам проблем със задницата. Като се разработят накладките ще видим. Мечтая си за нова спирачна помпа и ако трбва кантар. Относно кантара, на поло и братмо каточели го има само на версията с барабани отзад. Сега разсъждавам че в дисковите апарати има една пружина за ръчната която трбва да бъде преодоляна от налягането на главния цилиндър зада започне да натиска към диска, дали не може това да играе роля на кантара? А може и да ме мога да го усетя докато не се напаснат накладките... ще покараме и ще видим...
|
Сряда, 25.05.2011 г. 21:51 ч. |
|
 |
eed123
Музикалният
Регистриран на: Петък, 15.08.2008 г. 00:31 ч. Мнения: 105 Местоположение: Русе
Automobile: Trab
|
 Re: ТТ353W дневник
дебелината на дисковете каква е ? да не от там да се получава 35% - разлика
_________________ трабанта завива с ръчна, не с кормило!
|
Петък, 27.05.2011 г. 12:42 ч. |
|
 |
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
 Re: ТТ353W дневник
Хората от Фау-Ве клуб махат тоя кантар защото само им прави магарии а, ти искаш да си отвориш дупка отзад ... Нямаше ли да ти е най-лесно с ръчна от голф 2/3 с дискове отзад?
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Петък, 27.05.2011 г. 23:48 ч. |
|
 |
trabsster
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 06.04.2010 г. 13:35 ч. Мнения: 113 Местоположение: стара загора
Skype: ivanz_stz
|
 Re: ТТ353W дневник
Кантара не е за ръчната спирачка колега,иска да слага кантар защото може при по екстремно спиране понеже задницата е по лека да блокира първо тя,сеш ли се?
_________________ powered by ivan_trabant_stz
|
Понеделник, 30.05.2011 г. 20:50 ч. |
|
 |
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
 Re: ТТ353W дневник
Аз това за ръчната го казах по темата за ръчната, а това за кантара го знам. И кантара е само за задните спирачки а не за предните и за задните 
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Понеделник, 30.05.2011 г. 21:13 ч. |
|
 |
trabsster
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 06.04.2010 г. 13:35 ч. Мнения: 113 Местоположение: стара загора
Skype: ivanz_stz
|
 Re: ТТ353W дневник
Ай стига бе,аз пак ще си сложа електронна везна тя е и за задните и за предните ..ама ли кво се меся аз тука ,без тва неразбирам от коли...
_________________ powered by ivan_trabant_stz
|
Вторник, 31.05.2011 г. 23:27 ч. |
|
 |
nikola_94_bs
Влиза с ръчна в завой.
Регистриран на: Неделя, 21.03.2010 г. 03:17 ч. Мнения: 65 Местоположение: burgas
Skype: niksana_941
Automobile: трабант 601с
|
 Re: ТТ353W дневник
колега стига така вместо да беше писал такова негативно мнение по добре да беше обяснил кантара за какво е и така нататък ... мисля че не само на мен а и на други колеги можеше да е полезно а и какво толкова нали за това е форума да разменяме знания и опит а не да се ''ръбаме'' извинявам се за ОФФ-а ама нямаше как да не го напиша това ... ако някой от модовете реши че е безсмислено мнението ми нека го изтрие или да ми възложи наказание както си му е реда ![angry [smilie=angry]](./images/smilies/angry.gif)
|
Събота, 04.06.2011 г. 06:53 ч. |
|
 |
eed123
Музикалният
Регистриран на: Петък, 15.08.2008 г. 00:31 ч. Мнения: 105 Местоположение: Русе
Automobile: Trab
|
 Re: ТТ353W дневник
при положение че кантара е за предни-задни колела? неможах да разбера как така прави проблем при ляво дясно колело.. нещо не се връзва
_________________ трабанта завива с ръчна, не с кормило!
|
Вторник, 07.06.2011 г. 19:51 ч. |
|
 |
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
 Re: ТТ353W дневник
Колегата не би трябвало да опира до кантара. Проблема му е в апарата. А кантара е за уеднаквеняване на % на спиране на 2те колелета.
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Сряда, 08.06.2011 г. 15:47 ч. |
|
 |
Dexter_lab
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч. Мнения: 72 Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
|
 Re: ТТ353W дневник
Ура, имам си нов карбуратор  за по малко от 5 часа монтирах новия карб, даже и проработи. той карба не е нов но е от новия модел Иков двукамерен, изглежда като истински, с много лостчета винтчета маркучета и т.н. И така 1 час да сваля колектора от следващият двигател 4 минути (2х1 лев) за автомивка, Меглиото върши прекрасна работа, безконтактния препарат от автомивката - не. 3 часа по преправяне (разбирай рязане на колектора) трбва да минава покрай ресора 1 час заварки 1 час демонтиране на стария колектор (част прекарано в приказки със съседите  ) 1 час монтиране на новия карб, проблемите: - жилото на газта дойде с 10мм по-дълго, добре че е ханд майд та го оправихме - телта за смукача дойде с 10мм по-къса, наложи се разглобяване на ръчката и срязване на бронята - карбуратора не бе комплектован с шпилките и трбваше да си правя сам Проблми: - едно маркуче остана сиротно, т.е. не знаех за къде е, след консултация с доктора, се изясни, че е вакум или отдушник на камерата. Ще прявя щуцер на капака зада го вкарам. само не знам колко да е близо до всмукателните колектори за вакуума. - нямам филтър. в процес на правене е. Но когато сложа едно рехаво парче плат за 'филтър' се дави. Много странно, че и когато долепя ръка до отвора, дори и да не е плътно запушен гасне. Идеи в тази насока? Не знам дали ще работи с китайските въздушни фиилтри с 'нулево' съпротивление  - не съм го чистил Предимства: - ооо как върви, няма нищо общо със стария карб. при него имаше едно спъване и чак след това се развърта, този само лепиш педала за ламаринта и се изтрлваш. не знам какъв ще е разхода... - мога да дрифтя  на мокър асвалт, на първа леко до средата, после съединител, втора, газ то ламаринта и пускаш леко съединителя и съсаш сцепленито с асвалта якоооо Бъдещето: да си направя двигателя, основен ремонт + леки корекции в буталата и преливните отвори, корекция в главата
|
Неделя, 03.07.2011 г. 20:20 ч. |
|
 |
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
 Re: ТТ353W дневник
Точно този карбуратор коментирахме вчера с едни познат, защото ми направи впечатление следното : На всмукателния колектор на новите Варели със заводски Иков има някакъв отвор. Та там се вкарвала вода от системата да охлаждала колектора. А старите всмукателни колектори със старите еднокамерни карбуратори нямат такъв отвор на колектора.
И тук е момента да питам дали има проблем ако се сложи Иков на стар модел всмукателен колектор ?
|
Неделя, 03.07.2011 г. 20:47 ч. |
|
 |
Dexter_lab
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч. Мнения: 72 Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
|
 Re: ТТ353W дневник
не става, съвсем различни са. стария е кръгъл с 2 болта, ножив елипсовиден с 4
|
Неделя, 03.07.2011 г. 22:59 ч. |
|
 |
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
 Re: ТТ353W дневник
[quote="Dexter_labне става, съвсем различни са. стария е кръгъл с 2 болта, ножив елипсовиден с 4[/quote]
Ааа това не го знаех. Добре, ами вмомента включил ли си водата да върти през колектора ? А ако не е влючена водата да минава от там има ли някакви проблеми със загряване ?
|
Неделя, 03.07.2011 г. 23:19 ч. |
|
|